Obavijesti

Promo sadržaj

Hell Energy osnažio je svoju lidersku poziciju na tržištu u Hrvatskoj

Hell Energy osnažio je svoju lidersku poziciju na tržištu u Hrvatskoj
2

Prema posljednjem provedenom izračunu kompanije za ispitivanje tržišta NielsenIQ u kategoriji energetskih napitaka, HELL ENERGY postao je dominantan energetski napitak u Hrvatskoj s 51% tržišnog udjela

Na vrlo konkurentnom domaćem tržištu na kojemu su prisutna sva tri najveća svjetska proizvođača energetskih napitaka, mađarski brend HELL ENERGY osnažio je svoju vodeću poziciju u Hrvatskoj po komadnoj prodaji u zadnjih dvanaest mjeseci završno s mjesecom rujnom 2021. godine.

Mađarska kompanija HELL ENERGY osnovana je 2006. godine kao obiteljska tvrtka u privatnom vlasništvu i postala je vrlo popularna u rekordnom roku kako u Mađarskoj tako i u cijelom svijetu. Nakon ulaska na hrvatsko tržište 2004. godine, u svega tri godine brend se 2017. godine pozicionirao na prvo mjesto među brendovima energetskih napitaka. Danas drži čak *51% tržišnog udjela što ga čini najprodavanijim  energetskim napitkom u Hrvatskoj u godini kada slavi i obilježava 15 godina postojanja.

Od pojave na tržištu pa sve do danas, brend HELL ENERGY  postao je vodeći energetski napitak na mađarskom tržištu u svega četiri godine i to zahvaljujući svojim izvanrednim proizvodima, učinkovitoj prodajnoj strategiji ali i jedinstvenim marketinškim rješenjima. Izvozna aktivnost započela je istodobno s lokalnom distribucijom, a izvrsna prodajna strategija dovela je do brzog širenja zbog čega je HELL ENERGY danas jedna od najbrže rastućih robnih marki široke potrošnje na globalnoj razini. Proizvodi brenda dostupni su u više od 50 zemalja, a zajedno s Hrvatskom brend je sada tržišni lider na čak 10 tržišta, uglavnom u istočnoj i jugoistočnoj Europi.

Važno je istaknuti i to kako je grupacija HELL potpuno jedinstvena u sektoru energetskih napitaka budući da ima etablirane brendove, vlastitu punionicu, a od 2017. godine i pogone za proizvodnju aluminijskih limenki u kojima kompanija proizvodi svoj materijal za ambalažu koja je opremljena najsuvremenijom tehnologijom. Na taj način uspješno snabdijevaju svoje potrošače omiljenim energetskim pićem u aluminijskim limenkama koje je moguće reciklirati neograničen broj puta. Kompanija je nositelj certifikata FSSC22000, koji je najviši certifikat za sigurnost hrane u Europi, a prestižni Strategic Manufacturing Awards proglasio je punionicu u Mađarskoj jednom od tri najbolje europske tvornice u kategoriji globalne proizvodnje svjetske klase (Global and Worlds Class Manufacturing at Strategic Manufacturing Award in 2012).

Dva su glavna stupa uspjeha napitka HELL ENERGY koji je u Hrvatskoj zastupljen s 9 različitih varijanti proizvoda i 2 sezonska, limitirana proizvoda  – vrhunska kvaliteta i pristupačna cijena, a važno je istaknuti i to kako je HELL premium brend koji se kreće u smjeru održivog i društveno odgovornog poslovanja. Razvoj poslovanja će nastaviti ići u tom smjeru i u narednom periodu tako da potrošači mogu očekivati ​​samo dobre stvari kada je u pitanju HELL ENERGY.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku
PROMO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku

Aktivan obiteljski odmor želja je sve većeg broja gostiju, a u Hotelu Park Punat čeka vas pravi sportski spektakl!

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?
PROMO

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?

Riječanin Luka Matković utrkivat će se protiv Maxa Verstappena na Player 0.0 globalnom finalu!
Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija
PROMO

Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija

Isprobali smo svrdlo s karbidnim vrhom. Iako ga na gradilištima od milja zovu čarobnim štapićem, riječ je o priboru kojeg se pribojava svaka armirano-betonska konstrukcija.