Najnovija paneuropska anketa kompanije Huawei istražuje zdravstvenu svijest, stavove i ponašanja korisnika, naglašava neiskorišteni potencijal pametnih zdravstvenih tehnologija te otkriva koliko je limitirano poznavanje pozitivnih zdravstvenih parametara kod prosječnih potrošača
Istraživanje pokazalo da je 87% korisnika pametnih satova ima zdravije životne navike
- Samo 50% ispitanih europskih građana tvrdi da je zadovoljno svojom fizičkom spremom, a 91% ispitanika želi poboljšati barem jedan aspekt života koji se odnosi na zdravlje
- Većina korisnika pametnih satova, njih 88%, tvrdi da njihov uređaj pomaže u poboljšanju njihovog fizičkog zdravlja, dok je 87% ispitanika uvelo barem jednu novu zdravu naviku radi podataka koji su im servirani putem pametnih satova
- Mentalno zdravlje je na prvom mjestu prioriteta, a spavanje i stres navode se kao dva glavna razloga zabrinutosti ispitanika. Svijest o važnim zdravstvenim pokazateljima vrlo je ograničena kod ispitanih korisnika.
- Više od polovice, odnosno 54% Europljana ne prakticira redovite liječničke preglede, a 63% ispitanih korisnika pametnih satova posjetilo je svog liječnika nakon što su dobili neuobičajeno zdravstveno mjerenje na svom uređaju
Huawei Health Survey 2023., europska zdravstvena anketa čija su saznanja objavljena danas, nudi vrijedan uvid u stavove i ponašanja europskih građana povezana s osobnim zdravljem. Istraživanje koje je proveo Ipsos1, otkriva neostvarene potencijalne prednosti korištenja pametnih satova u vrijeme kada su preventivna skrb i demokratizacija zdravstvenih informacija kritično potrebne više nego ikada.
“Mentalno i tjelesno zdravlje je na vrhu dnevnog reda prioriteta za pojedince i šire društvo,” napominje William Tian, predsjednik Europske divizije Huawei Consumer Business Group. “Namjeravali smo otkriti daju li europski građani aktivno prioritet svom osobnom zdravlju i prepoznaju li ključne zdravstvene pokazatelje koji su ključni za njihovu opću dobrobit. Osim toga, nastojali smo provjeriti pokazuju li korisnici pametnih satova veću svijest o zdravlju i zdravije navike u usporedbi s onima koji ih ne koriste. Naše je istraživanje otkrilo neke uznemirujuće činjenice, dok je istovremeno nedvosmisleno pokazalo transformativni utjecaj pametnih satova usmjerenih na zdravlje.”
Donosimo sažetak nekih od ključnih nalaza Huawei Health Survey istraživanja:
I can’t get no (health) satisfaction – rezerviranost ocjene općeg zdravstvenog stanja ispitanika
Interes europskih ispitanika za osobno zdravlje je visok, s podjednakim fokusom na psihičku dobrobit i fizičko zdravlje (>83% u odnosu na >82%). Međutim, opće zadovoljstvo zdravljem ostaje u umjerenim parametrima i samo je polovica sudionika ankete izjavila da je zadovoljna svojim općim zdravstvenim stanjem. Naglašena je zabrinutost povezana s fizičkom spremom (24%), pokretljivošću (26%), smanjenom razinom energije (29%) i značajnim postotkom prekomjerne težine ili pretilosti (46%). Zaključno, jasan je apetit i potreba za značajnim zdravstvenim poboljšanjem.
Put popločen dobrim namjerama često vodi do razočaravajućih ishoda
91% ispitanih ljudi izrazilo je želju poboljšati barem jedan aspekt svog životnog stila direktno povezanog s njihovim zdravljem. Većina njih navodi poboljšanja u gotovo četiri (3,9) najčešće odabrane zdrave navike od onih ponuđenih u ispitivanju. Tako je smanjenje stresa bilo glavni prioritet za 43% ispitanika, a zatim ide održavanje korektne tjelesne težine kod njih 40%. Fokus na zdravu prehranu navodi 35% ispitanika, isto kao i na postizanje dovoljne količine sna, dok njih 34% navodi želju na uvođenje svakodnevne tjelovježbe. Unatoč tim iskazanim težnjama ispitanika, čak 72% europskih građana priznalo je da im je potrebna dodatna motivacija ili da često gube motivaciju u provođenju zdravih životnih navika.
Jaz između stvarnih činjenica i neprovjerenih medijskih natpisa koči napredak
Iskazano znanje o važnim zdravstvenim pokazateljima vrlo je ograničeno kod ispitanika, pri čemu većina mjera koje su ispitanici naveli uopće nisu stvarni zdravstveni parametri, već medijski propagirane aktivnosti u ekvivalentu članaka "Zašto piti više vode s limunom". Svijest o tome koje su metrike i njihova točna očitanja potrebna za skeniranje zdravstvenog stanja svakog pojedinca pokazala se vrlo niskom. Međutim, ova rupa u znanju može se prebroditi redovitim pristupom personaliziranim zdravstvenim očitanjima koja izravno utječu na dublje razumijevanje osobnog zdravstvenog stanja.
Više opcija zdravstvenih mjerenja + mali pomaci u navikama = opipljive i brze promjene
Dosljedno praćenje višestrukih zdravstvenih parametara pomaže u razvoju važnih malih navika i promjeni ponašanja pojedinaca, dok podaci Huawei Health Survey istraživanja pokazuju kakav utjecaj pametni satovi mogu imati na sve navedeno.
-
U prosjeku, europski korisnici pametnih satova imaju 51% veću vjerojatnost da će biti svjesni točnih ciljanih mjerenja za sve bitne zdravstvene parametre u usporedbi s onima koji ne koriste pametne satove. Dodatno, korisnici pametnih satova pokazuju 75% veću vjerojatnost poznavanja svoje ciljane tjelesne masnoće, kao i 71% veću vjerojatnost poznavanja svog točnog dnevnog ciljanog unosa kalorija.
-
Korisnici pametnih satova provjeravaju svoje temeljne zdravstvene metrike dvostruko češće od onih koji ih ne koriste. Tako prate broj otkucaja srca, zasićenost krvi kisikom i potrošene kalorije gotovo tri puta češće od osoba bez uređaja2. Među dnevno praćenim mjerama prevladavaju one vezane za tjelesnu aktivnost, poglavito broj koraka u danu. Gotovo polovica svih ispitanih korisnika pametnih satova svakodnevno prati broj koraka i trudi se ostvarivati preporučene vrijednosti što je važan korak u poboljšanju zdravlja.
-
Korisnici pametnih satova ozbiljno shvaćaju obavijesti o zdravlju, tako da više od 74% njih traži zdravstveni savjet kada ih njihov uređaj upozori na abnormalne pokazatelje. Na kraju, sve ovo dovodi do toga da 63% ispitanika posjeti liječnika specijalista radi daljnje analize.
-
Impresivnih 87% ispitanih korisnika pametnih satova navodi da je usvojilo nove zdrave obrasce ponašanja na temelju informacija koje su dobili putem uređaja. U konkretnoj primjeni, to su u prosjeku dvije promjene po korisniku. Zdrave promjene kod ispitanika uključuju povećanu učestalost vježbanja (47%), duže trajanje vježbanja (41%), poboljšane navike spavanja (39%) i promjene u načinu prehrane (28%).
-
Korisnici pametnih satova svojim uređajima pripisuju dosta pozitivne rezultate, pri čemu se 88% korisnika slaže da njihov uređaj može pomoći u poboljšanju njihovog fizičkog zdravlja, njih 86% navodi da im podiže ukupnu kvalitetu života, dok njih 76% pripisuje važnost pametnih satova za njihovo mentalno zdravlje.
Napredni uređaji i metrike dostupni svima rezultat su dugogodišnjeg ulaganja u tri HUAWEI Health laboratorija
Huawei je proveo desetljeće razvijajući svoj globalno priznati portfelj nosive tehnologije koji uključuje hardver, softver i ostale dodatne usluge. Neumoljiva predanost istraživanju i inovacijama u tehnologiji zdravlja i fitnessa omogućila je ovom tehnološkom divu razvoj nevjerojatno sofisticiranih, preciznih i inteligentnih senzora za cijelo tijelo.
Uvažavajući sve veće potrebe tržišta zdravlja i fitnessa, Huawei nastavlja raditi na kompleksnom istraživanju algoritama praćenja zdravstvenih parametara putem svojih nosivih tehnologija. Ti napori su dodatno unaprijeđeni osnivanjem tri Huawei Health Lab istraživačke ustanove, počevši s 2016. kad su otvorene one u Xi'anu i Songshan Lakes u Kini. Ove godine Huawei je otvorio i europski istraživački laboratorij u Helsinkiju u Finskoj, gdje multidisciplinarni znanstveno-istraživački tim koji se sastoji od 6 doktora znanosti i 20 stručnjaka iz 7 zemalja EU, istražuje inovacije u područjima fiziologije, umjetne inteligencije, strojnog učenja, testiranja softvera i softverskog inženjerstva. Ovakva organizacija osigurava da svako područje istraživanja sporta i zdravlja dosegne svjetske napredne standarde.
ZA POTPUNI PREGLED PODATAKA PO DRŽAVAMA POSJETITE SLUŽBENU WEB-STRANICU I PREUZMITE POTPUNO IZVJEŠĆE OVDJE
O Huaweiju
Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja te se njima koristi trećina svjetske populacije. Četrnaest centara za istraživanje i razvoj postavljeno je u zemljama diljem svijeta, uključujući Njemačku, Švedsku, Indiju i Kinu. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaju, usluge „u oblaku“ (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 30 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta.
Za više informacija posjetite: https://consumer.huawei.com/hr/
Pratite novosti o Huawei Consumer Business Group i pratite nas na društvenim mrežama i forumu:
Facebook: https://www.facebook.com/HuaweiMobileHrvatska/
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilehrv/
YouTube: Huawei Mobile Croatia - YouTube
Samo u Oranžu: Dajemo ti kupon od 10 € za brend DiSiMi? uz još 117 € ostalih kupona
Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!
Elit Premium kućanski pomoćnici: Savršeni pomoćnici kakve bi i Djed Božićnjak poželio ispod bora