Obavijesti

Promo sadržaj

Employer branding u eri generacije Z

Employer branding u eri generacije Z

U lipnju na prvom live #MARKETING panelu, koji donosi 24sata, ugostili smo Tenu Šimon Čolig, Sandru Ćupurdija i Dubravku Jusić koje su razgovrale o strategiji employer brandinga novim generacijama talenata.

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, kompanije se suočavaju sa sve većim izazovima u privlačenju, angažiranju i zadržavanju talenata. Generacije koje ulaze na tržište rada sa sobom donose nove vrijednosti, očekivanja i preferencije. Stoga, prilagođavanje strategija employer brandinga novim generacijama postaje ključno za uspjeh kompanija.  

U eri generacije Z, ova praksa postaje još vitalnija. Generacija Z ima specifične karakteristike koje ih razlikuju od prethodnih generacija, kao što su: duboko ukorijenjena tehnološka pismenost, potreba za značajnim radom i naglasak na ravnoteži između poslovnog i privatnog života. 

U kontekstu budućnosti employer brandinga, nekoliko ključnih faktora dolazi do izražaja. 

Digitalno prisustvo

Na prvom mjestu je digitalno prisustvo. Generacija Z je odrasla u digitalnom dobu i tehnologija je neizostavan dio njihovog svakodnevnog života. Snažno su povezani s pametnim telefonima i društvenim mrežama i provode znatno vrijeme koristeći tehnologiju, bilo da je riječ o komunikaciji, zabavi ili obrazovanju. Za povezivanje i prenošenje svojih poruka, kompanije će morati strateški koristiti digitalne kanale kako bi stvorile pozitivnu sliku i privukle prave talente. 

Transparentnost i autentičnost

Transparentnost i autentičnost posebno je važna ovoj generaciji. Stoga će kompanije koje uspiju komunicirati vrijednosti, kulturu i ciljeve, na iskren i dosljedan način, vjerojatno privući veći broj mladih talenata. 

Fleksibilnost

Generacija Z stavlja naglasak na ravnotežu između poslovnog i privatnog života. Privlači ih mogućnost fleksibilnih radnih aranžmana koji omogućuju prilagodbu radnog vremena prema potrebama ili kad je posao obavljen, fleksibilno mijenjajući radne sate. Također, željeli bi da njihovi poslodavci ponude više poslova s nepotpunim radnim vremenom ili fleksibilnije radno vrijeme za osobe s punim radnim vremenom npr. četverodnevni radni tjedan. 

Inkluzivnost

Pored toga, generacija Z je poznata po svojoj inkluzivnoj perspektivi. Kompanije koje podržavaju raznolikost i promoviraju inkluzivnu kulturu svakako će se istaknuti kao privlačan poslodavac.  Jednako kao i one kompanije koje se zalažu za društvenu odgovornost i održivost te ističu svoje angažmane zaštite životne sredine, podrške zajednici i etičkog poslovanja. 

Mogućnost učenja i profesionalnog razvoja

Razvoj karijere i učenje jako je značajan faktor, jer generacija Z ima snažnu želju za kontinuiranim učenjem i profesionalnim razvojem. Poslodavci koji nude mentorstvo, mogućnost za stjecanje novih vještina i napredovanje u karijeri imat će prednost.  

Gradnja snažnog brenda poslodavca za privlačenje generacije Z zahtjeva kontinuirane napore i prilagođavanje njihovim potrebama i vrijednostima.

Važno je da organizacije aktivno prate promjene u očekivanjima ove generacije i prilagode svoj pristup kako bi ostale konkurentne na tržištu rada. 

Primjerima iz prakse i dokazima da je to zaista tako s nama su podijelile stručnjakinje iz sveprisutnih, uspješnih kompanija koje puno ulažu u izgradnju brenda:Tena Šimon Čolig, rukovoditeljica za upravljanje talentima u A1 Hrvatska;  Sandra Ćupurdija, pomoćnica direktora ljudskih resursa, Podravka i Dubravka Jusić, direktorica identiteta iz Zagrebačke banke.  

U sklopu #MARKETING panela koje donosi 24sata, u svom live izdanju, razgovaralo se o očekivanjima novih generacija zaposlenika te konkretnim programima, organizacijskim promjenama i budućnosti employer brendinga.  

U ulozi moderatora bio je Luka Baranović, direktor tvrtke Humanact, a video donosimo uskoro na LinkedIn profilu 24sata. Ne propustite!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Dr. Josip Paladino: 'Kod kuće sam papučar, ne jedem ništa cijeli dan i odlično sam'
VELIKI INTERVJU

Dr. Josip Paladino: 'Kod kuće sam papučar, ne jedem ništa cijeli dan i odlično sam'

Naš najbolji neurokirurg, prof.dr. Josip Paladino iza sebe ima 46 godina rada u struci, i nema namjeru stati. Iako stručnjak za mozak, njega kroz život vodi srce, kaže nam

Veliki vodič za Eurosong: Kako glasati, tko će voditi, kada će nastupati naš Baby Lasagna?
SVE ŠTO TREBATE ZNATI

Veliki vodič za Eurosong: Kako glasati, tko će voditi, kada će nastupati naš Baby Lasagna?

U finale Eurosonga prolazi 10 najboljih pjesama iz prvog polufinala, i 10 iz drugog. Uz njih, u finalu se natječu i 'Big 5' zemlje, kao i zemlja domaćin
Koch je zbog petardi oglušio, a Maksimir je opisao rečenicom: Pravi stadion, smrdi po urinu!
BOLUJE OD NEIZLJEČIVE BOLESTI

Koch je zbog petardi oglušio, a Maksimir je opisao rečenicom: Pravi stadion, smrdi po urinu!

Iako je u Dinamu proveo samo jednu sezonu, zavolio je taj klub i Zagreb i volio bi još jedanput doći na utakmicu. Pamti Mikića, Vukojevića, pobjedu u Amsterdamu..., a prije 17 godina je rekao: 'Modrić je najbolji na svijetu'