Obavijesti

Promo sadržaj

Družimo se odgovorno da kafićI ostanu otvoreni

Družimo se odgovorno da kafićI ostanu otvoreni
3

Proteklih mjeseci dokazali smo da odgovornim ponašanjem možemo širenje virusa dovesti pod kontrolu, ali i da ništa ne može zamijeniti druženje s prijateljima u kafiću ili večeru s obitelji u restoranu

Danas su ugostiteljski objekti opet otvoreni, a ako se svi budemo pridržavali osnovnih pravila higijene i sigurnog razmaka - i ostat će otvoreni.

Zato je Heineken® pokrenuo kampanju “Back to the bars” kojom slavi ponovno otvaranje kafića i restorana, ali prije svega podsjeća sve ljubitelje izlazaka da u hladnom Heinekenu® mogu uživati u omiljenom okruženju samo ako će se pridržavati određenih pravila.

Kroz seriju šaljivih reklama i oglasa pratimo protagoniste (posjetitelje ugostiteljskih objekata) kako se pomalo, ali sigurno navikavaju na neke nove obrasce ponašanja koji će nam isprva svima biti čudni, ali će s vremenom prijeći u naviku. Umjesto grljenja tu su zračni pozdravi, zdravice se kucaju na zračnoj udaljenosti, hrana se ne dijeli, a pranje ruku postaje pravi ritual.

Svaki spot potpisan je krovnom porukom o odgovornom druženju: #SocialiseResponsibly da kafići ostanu otvoreni.

Sve smo već čuli o važnosti pranja ruku i držanja sigurne distance, ali to je lekcija koju je itekako zdravo ponavljati. Zato je Heineken® za partnerske ugostiteljske objekte pripremio tiskane materijale putem kojih će svoje goste u svakom trenutku podsjećati na ključne točke odgovornog ponašanja.

Ugostiteljski objekti važna su mjesta u našim životima jer nam omogućuju da se u dobrom društvu opustimo i zabavimo. Zato je od ključne važnosti da ostanu otvoreni, a to možemo postići samo ako ćemo konstantno podsjećati sebe i druge na pravila odgovornog druženja.

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Festival Ultra Europe predstavlja: Destination Ultra –  Sedmodnevni ples
PROMO

Festival Ultra Europe predstavlja: Destination Ultra – Sedmodnevni ples

Destination ULTRA je sedmodnevni ples hrvatske obale i svjetske elektroničke glazbe. Svake godine on evoluira, a za ljeto 2025. predstavlja novi plan putovanja kroz dva otoka i tri lokacije
Gavrilović – broj 1 u kategoriji trajnih salama u Hrvatskoj
PROMO

Gavrilović – broj 1 u kategoriji trajnih salama u Hrvatskoj

Gavrilovićeve trajne salame simboli su gastronomske baštine koja je oblikovala generacije i koja danas dominira tržištem zahvaljujući tradiciji, inovaciji i nepokolebljivoj kvaliteti
Poslušajte u Lisinskom jedini violinski koncert Čajkovskog na Stradivariju iz 1699. godine!
PROMO

Poslušajte u Lisinskom jedini violinski koncert Čajkovskog na Stradivariju iz 1699. godine!

Njemački simfonijski orkestar iz Berlina sa slavnim dirigentom Davidom Robertsonom i jedan od najvećih violinista današnjice Gil Shaham 8. ožujka u ciklusu Lisinski subotom