Obavijesti

Promo sadržaj

Hrvatska Lutrija predstavila novi vizualni identitet

Hrvatska Lutrija predstavila novi vizualni identitet
3

Uzevši u obzir promjene na tržištu i okruženju kao i slabosti postojećeg vizualnog identiteta kao što su vizualna neusklađenost, neprepoznatljivost dijela brendova itd., prošle je godine definiran novi vizualni identitet Hrvatske Lutrije

Za neke od grupa igara implementacija je započela još u 2019.g.: Cro Casino, Cro Clubovi i Cro Bet te novi vizuali društveno odgovornog priređivanja i oznaka rizičnosti igara, a tijekom ove godine predstavljen je segment lutrijskih igara te korporativni segment-krovni logo te novi slogan. Cilj novog vizualnog identiteta je osnažiti percepciju o pravoj vrijednosti, važnosti, snazi i kvaliteti Hrvatske Lutrije te omogućiti kompetitivan nastup u javnosti i na tržištu kroz četiri glavne poruke: modernizacija i odrastanje (igre su za +18), snažna emocija i emotivna povezanost kroz novu viziju (sretnija i razigranija Hrvatska), diferencijacija od konkurencije i ispravno pozicioniranje svih segmenata/grupa igara.

Kod svih igara na sreću dominiraju kružni oblici, krugovi, kuglice, lopte, zaokruživanje, žetoni, rulet itd. kao geometrijski oblici. Krug se kao oblik pojavljivao u svim iteracijama vizualnog identiteta Hrvatske Lutrije u povijesti, od 1973. do danas. S obzirom na to da se vizualni identiteti igara na sreću najčešće temelje na obliku kruga, u tom je smjeru izrađen i novi logo Lutrije – iako više nema bubamare s točkicama, zadržani su krugovi, odnosno točke kao osnova dizajna za sve ostale elemente.

Novi znak sastoji se od triju krugova u kompoziciji koja „vuče“ gore naglašavajući okrenutost budućnosti, a znak je maksimalno simplificiran i time pogodan za sve aplikacije. Tri kruga označavaju različite vrste igara na sreću koje Hrvatska Lutrija priređuje (prva skupina: lutrijske igre; druga skupina: igre klađenja; treća i četvrta skupina, kao srodne skupine: igre u casinima i igre na sreću na automatima). Tri kruga suptilno podsjećaju na uzorak hrvatskih kvadratića koji su prepoznatljivi u cijelom svijetu.

Hrvatska Lutrija je svjesna važnosti i potrebe većeg osvještavanja javnosti i osobnog utjecaja na unapređenje kvalitete života, društva, promoviranja pravih vrijednosti i vraćanja u zajednicu. Upravo tu poruku prenosi i kroz novi slogan Dodir sreće – sreća često dotakne dobitnike, ali kroz njihovu igru i svaku uplatu, sreća dotakne i brojne članove našeg društva i zajednice.

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine
PROMO

Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine

Od klizališta, prigodne ugostiteljske ponude prihvatljivih cijena, brojnih programa za odrasle i djecu, koncerata pa do božićnih ukrasa i atmosfere koja će ugrijati vaša srca
Grad Virovitica učenicima srednjih škola pomaže u pripremi za državnu maturu
PROMO

Grad Virovitica učenicima srednjih škola pomaže u pripremi za državnu maturu

Gradovi, općine i županije mogu i ove godine osigurati svojim maturantima moderan alat za pripreme državne mature. Aplikacija ePripreme jedina je aplikacija u Hrvatskoj koja nudi online pripremu
Opremite dom i vrt uz Trgovinu Ekstra – širok asortiman proizvoda na dohvat ruke
PROMO

Opremite dom i vrt uz Trgovinu Ekstra – širok asortiman proizvoda na dohvat ruke

Trgovina Ekstra nudi preko 3000 proizvoda za dom i vrt. Uz konkurentne cijene, brzu dostavu i vrhunsku uslugu, olakšava kupovinu iz udobnosti vašeg doma. Otkrijte sve na njihovom webshopu!