Fisherija, koja je u kratkom roku prepoznata kao brend ribljih proizvoda i plodova mora, među svim dobnim skupinama, mijenja vlasničku strukturu
Fisherija u 2023. ulazi osnažena i s velikim ambicijama
Tvrtka Fisherija, specijalizirana za prodaju ribe i morskih plodova, kroz svojih, za sada, pet prodavaonica na području Zagreba, izgradila je uspješan i prepoznatljiv brend te ostvarila veliki rast koji se nastavlja širenjem maloprodajne mreže.
Početkom ove godine u vlasničku strukturu je ušao Denis Matijević, poduzetnik s preko 30 godina iskustva u poljoprivredno – prehrambenom sektoru. Vlasnik je nekoliko tvrtki u navedenom sektoru te je kroz brend the meat ozbiljno zakoračio u segment visokokvalitetne hrane.
Kroz iskustvo novog vlasnika i strategiju poslovanja i razvoja dosadašnjih vlasnika Ivana Bosnića, Branimira Brzića, Marka Burazina i Ivice Žurića, otvara se prilika za još snažniji rast i razvoj brenda na tržištu Zagreba, ali i cijele Hrvatske.
Ovo je ujedno i prvi korak u povezivanju brendova Fisherija i the meat u segmentu visokokvalitetne hrane koji bi kroz suradnju i sinergijske efekte trebao biti temelj za novi iskorak na tržištu.
Droge ima puno, o alkoholu je ovisno 250.000, a o kocki 50.000 Hrvata! Što učiniti?
Kompare.hr korisnika nagradio novim automobilom – pogledajte video!
Samo u Oranžu: Dajemo ti kupon od 10 € za brend DiSiMi? uz još 117 € ostalih kupona