Serijal kratkih i zanimljivih videozapisa donosi Konzum s ciljem neprestanog podržavanja hrvatske proizvodnje i domaćih proizvođača
Ivan Šarić u istraživačkoj avanturi predstavlja vrhunske domaće proizvode
Jeste li znali da je kozje mlijeko najsličnije majčinom mlijeku, da se u Zagorju ne kaže bundeva, već buča i da se masline prerađuju po noći? Sve te i još brojne druge zanimljivosti saznao je Ivan Šarić obilazeći domaće OPG-ove, ujedno i Konzumove dobavljače okupljene na platformi Najbolje iz Hrvatske. Istraživačka avantura Ivana Šarića pod nazivom „Priče i pričice“ donosi kratke i zanimljive videozapise u kojima otkriva gdje i kako nastaju vrhunski domaći proizvodi.
Prva epizoda vodi gledatelje u Sitno Donje i donosi zanimljivu priči o farmi Capra Domestica na kojoj svoje koze zovu damama te ih uzgajaju po ekološkom principu. Na farmi je Ivan Šarić saznao i da proces od mužnje koza pa do sira u kalupu traje svega pet sati, kao i da je kozje mlijeko izuzetno lako probavljivo.
Nakon Šibensko-kninske županije, nove „Priče i pričice“ dolaze iz Vodnjana i predstavljaju masline i maslinike stare između 50 i 300 godina. U Stanciji San Antonio uzgajaju se ekološke masline te posebno ističu kako je riječ o poslu, ljubavi i hobiju koji traje cijelu godinu. Ivana je posebno oduševila moderna čašica za degustaciju ulja, a koje je sve zanimljivosti još saznao možete pogledati u videu.
Razni domaći proizvodi i brendovi već su dugi niz godina na samom vrhu svjetskih ljestvica kvalitete. I u ovim izazovnim vremenima domaći proizvođači daju sve od sebe kako bi plasirali svoje kvalitetne proizvode, a to dokazuje i OPG Cesarec. Tako se Ivan zaputio u Hrvatsko zagorje, točnije u Oroslavje, gdje je saznao sve o preradi buča i na kraju „navalio“ na slasni kuglof od buča.
I kroz serijal „Priče i pričice“ Konzum pokazuje svoju predanost podržavanju hrvatske poljoprivrede i proizvodnje te njeguje partnerski odnos s više od 4.000 malih i velikih dobavljača iz cijele Hrvatske putem izravnih isporuka na vlastite distributivne centre, otkupne stanice ili preko svojih strateških partnera. Zahvaljujući dugoročnoj poslovnoj strategiji kojom daje prednost suradnji s domaćim proizvođačima, danas je na Konzumovim policama preko 75 posto proizvoda domaćeg podrijetla, dok se kod voća i povrća taj udio penje na čak 80 posto.
Konzum neprestano nastoji povećati broj dobavljača s kojima surađuje na različitim projektima, a u posljednjih desetak godina uložio je i značajna sredstva u otkupno-pakirne centre, s pomoću kojih osigurava kontinuitet isporuke domaće robe na svojim prodajnim mjestima. Brojni domaći poljoprivrednici svoje godišnje udjele planiraju baš za Konzum. Snaga i stabilnost Konzumovog sustava, iza kojeg stoji i podrška čitave Fortenova grupe, pokazala se osobito važnom u jeku pandemije, kad je odlukom Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske obustavljen rad tržnica i svih objekata u njihovom sastavu. Konzum je tad pokrenuo inicijativu kojom je osigurao dodatna mjesta na svojim policama diljem Hrvatske malim domaćim proizvođačima koji su svoje proizvode dotad nudili uglavnom u lokalnim zajednicama. Na taj su način mali proizvođači dobili prijeko potreban vjetar u leđa i dragocjenu pomoć u poslovanju u vrijeme velike neizvjesnosti i nesigurnosti.
Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!
Revolucija u njezi kože: Prirodni proizvodi koje morate isprobati!
Elit Premium kućanski pomoćnici: Savršeni pomoćnici kakve bi i Djed Božićnjak poželio ispod bora