Obavijesti

Promo sadržaj

ISH 2021: GROHE otkazuje sudjelovanje zbog zdravstvenih i sigurnosnih razloga

ISH 2021: GROHE otkazuje sudjelovanje zbog zdravstvenih i sigurnosnih razloga
3

Nakon internih konzulatacija GROHE je donio odluku da otkazuje sudjelovanje slijedeće godine na sajmu ISH 2021

  • GROHE neće sudjelovati dogodine na ISH 2021
  • Najveći prioritet su zdravlje i sigurnost: zaposlenika, klijenata i svih prisutnih
  • Sudjelovanja na drugim sajmovima u EMENA regiji su pod razmatranjem

Nakon internih konzulatacija GROHE je donio odluku da otkazuje sudjelovanje slijedeće godine na sajmu ISH 2021. Tri su glavna razloga za ovu tešku odluku: kao globalni brend i dio LIXIL-a, najvažnije su korporativne vrijednosti: poštovanje i učiniti pravu stvar. Nastavno na mjere i napore tijekom pandemije da bi zaštitili zaposlenike, poslovne partnere i kupce strogim higijenskim i sigurnosnim mjerama, zaštita i zdravlje ostaju prvi prioritet za GROHE: za zaposlenike, kupce i sve uključene u ISH. Nadalje, zbog nestabilne situacije vezano za COVID-19 u Njemačkoj, a posebice u ostatku Europe, velika događanja su nepredvidljiv i neprihvatljiv rizik. Za koncept higijenske zaštite predložen od strane ISH-a smatramo da nije prihvatljiv i dostatan za nas.

Jonas Brennwald, CEO LIXIL EMENA i Co-CEO Grohe AG tumači: “Sa velikim žaljenjem moramo otkazati naše sudjelovanje na trgovačkom sajmu ISH 2021 zakazanom za ožujak 2021. Naši kupci i poslovni partneri očekuju od nas jedinstveno iskustvo sa fantastičnim inovacijama te osobni kontakt sa nama i podršku tijekom sajma. Smatramo da u danim okolnostima nije moguće to ostvariti na način uobičajen za taj tip sajma.

Žalimo što nije bilo sluha i volje da se ISH odgodi”, dodaje Thomas Fuhr, COO Fittings LIXIL International i Co-CEO Grohe AG. “Jedna od naših korporativnih vrijednosti je i činiti pravu stvar. Uvjereni smo da u ovoj situaciji naše otkazivanje sudjelovanja je jedina ispravna stvar koja osigurava zdravlje i sigurnost sviju.

Slijedom ove odluke, GROHE će također razmotriti sudjelovanje na ostalim trgovačkim sajmovima u EMENA regiji. Daljnje informacije će biti objavljene regionalno.

Unatoč svemu, GROHE želi stvarati jedinstveno korisničko iskustvo Brenda za poslovne partnere i medije u slijedećoj godini i trenutno radi na alternativnom konceptu kako to ostvariti. Način kako će brend predstaviti inovacije bit će pravodobno objavljen.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Mystery Lux nakon ludnice u Osijeku stiže u Zagreb: Sada se očekuju još veće gužve
PROMO

Mystery Lux nakon ludnice u Osijeku stiže u Zagreb: Sada se očekuju još veće gužve

Nakon što je u Osijeku izazvao apsolutnu navalu i rasprodao stotine paketa u samo nekoliko dana, međunarodni koncept otvaranja neisporučenih paketa MysteryLux od 15. do 21. prosinca stiže u Garden Mall Zagreb
Konzum i Sindikat trgovine potpisali novi Kolektivni ugovor: Veće plaće i božićnica
PROMO

Konzum i Sindikat trgovine potpisali novi Kolektivni ugovor: Veće plaće i božićnica

U paketu vrijednom 25 milijuna eura Konzum osigurao bolje materijalne uvjete za svoje radnike
Glow u pokretu: nova JN Beauty kolekcija za svaku priliku
PROMO

Glow u pokretu: nova JN Beauty kolekcija za svaku priliku

U svijetu brzih dana i kratkih pauza trebamo proizvode koji prate naš ritam. Makeup koji se prilagođava nama, a ne obrnuto zato JN Beauty donosi novu kolekciju - luksuznu, praktičnu i stvorenu za žene u pokretu