Obavijesti

Promo sadržaj

Jamnica Botanica – inovacija iz Jamnice

Jamnica Botanica – inovacija iz Jamnice
4

Na bazi najdugovječnije hrvatske gazirane mineralne vode dolazi proizvod u dva zanimljiva okusa naranča pelin i limun menta, s 10% udjela voća i aromatičnog bilja, a bez dodanog šećera, aditiva i bojila

Kompanija Jamnica, jedan od pokretača hrvatskog gospodarstva s preko 1000 zaposlenih i jakim razvojnim timom donosi tržištu još jednu inovaciju u liniji Jamnice. Ovog proljeća na police trgovina dolazi Jamnica Botanica, blago gazirano piće na bazi omiljene mineralne vode, voća i aromatičnog bilja u dvije kombinacije okusa, naranča i pelin, te limun i menta.

Potaknuti novim trendovima i ponašanjima potrošača uočeno je kako hrana koju se najčešće smatra iznimno privlačnom i ugodnom nudi bogatstvo okusa (kojeg najčešće upotpunjuju sadržaj masti, šećera ili soli). Prepuštanje takvoj hrani koja predstavlja vrhunski užitak i posebno zadovoljstvo (poznato pod pojmom indulgence), često je povezano i s osjećajem krivice. Odabir energetski bogate hrane koja se u konačnici može nepovoljno odraziti na zdravlje mnogima je postao neprihvatljiv. Budući da je izbor hrane povezan s vlastitim identitetom, kulturom življenja i osobnim stavovima, pojavila se potreba za kreativnim proizvodima koji uz izniman okus, ne narušavaju nutritivni balans prehrane i utjecaj na zdravlje.

Odgovor na to, Jamnica predstavlja kroz Jamnicu Botanicu, novu liniju laganih i premium pića na bazi najpoznatije domaće gazirane mineralne vode pažljivo obogaćene s 10 posto voćnih sokova i nježnim biljnim aromama. Jamnica Botanica nema dodanih šećera ni aditiva i sadržava samo prirodnu slatkoću podrijetlom iz voćnih sokova zahvaljujući čemu ima malo kalorija.

"S jakim fokusom na daljnju ekspanziju našeg postojećeg portfolia i razvoj novih kategorija kroz inovacije, ovog proljeća tržištu predstavljamo upravo jedan takav – inovativan proizvod - Jamnicu Botanicu. S obzirom na lidersku poziciju na tržištu voda u regiji, svake godine donosimo novitete, bilo da se radi o novim okusima u postojećim linijama proizvoda ili o sasvim novim proizvodima. Zahvaljujući bogatom iskustvu našeg R&D tima i kreativnosti Marketing tima odgovorili smo željama potrošača, kroz proizvod koji podržava natural indulgence, sveprisutan trend u prehrambenim navikama.“ istaknuo je Dario Šalić, predsjednik Uprave Jamnice plus d.o.o.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Završena isporuka prvih 20 novih niskopodnih tramvaja za ZET
PROMO

Završena isporuka prvih 20 novih niskopodnih tramvaja za ZET

ZET je dobio 20 novih tramvaja TMK 2400, najveća obnova u 15 godina! Novi tramvaji su moderni, udobni i održivi, a Zagreb ide korak bliže europskoj metropoli s učinkovitim javnim prijevozom
3Soma i Barcaffè snimili ludu blagdansku epizodu - Dekica ili istina!
PROMO

3Soma i Barcaffè snimili ludu blagdansku epizodu - Dekica ili istina!

Najgledaniji hrvatski podcast na TikToku donio blagdanski twist popularne igre Istina ili izazov
Gdje se kupuju najoriginalniji blagdanski pokloni za gurmane? Posjetili smo Harissu
PROMO

Gdje se kupuju najoriginalniji blagdanski pokloni za gurmane? Posjetili smo Harissu

Kad se dom ispuni mirisima klinčića, cimeta i naranče, znate da je vrijeme blagdana i darivanja. A najljepši pokloni nisu uvijek veliki ni skupi. Ponekad su to samo pažljivo složene sitnice koje najviše govore