U današnjem digitalnom dobu, procjenjuje se da prosječan korisnik interneta vidi između 4,000 i 10,000 oglasa dnevno. Kako se brend može istaknuti u takvom prenatrpanom okruženju?
IQ agencija otkrit će Vam put do prepoznatljivog identiteta tvrtke
Odgovor leži u kombinaciji snažnog brendiranja, personalizacije, kreativnog grafičkog dizajna i stvaranja vizualnog identiteta. No, lako je izreći ovaj “recept” u teoriji, ali kako ga primijeniti u praksi?
Kao i u svakom području rada, nema čarobne formule, niti čarobnog štapića koji će vaš brend postaviti na tron i vrh tražilica te jednim potezom osigurati tisuće pregleda i konverzija - potreban je kontinuitet i “ono nešto” po čemu ćete se istaknuti.
Kako svojem brendu osigurati baš onaj “X faktor”, koji će potaknuti korisnike da kliknu na vaš oglas te u moru proizvoda i usluga, izaberu baš vaše? Odgovor na ovo, ali i mnoga druga pitanja vezana uz marketing, oglašavanje i kreiranje vizualnog identiteta, ima IQ agencija za digitalni marketing.
Brendiranje - prvi i najvažniji korak koji osigurava prepoznatljivost na tržištu
Na trenutak zamislite da gradite svoju kuću iz snova. Korak po korak. Iz temelja. Imate sve resurse - ali kako ih iskoristiti i koji korak prvi poduzeti? Temelji su ključ. Uz stabilne temelje, svaki sljedeći proces gradnje teći će glađe i pružit će vam sigurnost u nastavku procesa.
Upravo to jest kreiranje prepoznatljivog brendinga za tvrtku. Ono je temelj uspješnog nastavka poslovanja, nakon kojeg možemo nadograđivati priču kreiranjem vizualnog identiteta, izradom web stranice i SEO optimizacijom te elementima grafičkog dizajna i ostalim krakovima, koji čine dio hobotnice digitalnog marketinga današnjeg doba.
Brendiranje je temelj i ključni alat koji vam omogućuje da stvorite prepoznatljiv identitet, privučete ciljanu publiku i izgradite snažan odnos s vašim klijentima. Bez obzira trebate li brending za proizvod, uslugu ili tvrtku, naš stručni tim za grafički dizajn i marketing, pružit će vam rješenja koja će vas istaknuti i osigurati vam dugoročni poslovni uspjeh.
Brendiranje nije samo logotip ili slogan; brend predstavlja emocije i percepcije koje ljudi imaju o vašoj tvrtki. Brendovi koji uspiju uspostaviti snažnu emocionalnu povezanost s publikom imaju veće izglede za uspjeh u konkurentnom okruženju.
Grafički dizajn: moć vizualne komunikacije
Danas više nije novost kako će vizualni sadržaj privući pažnju daleko brže nego tekst. Grafički dizajn ima ključnu ulogu u stvaranju privlačnih i prepoznatljivih vizuala koji učinkovito prenose poruku brenda.
Kreativan i dosljedan vizualni identitet može značajno poboljšati percepciju brenda i povećati angažman korisnika. Zamislite svijet bez prepoznatljivih logotipa, upečatljivih boja i jedinstvenih tipografija. Vaš brend bio bi tek jedan u nizu bezličnih igrača na tržištu. Vizualni identitet nije samo estetski dodatak; to je duša vaše tvrtke, prvi korak u stvaranju emocionalne veze s vašom publikom.
Razmislite o Appleovom prepoznatljivom logotipu, Coca-Colinim crvenim nijansama ili Nikeovoj "Swoosh" ikoni. To su vizuali koje prepoznajemo odmah i koji u nama izazivaju određene emocije i asocijacije. IQ agencija za digitalni marketing vjeruje da svaki brend zaslužuje takvu moćnu prisutnost. Talentirani tim dizajnera pretvorit će vaše vrijednosti i priče u vizuale koji govore više od tisuću riječi.
Bilo da se radi o izboru boje koja ulijeva povjerenje, tipografiji koja odražava inovaciju ili logotipu koji priča priču, svaki element vizualnog identiteta igra vitalnu ulogu. Cilj je stvoriti dosljednu i prepoznatljivu estetiku koja će vaš brend uzdići iznad konkurencije i učiniti ga nezaboravnim. “Kreativnost i dosljednost su naš moto. Vjerujemo da svaki brend ima jedinstvenu priču koja čeka da bude ispričana kroz izvanredan dizajn. Dopustite nam da vaš vizualni identitet pretvorimo u vašu najveću snagu, nešto što će zauvijek ostati urezano u svijesti vaših kupaca” - ističu iz IQ agencije.
Rad IQ agencije za digitalni marketing kroz primjere
Jedan od najstarijih klijenata, s kojim je ostvarena dugoročna i uspješna suradnju od 2014. godine, je Smile Design Kovač.
Suradnju s navedenim klijentom, započeli su uslugom izrade web stranice, a potom je spektar usluga proširen i na područje marketinga te oglašavanje na društvenim mrežama. Provedene su brojne SEO aktivnosti te Google Ads oglašavanje, što je urodilo odličnim rezultatima na području cijele Hrvatske. Zahvaljujući njima, popraćeni visokom razinom kvalitete usluga klijenta, postigli su da Smile Design Kovač na tražilici Google platforme rangira na najvišoj poziciji. Izraženo zadovoljstvo klijenta, rezultiralo je proširenjem suradnje pa su tako napravili i redizajn cjelokupnog rebrandinga te dizajn logotipa.
Prilikom rebrandinga i redizajna logotipa, ostali su pri starom motivu osmijeha, pruživši mu dozu elegantnog minimalizma koji otkriva moderan i profinjen izgled te samim tim vjerodostojnije prikazuje klijenta. Inspiracija za boje logotipa bila je klijentova selidba u novi prostor koji je prozračan i ispunjen bež tonovima stoga je cilj bio popratiti ozračje s logotipom.
Treba li Vašoj tvrtki rebranding?
Vjerujemo kako ste, tijekom čitanja prethodnih paragrafa promišljali o svojem brendu i svemu onome što bi bilo dobro doraditi, promijeniti ili čak po prvi put kreirati, a ukoliko se, unatoč pročitanom i dalje dvoumite je li vašoj tvrtki potreban rebranding, evo nekoliko razloga zašto bi to mogla biti izvrsna ideja:
● neprepoznatljivost ili zastarjelost
● promjene u poslovnom fokusu
● loša reputacija ili kriza
Proces rebrandinga obuhvaća sve aspekte poslovanja, uključujući vizualni identitet, komunikacijsku strategiju, proizvode ili usluge i samu kulturu tvrtke. U konačnici, cilj rebrandinga je osigurati da brend bolje izražava svoje vrijednosti, misiju i viziju, te da bude u skladu s potrebama i očekivanjima svojih ciljanih potrošača.
Pitate se koje smjernice pratiti prilikom izrade logotipa i brendinga za tvrtku?
Na primjeru rebrandinga i kreiranja novog logotipa za klijenta, tim dizajnera IQ agencije za digitalni marketing vodio se sljedećim smjernicama: Logotip prikazuje središnji simbol žene izrađen unakrsnim linijama i cilj mu je reprezentirati ozračje centra. Ideja iza logotipa je prikazati ženinu eleganciju, snagu i slobodu, te stvoriti asocijaciju na opuštenost, let i uzvišenost, kao motiv emocije.
Simbol uzvišenosti je prisutan i zbog pojma "Sun" u nazivu brenda; vječnog simbola visine, čak i božanskog u drevnim kulturama. Tipografija je jednostavna, geometrijska, moderna i elegantna te uzemljuje dizajn.
Po čemu je iQ drugačiji?
Većina ljudi pomisli isključivo na logo te eventualno na boje brenda. IQ agencija za digitalni marketing obraća pozornost na svaki aspekt vizualnog identiteta. To, naravno, uključuje logo i boje, ali i fontove te layout materijala za print.
“Razmišljamo izvan kutije, ulazimo u srž brenda, poistovjećujemo se s klijentima i uvijek se “stavljamo u njihove cipele” kako bismo na što personaliziraniji način došli do rješenja, diferencirali se na tržištu i pružili inovativna rješenja koja će donositi mjerljive rezultate” - ističu iz IQ agencije. Nakon što ste izgradili prepoznatljiv vizualni identitet, vrijeme je za stvaranje online prisutnosti kroz privlačan sadržaj na društvenim mrežama, poziciju na Googleu te u konačnici, uz pomoć Meta oglašavanja i Google Ads oglašavanja. Uz kontinuitet i jasno postavljene strategije, neupitno je da će ovaj paket digitalnih usluga vašoj tvrtki osigurati zavidne rezultate!
iQ agencija za digitalni marketing rješava probleme i savladava prepreke u poslovanju svojih klijenata na područjima marketinga i oglašavanja na društvenim mrežama, Google oglašavanja, kreiranja sadržaja, lokalne SEO optimizacije, grafičkog dizajna, dizajna i razvoja web stranica te kroz ostale srodne digitalne djelatnosti.
“Mi smo agencija za digitalni marketing koja vodi brigu o digitalnim potrebama naših klijenata i ostvaruje tražene rezultate. Želje i planove klijenata gledamo kao vlastite i rastemo zajedno s njima.”
Najbolje rangirana institucija za područje ekonomije i poslovne administracije
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...