Obavijesti

Promo sadržaj

Ivan Šarić otkriva gdje ovih dana možemo uživati u vrhunskoj kavi

Ivan Šarić otkriva gdje ovih dana možemo uživati u vrhunskoj kavi
3

Aparati za kavu Minute coffee to go, postavljeni u više od 60 Konzumovih prodavaonica, nude velik izbor različitih vrsta kava i to iz zrna koja se svježe melju za svaku šalicu napitka

Iako su naši omiljeni kafići privremeno zatvoreni zbog epidemije, ne moramo se odreći omiljenog rituala ispijanja vrhunske kave koji će nas razveseliti, razbuditi i dati nam dodatnu energiju. U to se uvjerio i Ivan Šarić koji je svoju šalicu sreće i zadovoljstva pronašao u Konzumu.

Zahvaljujući aparatima za kavu Minute coffee to go, postavljenima u više od 60 Konzumovih prodavaonica u 26 gradova diljem Hrvatske, Konzumovi kupci mogu uživati u kavi iznimnog okusa i vrhunske kvalitete renomiranih proizvođača. Riječ je, naime, o posebnim aparatima s ugrađenim mlincem koji svaku šalicu kave pripremaju iz svježe mljevenih zrna te je tako užitak u omiljenom napitku izvornog i punog okusa zajamčen. Ovisno o lokaciji, kupac može izabrati espresso, produženi espresso, caffe latte, machiatto, capuccino ili drugi omiljeni napitak, a za one kojima kava ipak nije dio svakodnevnih rituala, tu je mirisni kakao koji će ih u trenu ugrijati i izmamiti im osmijeh na lice.

Postavljanjem aparata za kavu Minute coffee to go Konzum svojim kupcima pruža mogućnost uživanja u vrhunskoj kavi usred užurbanog dnevnog ritma, i to po vrlo povoljnoj cijeni od samo 6 kuna za bilo koji izabrani napitak. Popis prodavaonica u kojima se nalaze aparati za kavu Minute coffee to go dostupan je na internetskoj stranici konzum.hr.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Plodine stigle i u Korenicu
PROMO

Plodine stigle i u Korenicu

Otvorenjem supermarketa u Korenici, Plodine su dosegle broj od ukupno 134 supermarketa diljem Hrvatske, te najavljuju nastavak širenja maloprodajne mreže.

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"
PROMO

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"

U jeku izborne kampanje i brojnih poruka koje nas okružuju svaki dan, nismo mogli ne primijetiti jednu koja će se svidjeti svima
Cedevita u suradnji sa stručnjacima pokrenula “Školu optimističnog roditeljstva’’
PROMO

Cedevita u suradnji sa stručnjacima pokrenula “Školu optimističnog roditeljstva’’

Cedevita je na svojoj edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. pokrenula kampanju "Škola optimističnog roditeljstva” kojom želi pružiti potporu roditeljima u izazovima s kojima se susreću pri odgoju djece. Tijekom kampanje objavljivat će edukativne video materijale u kojima stručni suradnici govore o aktualnim temama u roditeljstvu.