Tvrtka Hyundai Motor predstavila je Re:Style, europsku platformu održivosti na posebnoj lokaciji - u Amsterdamu, jednom od najodrživijih gradova u Europi.
Hyundai Europe lansirao Re:Style platformu održivosti u suradnji s Jeremyjem Scottom
To je učinila u velikom stilu i suradnji sa svjetski poznatim dizajnerom i miljenikom slavnih dama A-liste poput Madonne, Katy Perry i Lady Gage - Jeremyjem Scottom. Hyundaijeva Re:Style platforma ove je godine fokusirana upravo na modu i transformaciju automobilskog otpada u modne kolekcije.
Osebujni modni genijalac u Amsterdamu je predstavio raskošnu kolekciju haljina djelomično napravljenih od odbačenih dijelova iz Hyundaijevih automobila, kao što su zračni jastuci, sigurnosni pojasevi, brisači, te recikliranih plastičnih boca, šećerne trske, žitarica i ulja kojima je udahnuo novi život onako kako to najbolje zna - glamurozno.
Ipak, ova suradnja puno je više od modne kolekcije. Ona je moćna kampanja osmišljena za podizanje globalne svijesti o gorućem problemu održivosti koja naglašava veliku predanost brenda Hyundai uvođenju pozitivnih promjena u svakodnevni život ljudi. Recikliranje materijala i proizvoda u skladu je s vizijom tvrtke pod parolom "Napredak za čovječanstvo" i jedini put ka održivijoj budućnosti.
Toga su svjesne i jedine dvije domaće predstavnice koje su sudjelovale na ovom značajnom događanju: modna dizajnerica Kristina Burja, koja stoji iza održivog brenda Krie Design, te voditeljica Marijana Batinić. Kristina je dugogodišnja suradnica tvrtke Hyundai Hrvatska te pionirka održive mode u Lijepoj našoj. Prije godinu dana dizajnerica je sudjelovala i u ekološkoj akciji koju su organizirali Hyundai, organizacija Healthy Seas, proizvođač vlakana Aquafil i ronioci iz Ghost Diving tima. U luci Krnica kod Pule čistilo se Jadransko podmorje od ribarskih mreža. S dubine od oko 25 metara izvađeno je oko 250 metara napuštenih ribarskih mreža, takozvanih "duhova ubojica", a vadilo ih je desetak ronioca volontera iz Hrvatske, Njemačke, Nizozemske, Austrije. Od tih mreža kao i od drugog odbačenog najlona dobiva se tekstilno vlakno “ECONYL®” od kojeg su nastale Krie Design atraktivne kreacije koje su u Amsterdamu nosile hostese na ekskluzivnom događaju, na kojem je proslavljeni dizajner Jeremy Scott predstavio svoju najposebniju kolekciju.
Jedno od omiljenih domaćih TV lica, Marijana Batinić, uljepšala je događanje kao ambasadorica tvrtke Hyundai Hrvatska. Marijana je i dio jedinstvene modne priče IKone koja je nastala u suradnji s Krie Designom kao rezultat njihove dugogodišnje suradnje u koju je uključena i stilistica Iva Gradišer, a s naglaskom na održivost u modi.
Krie Design je brend koji je prepoznat u svijetu zahvaljujući brojnim internacionalnim održivim modnim projektima kojima je povratak u prošlost i vrijeme "slow fashiona" u središtu zanimanja, a upravo je u Amsterdamu Hyundai povezao brojne istomišljenike koji su zajedno poslali jaku poruku - da je moguće promijeniti svijet. Jedna od njih je i čileanska dizajnerica Maria Cornejo koja je s Kristinom tu večer imala mnogo tema za razgovor. Maria je 2019. godine predstavila Re:Style kolekciju nastalu iz ostataka kože i tkanine iz Hyundaijevih automobila. Nakon što je prikazana na prestižnom Tjednu mode u New Yorku 2020., kolekcija je privukla veliku pažnju globalnih medija i celebrity-ja.
Hyundaijevi automobili budućnosti i održivi materijali još jednom su dokazali da su savršen spoj za što kvalitetniji život, a moda kao jedna od najmoćnijih svjetskih industrija, samo je logična nadogradnja.
Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine
Made in Slavonija: od baroka do cerničkog ćupteta
Izazovi u gospodarenju biootpadom: Konferencija u Šibeniku