Hrvatska tenisačica Donna Vekić, koja je prošli mjesec osvojila svoj treći WTA turnir, potpisala je jednogodišnju suradnju s markom Peugeot te je postala njen Brand ambasador u Hrvatskoj
Donna Vekić: brand ambasador marke Peugeot u Hrvatskoj
Tenis je dio marke Peugeot od davnih dana, a ovaj sport najbolje predstavlja njegove vrijednosti. Tenis je sport koji je utkan u gene marke gotovo 50 godina.
Peugeot aktivno surađuje s ključnim organizacijama i igračima u tenisu te je svakako jedan od najvidljivijih brendova automobila. Uz partnerstvo koje je imao s velikim teniskim organizacijama, Peugeot je partner s igračima tenisa, uključujući najpoznatijeg i najboljeg među njima, Novaka Đokovića. U skladu s tim, Peugeot se u Hrvatskoj odlučio na suradnju s hrvatskom tenisačicom Donnom Vekić kako bi ju podržao u osvajanju teniskog svjetskog vrha. Donna Vekić, poznata po visokoj motiviranosti, ciljevima i dobrim rezultatima, odlično se uklapa u strategiju marke Peugeot koja ju je na ovaj način odlučila podržati na svom putu prema sportskim uspjesima.
S partnerstvom koje su danas potpisali Donna Vekić i Tomislav Miletić, direktor generalnog zastupnika za marke Peugeot, Citroën i DS Automobiles, Donna Vekić postaje Brand ambasador marke Peugeot.
Tijekom ove suradnje, Donna Vekić će isprobati Peugeot modele, počevši s modelom 2008, u ovom trenutku najprodavanijim automobilom u Europi uopće. Ovaj suvremeni SUV nove generacije vrhunske udobnosti ističe se snažnim i jedinstvenim stilom, opremljen je suvremenim tehnologijama. Namijenjen je svima koji su spremni za novu dimenziju užitka u vožnji automobila.
“Iznimno sam sretna što ću surađivati s markom koja utjelovljuje vrhunski dizajn, kvalitetu i užitak u vožnji. Peugeot je prepoznao moju visoku ambiciju za daljnjim sportskim uspjesima i zahvalna sam što će mi na tom putu pružiti podršku. Vrijednosti o kojoj brinem kao sportašica i vlasnica privatnog branda DNNA poklapaju se s onima koje Peugeot naglašava kroz svoj brand. Veselim se svemu što nas očekuje!” . – izjavila je tom prilikom Donna Vekić.
„Odlučili smo se na suradnju s Donnom Vekić jer smatramo da ona najbolje predstavlja vrijednosti naše marke. Ona utjelovljuje na najbolji mogući način zahtjevnost, stav i emocije, a upravo su te vrijednosti marke Peugeot i njene bogate povijesti preko 210 godina.„ – izjavio je na kraju Tomislav Miletić.
Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine
Made in Slavonija: od baroka do cerničkog ćupteta
Izazovi u gospodarenju biootpadom: Konferencija u Šibeniku