Kompanija je to ponovno dokazala u situaciji kada se naše društvo suočava s dvije izvanredne okolnosti - pandemijom koronavirusa i posljedicama snažnog potresa u Zagrebu
Inu pokreće briga o onima kojima je najviše potrebno
Unatoč ekonomskoj krizi koja snažno zahvaća naftnu industriju INA je pružila pomoć kroz razne donacije kojima pomaže institucijama, bolnicama, školama, udrugama, Stožeru civilne zaštite te u sanaciji posljedica potresa u Zagrebu. Osluškujući potrebe zajednice novosti su uvedene i na Ininim maloprodajnim mjestima.
1,5 milijuna kuna za prevenciju i borbu protiv koronavirusa i sanaciju šteta nastalih nakon potresa u Zagrebu
INA je svjesna teških okolnosti u kojima se nalaze zdravstveni sustav, institucije, ali i civilno društvo koji ulažu napore u suzbijanje širenja koronavirusa, a što je u Zagrebu dodatno otežao i snažan potres. Zato svojim doprinosom želi olakšati nabavu materijala i opreme zdravstvenim ustanovama u Zagrebu, Rijeci, Sisku i Puli te pomoći u sanaciji štete. Donacijom od 1,5 milijuna kuna kompanija je pomogla Klinici za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljević, Domu zdravlja Primorsko-goranske županije, Općoj bolnici dr. Ivo Pedišić Sisak, Specijalnoj bolnici za kronične bolesti dječje dobi Gornja Bistra, Hrvatskom zavodu za hitnu medicinu, Zakladi dječje onkologije Rebro te Općoj bolnici Pula. Osim toga, INA se odazvala i pozivu Vlade RH te podržala akciju „Zajedno za Zagreb“ kojom se prikupljaju sredstva za sanaciju oštećenja nastalih nakon potresa. Stožeru civilne zaštite Republike Hrvatske INA je pomogla donacijom 720 litara INA Denizola, dezinficijensa za površine. Ovaj novi proizvod INA MAZIVA pušten je i u prodaju na maloprodajnim mjestima Ine kako bi bio dostupan svim građanima u trenucima kada su ovakvi proizvodi deficitarni na tržištu.
Briga za zajednicu ne ogleda se samo u velikim donacijama, a INA svojom brigom doista pokazuje da doslovno živi sa zajednicama u kojima posluje. Nedaleko od epicentra potresa koji se dogodio u nedjelju, 22. ožujka, u zagrebačkom naselju Čučerje, mnogi su domovi uništeni zbog posljedica potresa. Na inicijativu Obrtničke komore Zagreb, koja je ujedno i Inin partner, došao je zahtjev za osiguravanjem mobilnog kontejnera za jednu obitelj čija kuća nakon potresa više nije sigurna za život. INA se rado odazvala te za sljedeći period osigurala mobilni kontejner za smještaj obitelji. Također, u jeku izbijanja žarišta epidemije u Zadru, kompanija je donirala 300 bijelih pamučnih majica Općoj bolnici Zadar.
Financijska sredstva INA je usmjerila i prema Crvenom križu kako bi ovu organizaciju dodatno osnažila u pružanju pomoći potrebitima. Kompanija je pomogla Udrugu Kamensko te Tehničkoj školi Ruđer Bošković iz Vinkovaca u nabavci potrebnih materijala kako bi se sašilo što više zaštitnih maski i vizira koje udruga i škola proizvode i dalje doniraju ugroženim skupinama.
A najmanje što je kompanija mogla učiniti da bi zahvalila na predanosti zdravstvenim djelatnicima te vatrogascima i policiji je besplatna kava koja je ovim službama bila omogućena na odabranim maloprodajnim mjestima Ine.
Beskontaktno plaćanje do 250 kn, osnovne prehrambene namirnice i dezinficijens za površine u ponudi!
INA brine i kroz svoje poslovanje. Rad maloprodajnih mjesta prilagođeno je zbog pandemije koronavirusa te se odvija u skladu sa svim odlukama Stožera civilne zaštite RH uz provođenje preporučenih preventivnih mjera kako bi se osigurala maksimalna zaštita radnika i kupaca te spriječilo širenje virusa.
Osluškujući potrebe kupaca kompanija kontinuirano ulaže u unapređenje svojih usluga te za njih u ovim teškim trenucima donosi neke novosti kako bi izlaganje virusu bilo što manje.
Ponuda osnovnih higijenskih potrepština poput toaletnih papira, sapuna, zubnih pasti i sl. proširena je već spomenutim novim proizvodom – dezinficijensom za površine INA Dezinolom na ukupno 300 Ininih maloprodajnih mjesta u Hrvatskoj.
Na većini gradskih lokacija ponuda je proširena sa osnovnim prehrambenim namirnicama poput ulja, šećera, soli, tjestenine, trajnog kruha, mlijeka, konzervi, smrznute i dječje hrane.
Limit za beskontaktno plaćanje karticom INA je među prvima u Hrvatskoj podigla sa 100 na 250 kuna na svojim maloprodajnim mjestima. Veći limit odnosi se na sve beskontaktne kartice čime je kompanija dodatno smanjila mogućnost kontakta uslijed pandemije.
INA brine i o podizanju svijesti građana o važnosti pridržavanja svih mjera i to na originalan način. Prva je kompanija u Hrvatskoj koja to komunicira i kroz svoj logo. Uz razmaknuta slova poslana je jasna poruka – drži razmak! Doista, briga o vama pokreće Inu.
Najbolje rangirana institucija za područje ekonomije i poslovne administracije
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...