O ključnim faktorima digitalnog plana za uspješnu budućnost prvog je festivalskoga dana u Rovinju otkrila mlada genijalka Maria von Scheel-Plessen.
Direktorica Guccija na Danima komunikacija pokazala kako digitalizirati luksuznu industriju
Komunikacijska industrija nakon tri godine konačno je dočekala novo izdanje Dana komunikacija! U dizajnerski hotel Lone doputovali su komunikatori, marketingaši, digitalci i kreativci iz Hrvatske, ali i regije, a festivalske su dvorane postale mjesto srdačnih susreta, zanimljivih razgovora i intrigantnih rasprava oko tema koje polariziraju industriju – od ljubavi do mržnje.
Jedna od prvih nizu izvrsnih predavača koje će 360° stage glavne dvorane ugostiti tijekom tri festivalska dana bila je upravo direktorica medija, oglašavanja i e-commercea modne kuće Gucci za čak 37 zemalja Europe, Bliskog istoka i Afrike. Nakon što se prošle godine našla na popisu Luxury Women to Watch, njezin je uspjeh zapazio i Forbes, a rovinjskoj je publici u inspirativnom predavanju govorila o digitalnoj akceleraciji.
"Većina brendova mogla bi nestati, a nitko ne bi ni primijetio. Morate imati svrhovitu komunikaciju kako biste bili važni onima kojima se obraćate", poručila je Maria von Scheel-Plessen na pozornici Dana komunikacija.
Poznata po strastvenom pristupu luksuznoj industriji i stručnosti za spajanje komunikacijskih uvida s digitalnim inovacijama, na predavanju je objasnila kako stvoriti most između ekskluzivnoga i tradicionalnoga brenda te savršenoga digitalnog korisničkog iskustva. Od brendinga pa sve do analitičkih slojeva priče, njezina je jedinstvena perspektiva sudionike festivala inspirirala i na zanimljiva pitanja koja su joj nakon predavanja postavili na Meet The Speaker stageu.
Uz predavanje o digitalizaciji brendova Marije von Scheel-Plessen svi su sudionici prvoga dana festivala mogli uživati i u idejama Jamesa Victorea, profesionalnoga hell-raisera, dizajnera i autora svjetskoga bestsellera 'Feck Perfuction', kao i Davida Orlica, eksperta za odnose s javnošću koji je vodio jednu od najnagrađivanijih PR agencija na svijetu Prime Weber Shandwick. Na panelu Brief Almighty powered by Ožujsko Legendarno pivo u ugodnoj se neformalnoj atmosferi raspravljalo o tome što se može naučiti iz problematičnoga briefa koji je postao velika komunikacijska kriza. A idealno je opuštanje od izazovnih tema bila joga uz zalazak sunca na kraju dana.
Uzbuđenjima tu nije kraj – sljedeća dva festivalska dana glavnu će dvoranu okupirati vodeća lica industrije, među kojima su i Chris Do, Emmyjem nagrađivani dizajner kojega prate milijuni na društvenim mrežama; Merlee Jayme, powered by Dentsu, jedna od samo osam žena među 100 najboljih kreativnih direktora svijeta; Rei Inamoto, powered by Zagrebačka banka, jedan od 25 najboljih svjetskih kreativaca po Forbesu; i obožavani DK Throwback: jedan od najboljih predavača festivala po odabiru sudionika i omiljeni ilustrator i umjetnik – Mr. Bingo, beskompromisni umjetnik i šarmantni sociopat, koji će održati predavanje koje će se prepričavati ne danima, nego godinama.
Više informacija o festivalu potražite na dani komunikacija.com.
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Odlične ocjene publike i već najavljeni program upućuju na izvrsno novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena. Uz poziv organizatora da postanete dijelom nove generacije domaćih predvodnika industrije, više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala.
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa
Slavonija i Podravina: Adventski vikend s prijateljicama u plemićkom stilu
Droge ima puno, o alkoholu je ovisno 250.000, a o kocki 50.000 Hrvata! Što učiniti?