Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
-
Heineken® pokreće neočekivanu kampanju "Nazdravi za prave hardcore navijače", koja daje potpuno novi uvid u to što znači biti "hardcore navijač". Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve.
-
Heineken® se udružio s novim ambasadorima, kapetanom nizozemske reprezentacije Virgilom van Dijkom i bivšom članicom engleske ženske reprezentacije Jill Scott MBE, kako bi zajedno istaknuli sve oblike navijanja. Jill i Virgil okušali su se u zanimljivom izazovu i pokušali prepoznati "prave hardcore navijače" – POGLEDAJ OVDJE.
Heineken® ulazi u UEFA Champions League nokaut fazu s novom kampanjom utemeljenom na platformi 'Fresher Football' koja ima za cilj nogmet učiniti uključivijim.
Heineken svojom novom kampanjom želi utjecati na to da se nogomet doživi na pozitivan i otvoreniji način ističući različitost svih profila navijača koje taj sport okuplja. Cilj kampanje je preispitati i obnoviti pravo značenje izraza “hardcore navijač” koji je u svijetu nogometa predugo bio povezan s neprimjerenim ponašanjem.
"Jedna manja skupina nogometnih navijača može pokvariti ovaj sport za sve druge, narušavajući sliku o 'hardcore' navijačima," ističe Nabil Nasser, globalni rukovoditelj brenda Heineken®. "No, ta manjina ne odražava većinu. Naša nova kampanja je domišljati preokret stereotipa o 'hardcore navijaču' kojom pokazujemo što pravo strastveno navijanje zaista predstavlja. Kampanjom slavimo raznoliku skupinu ljudi koji uistinu žive za sport na pozitivan, ali ponekad i pomalo ekscentričan način."
Srce kampanje je reklama koju je režirao australski redatelj Mark Molloy i predstavlja pravo lice suvremenog nogometnog navijanja. Ova komična i topla reklama, inspirirana pravim navijačima, prikazuje posvećenost ljudi u podršci omiljenom sportu. Kliknite i pogledajte video: OVDJE.
Virgil van Dijk, kapetan nizozemske muške nogometne reprezentacije i Jill Scott MBE, bivša igračica engleske ženske reprezentacije, udružili su snage u novom poglavlju Heinekenove® kampanje za veću uključivost u nogometu.
“Odlazila sam na Estádio da Luz sa svojim djedom gotovo svaki vikend, bez obzira na to sijalo sunce ili padala kiša," kaže Jill Scott MBE. "Međutim, kad razmišljate kako izgleda pravi vatreni nogometni navijač, rijetko tko pomisli na tinejdžericu. To mi se posebno sviđa kod nove kampanje za Heineken®. Pokazuje kako stvarni nogometni navijači izgledaju i igra se s očekivanjima ljudi o tome tko je pravi hardcore navijač."
Virgil van Dijk je rekao: “Pravi hardcore navijači čine me ponosnim i zahvalnim kao igrača. Smatram da je važno redefinirati taj izraz i to na način da se udaljimo od negativnih povijesnih konotacija, jer nitko se ne rađa s predrasudama. Ključ promjene leži u obrazovanju i komunikaciji. Nadam se da možemo biti dio te promjene, zato sam sretan što Heineken® preispituje percepciju o tome što znači biti pravi navijač kako bi pokazao da je nogomet igra u kojoj ima mjesta za svakoga."
Za više informacija o tome kako Heineken® doprinosi promjeni pogleda na nogomet i razvija pozitivnije i uključivije okruženje za sve fanove, posjetite: https://www.heineken.com/hr/hr/pravi-hardcore-navijaci
Najbolje rangirana institucija za područje ekonomije i poslovne administracije
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...