Obavijesti

Promo sadržaj

Družite se uz Julius Meinl kavu i stih

Družite se uz Julius Meinl kavu i stih
1

Ne propustite i ove godine družiti se u ponedjeljak, 1. listopada, na Međunarodni dan kave, s prijateljima jer vam Julius Meinl poklanja omiljeni topli napitak – kavu ili čaj, u 26 partner ugostiteljskih objekata diljem Hrvatske

Ne propustite i ove godine družiti se u ponedjeljak, 1. listopada, na Međunarodni dan kave, s prijateljima jer vam Julius Meinl poklanja omiljeni topli napitak – kavu ili čaj, u 26 partner ugostiteljskih objekata diljem Hrvatske. 

Užurbana svakodnevica, u kojoj se ne odvajamo od pametnih telefona i računala, ostavlja malo vremena za druženja koja se obično svode na gledanje u ekran ili tipkanje. Druženje putem društvenih mreža nije dovoljno. Pozovite prijatelja ili prijateljicu u svoj omiljeni caffe bar, odložite mobitele, zajedno napišite stih i popijte dvije šalice kave ili čaja po cijeni jedne.

Pronađite najbliži ugostiteljski objekt na www.meinlcoffee.com/hr i uživajte u druženju uz poeziju i Julius Meinl kavu i čaj.   

Pokretanje videa...

01:45
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve