Obavijesti

Promo sadržaj

Henkel u još jednoj plemenitoj ekološkoj akciji

Henkel u još jednoj plemenitoj ekološkoj akciji
6

Tvrtka koja je na vrijeme naučila da se svaka akcija i svaki doprinos računaju. Henkel smatra da kontinuirano treba voditi računa o društvenoj odgovornosti jer to nije samo način poslovanja nego i način života.

Nakon sjajne prošlogodišnje ekološke kampanje, Henkel Adria i ove godine pokazuje veliko srce u još jednoj ekološkoj akciji. Prepoznati kao tvrtka koja radi na raznim socijalno osviještenim, charity projektima te raznim aktivnostima društveno-odgovornog poslovanja, ovog su vikenda zajedno s predstavnicima dm-a, a u suradnji s Borankom i Hrvatskim šumama zasadili stotine novih sadnica u Trogiru. Ukupno će u ovoj godini Henkel Adria pomoći u sadnji 5000 novih stabala u sadnicama, sjemenu i drugom sadnom materijalu.

Treća po redu, ovogodišnja suradnja s najvećim volonterskim pošumljavanjem opožarenih područja ikad organiziranim u Hrvatskoj opet je pokazala da Henkel brine o okolišu. Još 2020. godine Henkel je najavio svoj prvi veliki projekt koji organizira i realizira uz pomoć Boranke. Pod nazovimo “Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno”, tada su pokrenuli jedinstvenu akciju koja je uistinu zazelenila opožarena mjesta Lijepe naše, a ovog vikenda rezultirala još zelenijom okolicom Trogira. Nakon ljetne sezone, koja je nažalost uvijek obilježena i brojnim požarima, predstavnici kompanija Henkel i dm jasno su poslali poruku da brinu o ljepšoj i zelenijoj budućnosti.

U velikim požarima, koji sve češće haraju hrvatskom obalom i priobaljem, stradavaju izrazito velike površine šuma. Vatrene stihije iza sebe ostavljaju pustoš s katastrofalnim prirodnim posljedicama. Vodeći se tom crnom statistikom i činjenicom da je priroda nemoćna sama se obraniti i brzo obnoviti, nastala je Boranka koju je Henkel, tvrtka kojoj je u samim temeljima i na globalnoj razini, održivo poslovanje, morao podržati. Osim toga, cilj ovakvih projekta koje Henkel iz godine u godinu realizira nije bio samo pošumiti opožarena područja naše zemlje već i podići svijest građana o potrebi očuvanja šuma važnih za naše živote. Vidjevši ponovno opustošena i crna područja naše prirode, djelatnici Henkela i dm-a uvjerili su se u važnost ovakvih akcija te još jednom dokazali da uistinu žele obojati Hrvatsku u zeleno.

Poznato je da, osluškujući potrebe društva i zajednice u kojoj posluje, Henkelovi projekti uvijek budu odgovor na konkretne potrebe i probleme. Tako već niz godina osmišljavaju i provode projekte kojima je cilj povećati svijest javnosti o određenim problemima, ali i dati konkretan doprinos rješavanju istih. Najveći uspjeh svakako je činjenica da su sve njihove društveno odgovorne priče postali tradicionalni projekti po kojima je Henkel već prepoznat!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Zašto kupiti energetski učinkovit hladnjak?
PROMO

Zašto kupiti energetski učinkovit hladnjak?

Kad kupujemo novi kućanski uređaj, nadamo se i očekujemo da će trajati desetljećima. Ne samo zato što takva kupnja podrazumijeva veći trošak, već i kako bi se izbjeglo stvaranje elektroničkog otpada i onečišćenje planeta.

Njega zovu kad procuri: „Cijevi su stare, rade se ilegalne kanalizacije“
PROMO

Njega zovu kad procuri: „Cijevi su stare, rade se ilegalne kanalizacije“

Vlasnik hitnih intervencija za odštopavanje začepljenja otkriva u kakvom su stanju instalacije po hrvatskim kućanstvima
Trendovi u čišćenju doma
PROMO

Trendovi u čišćenju doma

Trendovi s kojima su nas upoznali TikTok i YouTube mogu pomoći da pronađete motivaciju za čišćenje svojeg doma. Možda vam se i svide pa postanu nova omiljena rutina kod kuće...