Tvrtka koja je na vrijeme naučila da se svaka akcija i svaki doprinos računaju. Henkel smatra da kontinuirano treba voditi računa o društvenoj odgovornosti jer to nije samo način poslovanja nego i način života.
Henkel u još jednoj plemenitoj ekološkoj akciji
Nakon sjajne prošlogodišnje ekološke kampanje, Henkel Adria i ove godine pokazuje veliko srce u još jednoj ekološkoj akciji. Prepoznati kao tvrtka koja radi na raznim socijalno osviještenim, charity projektima te raznim aktivnostima društveno-odgovornog poslovanja, ovog su vikenda zajedno s predstavnicima dm-a, a u suradnji s Borankom i Hrvatskim šumama zasadili stotine novih sadnica u Trogiru. Ukupno će u ovoj godini Henkel Adria pomoći u sadnji 5000 novih stabala u sadnicama, sjemenu i drugom sadnom materijalu.
Treća po redu, ovogodišnja suradnja s najvećim volonterskim pošumljavanjem opožarenih područja ikad organiziranim u Hrvatskoj opet je pokazala da Henkel brine o okolišu. Još 2020. godine Henkel je najavio svoj prvi veliki projekt koji organizira i realizira uz pomoć Boranke. Pod nazovimo “Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno”, tada su pokrenuli jedinstvenu akciju koja je uistinu zazelenila opožarena mjesta Lijepe naše, a ovog vikenda rezultirala još zelenijom okolicom Trogira. Nakon ljetne sezone, koja je nažalost uvijek obilježena i brojnim požarima, predstavnici kompanija Henkel i dm jasno su poslali poruku da brinu o ljepšoj i zelenijoj budućnosti.
U velikim požarima, koji sve češće haraju hrvatskom obalom i priobaljem, stradavaju izrazito velike površine šuma. Vatrene stihije iza sebe ostavljaju pustoš s katastrofalnim prirodnim posljedicama. Vodeći se tom crnom statistikom i činjenicom da je priroda nemoćna sama se obraniti i brzo obnoviti, nastala je Boranka koju je Henkel, tvrtka kojoj je u samim temeljima i na globalnoj razini, održivo poslovanje, morao podržati. Osim toga, cilj ovakvih projekta koje Henkel iz godine u godinu realizira nije bio samo pošumiti opožarena područja naše zemlje već i podići svijest građana o potrebi očuvanja šuma važnih za naše živote. Vidjevši ponovno opustošena i crna područja naše prirode, djelatnici Henkela i dm-a uvjerili su se u važnost ovakvih akcija te još jednom dokazali da uistinu žele obojati Hrvatsku u zeleno.
Poznato je da, osluškujući potrebe društva i zajednice u kojoj posluje, Henkelovi projekti uvijek budu odgovor na konkretne potrebe i probleme. Tako već niz godina osmišljavaju i provode projekte kojima je cilj povećati svijest javnosti o određenim problemima, ali i dati konkretan doprinos rješavanju istih. Najveći uspjeh svakako je činjenica da su sve njihove društveno odgovorne priče postali tradicionalni projekti po kojima je Henkel već prepoznat!
Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine
Izazovi u gospodarenju biootpadom: Konferencija u Šibeniku
Grad Virovitica učenicima srednjih škola pomaže u pripremi za državnu maturu