Obavijesti

Promo sadržaj

Hrvatski dizajn i proizvodnja, europska kvaliteta i sigurnost

Hrvatski dizajn i proizvodnja, europska kvaliteta i sigurnost
4

Zaštita od glave do pete, a da dobro izgleda, u Lacuni znaju kako...

Dok je vlasnicima ozbiljnih tvrtki važna sigurnost na radu, da su im radnici fokusirani na posao i pritom zaštićeni, pogotovo u radu s opasnim strojevima i u opasnim situacijama, zaposlenicima je važno da odabirom zaštitne opreme vlasnik pokaže koliko brine o njima. Uz ovaj sigurnosni aspekt posljednjih par godina zbog vizualne i prezentacijske komponente postalo je važno i vlasniku i zaposleniku i kako ta zaštitna oprema izgleda.

To najbolje znaju u hrvatskoj tvrtki Lacuna, koja proizvodi najširi spektar proizvoda pod svojim imenom, certifikatom i kvalitetom za koju odgovora. Uz proizvodnju stoga iznimno paze na moderan dizajn i udobnost: “Specijalizirani smo za proizvodnju tekstilnih proizvoda, uključujući zaštitnu radnu odjeću i obuću, trikotažu i ostalu osobnu zaštitnu opremu. Naš proizvodni proces započinje detaljnim istraživanjem tržišta i praćenjem globalnih trendova kako bismo osigurali najkvalitetnije materijale i tehnologije. Veliku važnost pritom posvećujemo društvenoj odgovornosti, održivosti i ekologiji u materijalima (eco pamuk), pakiranju, ambalaži, promotivnim materijalima, kao i testiranju materijala i proizvoda.“

„Razumijemo da ljudi žele zaštitnu opremu koja je ne samo funkcionalna, već i ugodna za nošenje. Naš razvojni tim pažljivo kombinira sigurnost i stil, dajući našim proizvodima prepoznatljivi pečat” – opisuje nam Marjana Kobal, direktor marketinga i razvoja grupe Lacuna te dodaje: „I druge tvrtke prodaju i distribuiraju radnu opremu, no samo Lacuna proizvodi zaštitnu opremu pod svojim imenom i brandom, a uspješno konkuriramo puno većim svjetskim proizvođačima i kompetitorima.“

Upravo tako su atraktivni i kvalitetni Lacuna proizvodi, u skladu s propisanim EU standardima s vremenom postali prepoznatljivi diljem regije. Najviše tražen proizvod u posljednje vrijeme je zaštitno odjelo Bergenflex koje se sastoji od radnog odijela, stretch radnih hlača, radne jakne i hlača na tregere.

Tržišni leader u regiji i globalna dostupnost

Posluju uspješno već 28 godina, danas rade s preko 2000 domaćih i stranih distributera, digitalizirali su se puno prije od ostalih tvrtki njihove kategorije, a svoje proizvode izvoze u Maltu, Grčku, Rumunjsku, Mađarsku, Albaniju i Baltičke zemlje. Posljednjih godina sve više su prisutni i u zapadnim zemljama poput Njemačke, Italije, Nizozemske i Austrije.

Teška i laka industrija, logistika i usluge, higijena i promocija, građevina prvenstveno, ali i metalurgija, drvna industrija, farmacija, prerađivačka i prehrambena industrija, zaštitarske službe…teško je pronaći firmu u regiji koja ne koristi bar jedan proizvod iz Lacuna asortimana.

Zapošljavaju 130 ljudi od razvoja, nabave, proizvodnje do prodaje i promocije.

U vlastitom proizvodnom pogonu orijentirani su na visokovrijedne proizvode i personaliziranu proizvodnju manjeg i srednjeg volumena. Za masovniju proizvodnju (narudžbe preko 10.000 komada robe) koju također mogu podržati oslanjaju na pouzdane partnere diljem svijeta, ali pri tom odgovaraju za kvalitetu i sigurnost zaštitne opreme koju na tržište plasiraju pod vlastitim brandom. Osim u tekstilnom dijelu osobne zaštitne opreme, tržišni su lider i zaštitnoj obući i rukavicama tako da su primorani koristiti vanjske partnere.

S druge strane Lacuna se pokazala pouzdanim partnerom što zbog blizine skladišta, ali i zbog funkcionalnog i jednostavnog web shopa za poslovne korisnike. „Imamo izuzetno dobro riješenu b2b web platformu preko koje se naši kupci logiraju, plasiraju narudžbe, a isporuka se obrađuje i rješava unutar 24-48h bez obzira na količine“ – ističe Kobal.

Strategija za budućnost - inovacija i kvaliteta

Čak 65 % svojih prihoda ova hrvatska tvrtka ostvaruje kroz vlasti brand što je izravan rezultat njihovog razvoja i rasta i to ih znatno razlikuje od ostalih distributera u regiji. Na to su ujedno i najponosniji. „Konkurentni su nam veliki svjetski brendovi iz segmenta osobne zaštitne opreme pa smo vrlo zadovoljni kako se do sada nosimo s njima, a vjerujemo da nam je uz znanja koja posjedujemo te sredstva koje ulažemo u razvoj, neminovan daljnji uspjeh i rast“ – poručuju.

Nastavljaju s inovacijama u segmentu zaštitne opreme, uvijek prateći nove tehnologije i trendove. Cilj im je da ostanu relevantni i zanimljivi kupcima, nudeći im proizvode koji prate njihove potrebe. Upravo takvom strategijom su došli do uspjeha, pa ju kažu ne namjeravaju mijenjati. Kroz strast prema stvaranju i izazovima koji ih prate već gotovo 30 godina, Lacuna ostaje neovisna i predana visokoj kvaliteti svojih proizvoda.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Nove mogućnosti produktivnosti i kreativnosti uz Galaxy Tab S10
PROMO

Nove mogućnosti produktivnosti i kreativnosti uz Galaxy Tab S10

Galaxy Tab S10 stvoren je za korisnike kojima je potrebna vrhunska izvedba u kombinaciji s elegantnim dizajnom
Jeste li spremni za blagdansko slavlje uz Favbet?  Otkrijte sve čari Samove Božićne Avanture!
PROMO

Jeste li spremni za blagdansko slavlje uz Favbet? Otkrijte sve čari Samove Božićne Avanture!

Kako biste ostvarili mogućnost sudjelovanja u promociji, morate skupiti najmanje jedan bod
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
EKSKLUZIVAN INTERVJU ZA 24SATA

Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista

Poznati travel influencer prvi je Hrvat koji je proputovao svih 197. država svijeta. Šri Lanka mu je bila posljednja na listi, otkriva nam u koju se zemlju ne bi vraćao, koja mu je najdraža, ali i kako je sve krenulo