Hrvatska modna scena već godinama pokazuje da itekako može konkurirati svjetskim brendovima, a uz jaku konkurenciju high street brendova opstaju samo najbolji
Hrvatski modni brend koji ćete htjeti nositi ove sezone
Hrvatska modna scena već godinama pokazuje da itekako može konkurirati svjetskim brendovima, a uz jaku konkurenciju high street brendova opstaju samo najbolji. Uz bok najpoznatijih svjetskih brendova, stao je modni brend s Hrvatskim potpisom koji je polako ali sigurno osvojio simpatije mnogih. AD Twenty započinje svoj put 2011 s idejom da postane hrvatski brand koji će se s vremenom ne samo kreirati nego i proizvoditi u Hrvatskoj, a danas ponosno ističu da su u tome i uspjeli.
Svojim malim, limitiranim kolekcijama ističu jednostavnost i originalnost dizajna, uz nezaobilaznu pažnju na nosivost i funkcionalnost koja je postala prepoznatljivi potpis AD Twenty brenda. „Dobar dizajn mora osvojiti i to na prvi pogled, a u svoje kreacije unosimo dio vlastite osobnosti, koja je prepoznata od strane naših kupaca. Svaki naš odjevni predmeti čini sinergiju sa stilom osobe koja je nosi, tako naši kupci postaju naša glavna inspiracija. Naša odjeća ne poznaje sezone, ali zato ostaje bezvremenski komad u vašem ormaru.“, ističe voditeljica razvoja brenda.
Da je tešku situaciju koja je zadesila modnu industriju moguće prevladati dokazuje poslovni model na kojeg su ponosni u AD Twenty-u. „Ljestvica AD Twenty-a od početka je postavljena visoko, a svakom novom kolekcijom javlja se sve veća potražnja. Iz tog razloga veliku pažnju posvećujemo odabiru kvalitetnih materijala, poput pamuka, lana i svile, te prepoznatljivom i drugačijem dizajnu. Izrazito smo ponosni da većina naših vanjskih suradnika dolazi upravo iz Hrvatske. Na taj način potičemo manje obrtnike i modnu industriju koja raste s nama.“
Prepoznatljivi modni izričaj ovog simpatičnog domaćeg brenda, od sada dolazi u osvježenom dizajnu koji predstavlja novo poglavlje AD Twenty-a. Tim povodom rebranding manager naglašava „Ulazak u novu sezonu započeli smo redizajniranim logotipom, kojim želimo stvoriti novu prepoznatljivost koju će svaki ljubitelj AD Twenty-ja nositi s ponosom. Dovoljno jak, a opet decentan novi dizajn krasit će svaki odjevni predmet iz naše kolekcije kojim nećemo narušiti nestašnost ženskih artikala, niti snagu koju prenosimo kroz našu mušku kolekciju.”
Upoznajte novu kolekciju stvorenu pod okom hrvatskih dizajnera.
Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine
Made in Slavonija: od baroka do cerničkog ćupteta
Izazovi u gospodarenju biootpadom: Konferencija u Šibeniku