Douglas parfumerije ostvarile rekordnu online prodaju u božićnom kvartalu | 24sata
Obavijesti

Promo sadržaj

Douglas parfumerije ostvarile rekordnu online prodaju u božićnom kvartalu

Douglas parfumerije ostvarile rekordnu online prodaju u božićnom kvartalu
2

Douglas, vodeća europska premium beauty platforma, novu je poslovnu godinu 2020/21 započela rekordnim rastom e-trgovine

Tijekom božićnog razdoblja u kojemu je Douglas tradicionalno ostvarivao najveću prodaju, online prodaja je na razini Grupacije porasla za više od 74%, odnosno na 433 milijuna eura u prvom tromjesečju koje obuhvaća period od listopada do prosinca 2020. godine.

Unatoč zatvaranjima diljem Europe koja su ograničila poslovanje fizičkih trgovina, a naročito na glavnim tržištima Njemačke i Francuskoj, Douglas je u prvom kvartalu zabilježio prodaju od 1,2 milijarde eura. U usporedbi s rekordnim tromjesečjem iz prethodne godine, ostvaren je umjereni pad od 7,1% koji je pokazatelj kako je fokus na e-trgovini urodio plodom. Navedeno je potvrdila i Tina Müller, izvršna direktorica Douglas grupacije: "Iskoristili smo iskustvo koje smo stekli nakon prvog lockdowna te smo s našom strategijom #FORWARDBEAUTY.DigitalFirst nastavili značajno širiti internetsko poslovanje tijekom drugog vala zatvaranja. Na taj način smo, zahvaljujući snažnoj online prisutnosti, uspjeli uglavnom nadoknaditi negativan učinak koji je zatvaranje imalo na prodaju u božićnom periodu.

Gledajući cijelu 2020. godinu, Douglas je prvi put zaradio više od milijardu eura prodaje putem e-trgovine. Tijekom godine Douglas je zabilježio snažan rast diljem Europe i ostvario 37% od ukupne prodaje Grupacije online putem tijekom božićnog kvartala.

Pozitivan trend u online poslovanju potvrđuje i hrvatsko tržište na kojemu su Douglas parfumerije u božićnom kvartalu (od listopada do prosinca 2020. godine) zabilježile porast online prodaje od 111,14% u odnosu na prethodnu godinu. Tijekom ovog tromjesečja zabilježen je rast online kupaca za 51,41% u odnosu na isti period prošle godine, a kupci su u velikom broju iskorištavali i mogućnost narudžbe putem call centra i info maila. U pitanju je pogodnost koja im je dala mogućnost na jednostavan način i u kratkom roku naručiti brojne popularne proizvode iz bogatog asortimana koji je narastao na 13.000 aktivnih artikala na webu, dok je u dućanima ta brojka veća od 18.000. Najprodavaniji proizvod na webshopu tijekom božićnog perioda bio je The Ordinary  Niacinamide 10% + Zinc 1% s više od 1.150 prodanih komada, a njemu su se pridružili i drugi skincare proizvodi poput Revox Just Niacinamide Daily Moisturiser, Rituals Sakura Set Renewing L, Douglas Hand Cream, Sol De Janeiro SOL Bum Bum Body Cream i drugi. Douglas adventski kalendar s ekskluzivnim brendovima pokazao se kao bestseller među adventskim kalendarima, a najpoželjniji mirisi bili su Valentino Voce Viva (30 ml), Giorgio Armani My Way (30 ml) i YSL Libre (30 ml). Na listi najprodavanijih brendova našli su se i Lancome, Jo Malone, Sisley, Tom Ford, MAC i Too Faced.

Broj online narudžbi u božićnom kvartalu porastao je za čak 84%, a zahvaljujući skladištu povećanog kapaciteta na novoj lokaciji na Jankomiru moglo se uspješno reagirati na takav porast te kupcima isporučivati njihove paketiće u kratkom roku. Pick-up station, usluga koja omogućava kupcima da u istom danu naruče i preuzmu svoj beauty paketić, zabilježila je porast broja preuzimanja narudžbi na webu od 138%, dok je ukupan broj preuzimanja paketa u poslovnicama i na webu porastao za impresivnih 70% u prvom kvartalu.

U nadolazećim mjesecima Douglas parfumerije u Hrvatskoj će nastaviti razvijati internetsko poslovanje uz zadržavanje fokusa na poslovnicama te širenje asortimana novim brendovima kako bi se zadovoljile potrebe kupaca i popratili novi trendovi. Tako su na webshop već ulistani novi svjetski poznati brendovi kao što su Dior, Dr Dennis Gross, Maison Margiela, L'Oréal Professionnel i brojni drugi, a u planu je dolazak novih zvučnih imena među kojima su Anastasia Beverly Hills, M. Micallef, Tiziana Terenzi, Bond No.9 i drugi.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

5 najčešćih pitanja vezano uz pojavu vlage ili plijesni u kući/stanu
PROMO

5 najčešćih pitanja vezano uz pojavu vlage ili plijesni u kući/stanu

Kupaonica, kuhinja, suterenski i podrumski prostori, ali zapravo u svim prostorima u kojima boravimo trebamo osigurati adekvatan protok zraka kako bi isključili mogućnost nastanka vlage, a time i plijesni

Savršena kombinacija: tanko i lagano prijenosno računalo s velikim zaslonom
PROMO

Savršena kombinacija: tanko i lagano prijenosno računalo s velikim zaslonom

Napravljeno od neobičnog materijala Ceraluminuma i sa superiornim mogućnostima umjetne inteligencije, ovo će prijenosno računalo osvojiti vaše srce
Dugoročna studija BMC otkrila kako ukloniti celulit
PROMO

Dugoročna studija BMC otkrila kako ukloniti celulit

BMC Complementary Medicine and Therapies je znanstveni časopis porijeklom iz Ujedinjenog Kraljevstva (Velika Britanija) koji izdaje izdavačka kuća BioMed Central