Obavijesti

Promo sadržaj

Dermatološki tretmani u vlastitom domu

Dermatološki tretmani u vlastitom domu
8

Linija HOUSE CALLS inspirirana je postupcima u dermatološkim ordinacijama te njeni proizvodi daju maksimalne rezultate s minimalno uloženog vremena.

Dermatološki tretmani u udobnosti vlastitog doma? Da, zahvaljujući liniji HOUSE CALLS iz laboratorija dr. brandt. Linija HOUSE CALLS sastoji se od osam kozmetičkih proizvoda koji ciljano djeluju na problematična područja kože te repliciraju stalne i trenutne rezultate. Osim što su inspirirani postupcima u dermatološkim ordinacijama, njihova revolucionarna tehnologija osigurava trenutnu i visoku razinu učinkovitosti te daje maksimalne rezultate s minimalno uloženog vremena. 

U liniji HOUSE CALLS nalaze se dobro poznati dermatološki proizvodi: mikrodermoabrazija – piling za lice (microdermoabrasion), krema za trenutno smanjenje mimičkih bora (needles no more), maska s kisikom za obnavljanje kože lica (oxygen facial), gel protiv natečenih i tamnih podočnjaka (needles no more - no more baggage), primer za volumen i njegu usana (3D LIP PLUMPFIX), krema za lice s hijaluronskom kiselinom (hyaluronic facial cream), krema za oblikovanje područja vrata (neck sculpting cream)  i 2 u 1 pjena – kemijski piling i blistavost (radiance resurfacing foam). 

Proizvod microdermabrasion zasigurno je jedan od najpoznatijih proizvoda dermatološke kozmetike dr.brandt. Inspiriran je kozmetičkim tretmanom mikrodermoabrazije, a svojom formulacijom nudi briljantne rezultate, vidljive već nakon prvog korištenja. Formula sačinjena od mliječne kiseline i finog kristala aluminijevih oksida lagano uklanja mrtve stanice kože.  Rezultat se trenutačno zrcali u revitaliziranoj, blistavoj i zdravoj koži, a tretman jednim potezom smanjuje vidljivost bora i finih linija na licu.

dr.brandt radiance resurfacing pjena još je jedan proizvod, nastao kao alternativa skupocjenom i neugodnom kozmetičkom tretmanu, poznatijem kao dermoplaning. Za razliku od dermoplaninga koji oštricom skalpela uklanja površinski sloj kože, radiance resurfacing pjena svojim neinvazivnim djelovanjem postiže maksimalne rezultate s minimalno utrošenim vremenom!  Rezultati su vidljivi već nakon prvog nanošenja, a za svega 60 sekundi, koža poprima zdrav, osvježen i blistav izgled.  

Ako ste u potrazi za kremom koja će brzo i ciljano utjecati na mišiće lica, što će uzrokovati njihovo zatezanje i zaglađivanje mimičkih bora, needles no more iz linije dr.brandt HOUSE CALLS bit će vaš najbolji odabir. Ova jedinstvena krema ciljano djeluje na linije i bore na čelu, između obrva i kraj očiju. Sastojci ove kreme uključuju moćnu mješavinu tri peptida i minerala koji će u trenu vidljivo smanjiti pojavu izraženih bora. 

Proizvodi iz linije HOUSE CALLS sniženi su u studenom za nevjerojatnih 30 posto, što ih čini idealnim poklonom za nadolazeće blagdane. Ovo je idealan trenutak da se i sami uvjerite zašto su preparati s potpisom dr.brandta zauvijek promijenili pravila igre u svijetu preparativne kozmetike. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve