Obavijesti

Promo sadržaj

dm potvrdio vodeću poziciju na tržištu s poslovnim rezultatima

dm potvrdio vodeću poziciju na tržištu s poslovnim rezultatima
6

Najavljena ulaganja od gotovo 100 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i proširenje logističkog centra

U četvrtak, 20. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su potvrdili dm-ovu vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2015./2016.(1) dm je u Hrvatskoj ostvario 1,992 milijarde kuna prometa.

„U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio s kvalitativnim širenjem te smo u modernizaciju 26 prodavaonica investirali više od 58 milijuna kuna, naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

dm je danas najprepoznatljivija prodavaonica proizvoda za osobnu njegu i higijenu, proizvoda za brigu o kućanstvu te kozmetičkih proizvoda (2). Važnu ulogu u pozicioniranju dm-a na tržištu ima robna marka dm-a koja čini više od petine ukupnog asortimana što je 28,41% ukupnog prometa dm-a.

Kao prodavaonica bio hrane, dm je ostvario rast prepoznatljivosti od 7% među specijaliziranim trgovinama, trgovačkim lancima i drogerijama (3), a prva vlastita marka dm-a u kategoriji osviještene prehrane dmBio ostvarila je rast prometa viši od 500% u odnosu na drugu polovicu poslovne godine 2014./2015.

Istraživanje Ipsosa potvrdilo je kako se dm od konkurencije najviše ističe po odnosu prema djelatnicima. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 8.850 kuna, dm djelatnike potiče na profesionalni i osobni razvoj. dm je organizirao 110 radionica i seminara za djelatnike, a  55% djelatnika volontiralo je u zajednici.  

Povodom 20. obljetnice poslovanja u Hrvatskoj, članovi Uprave istaknuli su kako je dm u dva desetljeća investirao više od 827 milijuna kuna te je u državni proračun uplatio više od 2,79 milijarde kuna.

"Ugled koji je dm izgradio u Hrvatskoj uvelike je rezultat naše posvećenosti društveno odgovornom poslovanju. Stoga smo, povodom 20. obljetnice poslovanja, pokrenuli inicijativu "Jer sve smo to MI!". Među 2 004 prijavljena društveno korisna projekta, odabrali smo njih 40 koje smo podržali s 1,5 milijuna kuna", istaknula je Gordana Picek, voditeljica Resora nabave, marketinga i PR-a te je dodala kako je, tijekom 20 godina poslovanja, dm kroz donacije u zajednicu uložio 49,9 milijuna kuna.

Danas dm posluje u 156 prodavaonica te u 60 gradova zapošljava 1.327 djelatnika. U poslovnoj godini 2016./2017. dm će uložiti 97 milijuna kuna u modernizaciju 50 prodavaonica, širenje logističkog centra te razvoj asortimana.

 

[1] Poslovna godina 2015./2016. = 1.10.2015. - 30.9.2016.

[2] Ipsos, rujan 2016.; CATI N=500

[3] Ipsos, rujan 2016.; CATI N=500

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Andrija Topić novi član Uprave za akvizicije i integracije u Studencu
PROMO

Andrija Topić novi član Uprave za akvizicije i integracije u Studencu

Strateškim odabirom kompanija za preuzimanje i težnjom izvrsnosti u složenim procesima njihove integracije, Studenac nastavlja širenje na hrvatskom tržištu

Jeste li znali da se prava mala tvornica čokolade skriva u Opatiji?
PROMO

Jeste li znali da se prava mala tvornica čokolade skriva u Opatiji?

Uživajte u čarima odmora u hotelu Continental u Opatiji
Nastavi tradiciju uz Staročeško
PROMO

Nastavi tradiciju uz Staročeško

U današnje vrijeme, kod pristupa potrošačima sve je bitnija autentičnost i postojanost branda, a još bitnija je i očuvanost tradicije. Upravo smo na tradiciju najponosniji u Pivovari Daruvar kao nešto što iznimno poštujemo i čuvamo.