Tea Bogdan i Mario Goreta iz Podstrane pokraj Splita ispričali su kako je nastala prirodna kozmetika Meštar.
Dalmatinski prirodni proizvodi u kojima se prepoznaje svaki muškarac
Projekt “Startaj Hrvatska” nastao u suradnji SPAR Hrvatske i Nove TV u trećoj epizodi predstavio je obiteljsku priču majke i sina. Tea Bogdan i Mario Goreta iz Podstrane pokraj Splita ispričali su kako je nastala prirodna kozmetika Meštar.
Iako je Mario bio student prava, a Tea radila kao agentica za nekretnine, optimizam, neustrašivost i želja za izazovima ovaj su dvojac usmjerili u poduzetničke vode i pokretanje tvrtke za proizvodnju kozmetike. U međuvremenu, Tea je završila školu za aromaterapeuta, a Mario je bio pred završetkom studija što im je dalo i dodatna znanja i vrijeme za pokretanje svojeg prvog proizvodnog pogona u Podstrani, kraj Splita.
Željeli su biti inovativni i drugačiji od svih drugih na tržištu pa su se posvetili izradi kozmetike za njegu kože muškaraca. Spajanjem obiteljskog i poslovnog života stvorili su prijateljski odnos koji veže iskustvo i mladost, oprez i upornost.
Ideja za pokretanje kozmetike Meštar započela je posve slučajno. Htjeli su da se u imenu njihova brenda može prepoznati svaki muškarac. Prvi proizvodi bili su pivski sapun za pranje brade te suho ulje za bradu. No, zbog mnogo upita krenuli su i u proizvodnju krema i losiona poslije brijanja. Obitelj i bližnji s oduševljenjem su dočekali prve Meštar proizvode iz njihova pogona, a pozitivni komentari bili su im vjetar u leđa za nastavak proizvodnje. Motivi rodne Dalmacije poslužili su im kao inspiracija za dizajn, a posebnost i dašak lokalne tradicije unijeli su i u imena proizvoda - Picigin, Balatura i Bagulin.
U grafikama su isprepleteni nostalgični kadrovi dalmatinskih gradova, elementi arhitekture, lokalne flore i faune, starih fotografija i retro ilustracija, i taj vintage vibe kojim odiše Meštar. Ima tu i Splita, Kaštela, Trogira, Zadra, Dubrovnika, Šibenika i drugih - manjih i većih, no svi su utopljeni u sasvim novu cjelinu koja oblikuje razglednicu - memoriju Dalmacije.
Slatka naranča ih je podsjetila na lopticu s kojom se igra Picigin. U Dalmaciji svaka druga kuća ima balaturu na kojoj raste začinsko bilje i cvijeće u pitarima pa je jedna mirisna linija dobila taj naziv. I treće, drvenasti miris u proizvodima dobio je naziv Bagulina po ukrasnom štapu koji su nosila gospoda koja drže do sebe.
Losione i kremu za lice su krenuli formulirati po ideji kvalitetne njege nakon brijanja. Htjeli su dobiti kremu koja prije svega revitalizira i hidratizira kožu, losion koji njeguje nakon brijanja, umiruje, sprečava crvenilo i urasle dlake. Krema i losioni su vrlo brzo naišli na oduševljenje bližnjih te profesionalnih barbera, što je bio odličan početak.
Kozmetika Meštar sadrži pomno odabrane, prirodne, aktivne sastojke koji pridonose hidrataciji, obnovi i njezi kože lica te pomaže u očuvanju svježeg i blistavog tena kože muškarca. Svi sastojci su isključivo prirodnog podrijetla, bez sintetskih mirisa te udovoljavaju strogo propisanim standardima.
Isprobajte prirodnu kozmetiku za muškarce Meštar i doživite njihovo bogatstvo mirisa i prirodnu njegu. Podržite Teu i Marija u projektu „Startaj Hrvatska“ u kojem njihov proizvod ima priliku postati HIT proizvod 2022. Meštar kozmetika može se kupiti u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske. Priče ostalih kandidata gledajte nedjeljom u 16 sati na programu Nove TV
Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!
Revolucija u njezi kože: Prirodni proizvodi koje morate isprobati!
Elit Premium kućanski pomoćnici: Savršeni pomoćnici kakve bi i Djed Božićnjak poželio ispod bora