Obavijesti

Promo sadržaj

Hrvatska Lutrija predstavila novi vizualni identitet

Hrvatska Lutrija predstavila novi vizualni identitet
3

Uzevši u obzir promjene na tržištu i okruženju kao i slabosti postojećeg vizualnog identiteta kao što su vizualna neusklađenost, neprepoznatljivost dijela brendova itd., prošle je godine definiran novi vizualni identitet Hrvatske Lutrije

Za neke od grupa igara implementacija je započela još u 2019.g.: Cro Casino, Cro Clubovi i Cro Bet te novi vizuali društveno odgovornog priređivanja i oznaka rizičnosti igara, a tijekom ove godine predstavljen je segment lutrijskih igara te korporativni segment-krovni logo te novi slogan. Cilj novog vizualnog identiteta je osnažiti percepciju o pravoj vrijednosti, važnosti, snazi i kvaliteti Hrvatske Lutrije te omogućiti kompetitivan nastup u javnosti i na tržištu kroz četiri glavne poruke: modernizacija i odrastanje (igre su za +18), snažna emocija i emotivna povezanost kroz novu viziju (sretnija i razigranija Hrvatska), diferencijacija od konkurencije i ispravno pozicioniranje svih segmenata/grupa igara.

Kod svih igara na sreću dominiraju kružni oblici, krugovi, kuglice, lopte, zaokruživanje, žetoni, rulet itd. kao geometrijski oblici. Krug se kao oblik pojavljivao u svim iteracijama vizualnog identiteta Hrvatske Lutrije u povijesti, od 1973. do danas. S obzirom na to da se vizualni identiteti igara na sreću najčešće temelje na obliku kruga, u tom je smjeru izrađen i novi logo Lutrije – iako više nema bubamare s točkicama, zadržani su krugovi, odnosno točke kao osnova dizajna za sve ostale elemente.

Novi znak sastoji se od triju krugova u kompoziciji koja „vuče“ gore naglašavajući okrenutost budućnosti, a znak je maksimalno simplificiran i time pogodan za sve aplikacije. Tri kruga označavaju različite vrste igara na sreću koje Hrvatska Lutrija priređuje (prva skupina: lutrijske igre; druga skupina: igre klađenja; treća i četvrta skupina, kao srodne skupine: igre u casinima i igre na sreću na automatima). Tri kruga suptilno podsjećaju na uzorak hrvatskih kvadratića koji su prepoznatljivi u cijelom svijetu.

Hrvatska Lutrija je svjesna važnosti i potrebe većeg osvještavanja javnosti i osobnog utjecaja na unapređenje kvalitete života, društva, promoviranja pravih vrijednosti i vraćanja u zajednicu. Upravo tu poruku prenosi i kroz novi slogan Dodir sreće – sreća često dotakne dobitnike, ali kroz njihovu igru i svaku uplatu, sreća dotakne i brojne članove našeg društva i zajednice.

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Don’t Tell Me What To Wear: Jana Nails donosi novu kolekciju trajnih lakova
PROMO

Don’t Tell Me What To Wear: Jana Nails donosi novu kolekciju trajnih lakova

Nova kolekcija Don’t Tell Me What To Wear brenda Jana Nails donosi boje koje nadilaze trendove. Budi sve što želiš – nježna, odvažna, glamurozna – uz nijanse koje prkose pravilima
Hummus – vjerojatno najbolji namaz na svijetu!
PROMO

Hummus – vjerojatno najbolji namaz na svijetu!

Hummus nije samo ukusan i kremast, već i bogat hranjivim tvarima – pravi saveznik zdrave prehrane koji se savršeno uklapa u svako jelo i stil života
Zdravlje bez čekanja: Otkrivamo vrhunske medicinske adrese
PROMO

Zdravlje bez čekanja: Otkrivamo vrhunske medicinske adrese

U moru informacija i dugih lista čekanja, pravo je olakšanje znati gdje možete pronaći provjerene stručnjake koji će brzo reagirati na vaše zdravstvene potrebe