Obavijesti

Promo sadržaj

Degordian objavio kampanju u suradnji s Markom Babićem - “Osjećam to u kostima”

Degordian objavio kampanju u suradnji s Markom Babićem - “Osjećam to u kostima”

Nakon nešto više od godinu dana rada, kampanja koju je Marko Babić - arhitekt, autor bestselera i marketinški stručnjak - najavljivao, napokon je objavljena.

Kampanja koja nosi naziv Osjećam to u kostima, želi nastaviti Markov cilj - podići svijest o sarkomu i pomoći svim budućim oboljelima da pronađu hrabrost i snagu za borbu. Zamišljena je kao mjesto gdje svatko može pronaći sve bitne informacije o ovoj rijetkoj bolesti. Uz sve važne informacije, na platformi se nalaze i savjeti stručnjaka iz područja nutricionizma, psihologije i lifestyle tematike kao i priče Sarko boraca i njihovih bližnjih, ispričane njihovim riječima.

Sve je započelo nakon što je Marko objavio kako bi volio pokrenuti kampanju s nekim iz industrije. Iz Degordiana, kažu, javili su se bez puno razmišljanja i znali su da bi im bila neizmjerna čast raditi na ovom projektu. Već isti dan dobili su potvrdan odgovor. Tada su, zajedno s IT agencijom Zero Molecule krenuli u razradu cijele kampanje - Degordian strateškog i kreativnog, a Zero Molecule web rješenja. Za vrijeme njihova rada, cijeli proces je bio popraćen Markovim savjetima, njegovim pogledom i razmišljanjima o cijeloj situaciji te je bio i zauvijek će ostati izvor inspiracije. Nakon Markovog nedavnog preranog odlaska, kampanju su nastavili s njegovom partnericom Tinom.

Uz Zero Molecule, koji su bili zaduženi za realizaciju weba, na ovom projektu imali smo priliku raditi s brojnim javnim i privatnim osobama koje su doprinijele kampanji i kojim se ovim putem od srca zahvaljujemo. - ističu iz Degordiana.

Cijelu priču možete podržati tako da zapratite Instagram profil kao i dijeljenjem na društvenim mrežama kako bi vijest o kampanji došla do što većeg broja onih ljudi koji za nju trebaju znati. I za kraj, iz Degordiana poručuju samo jedno - Marko, dječače, ovo je za tebe!

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Što djeca žele ovog Božića? Vrijeme je za čaroliju: ovo su najtraženije božićne igračke
promo

Što djeca žele ovog Božića? Vrijeme je za čaroliju: ovo su najtraženije božićne igračke

Što staviti pod bor ove godine? Blagdansko jutro može postati još posebnije uz igračke koje potiču kreativnost, istraživanje i iskrenu dječju sreću. BabyLand vam donosi pažljiv izbor poklona u nastavku
United Group B.V. uspješno završio refinanciranje obveznica u iznosu od 400 milijuna eura
PROMO

United Group B.V. uspješno završio refinanciranje obveznica u iznosu od 400 milijuna eura

United Group B.V., vodeća telekomunikacijska i medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, objavila je da je uspješno dovršila izdavanje euroobveznica s dospijećem u siječnju 2032. u ukupnom nominalnom iznosu od 400 milijuna eura
PBZ grupa donirala 40.000 eura Centru za pružanje usluga u zajednici Vladimir Nazor
PROMO

PBZ grupa donirala 40.000 eura Centru za pružanje usluga u zajednici Vladimir Nazor

Donacija PBZ grupe od 38.851,52 eura omogućila je Centru za pružanje usluga u zajednici Vladimir Nazor kupnju novog električnog vozila