Obavijesti

Promo sadržaj

Humanitarna akcija Eko taxija "Zvončićima za zdravlje"

Humanitarna akcija Eko taxija "Zvončićima za zdravlje"
3

Po prvi puta, ove godine, Eko taxi je organizirao humanitarnu akciju „Zvončićima za zdravlje!“ koju je proveo u dječji odjelima zagrebačkih bolnica

„Ideja nam je bila barem malo uljepšati ovo blagdansko razdoblje djeci koja su primorana ostati u bolnici te im približiti blagdansku atmosferu uz božićna drvca i prigodne poklone i jako nam je drago da smo to i uspjeli“ rekla je Ivana Šimundić, voditeljica marketinga i odnosa s javnošću Eko taxija. Humanitarnu akciju je provedena u KDB „Klaićeva“, Dječjoj bolnici Srebrnjak, KBC „Sestre milosrdnice“, SB „Goljak“ te  udrugama Krijesnica i Anđel.

Akciju je prepoznao i Saša Lozar, voditelj i pjevač sa dugogodišnjim iskustvom, čija pjesma naslova Tebi se nalazi u finalu Zagrebačkog festivala, koji je s osmjehom i otvorenim srcem dijelio poklone i uveseljavao ne smo djecu, već i njihove roditelje, ali i zaposlenike Klaićeve bolnice. Osim Saše Lozara, akciju su prepoznali i podržali TOZ Penkala d.o.o., Olival d.o.o. te Optiplast d.o.o.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve