Obavijesti

Promo sadržaj

Jedan od najnovijih trendova u oglašavanju stigao je i u Hrvatsku

Jedan od najnovijih trendova u oglašavanju stigao je i u Hrvatsku
2

Na najprometnijem raskrižju u Zagrebu, Držićeve i Vukovarske, osvanula je prva hrvatska 3D reklama na jedinom kutnom LED ekranu u Hrvatskoj.

Riječ je o inovaciji u svijetu vanjskog oglašavanja koja pomoću naprednih projekcija prolaznicima stvara iluziju gledanja u trodimenzionalnu sliku koja izlazi iz reklamnog ekrana. Ove vrste oglašavanja su tijekom prošle godine oduševile posjetitelje Times Squarea u New Yorku, Piccadilly Circusa u Londonu i Seula u Južnoj Koreji, a sada ih imamo priliku doživjeti i u glavnom gradu Hrvatske.

Iza ove inovativne reklame stoji domaći teleoperator A1 Hrvatska, koji je u suradnji s Europlakatom napravio prvu naked eye 3D kreativu. A1 Hrvatska time nastavlja njegovati inovativnost u svojem poslovanju, pa tako i u oglašavanju. Jedan od poslovnih ciljeva kompanije jeste inovativnost, što pokazuje i pionirskim pristupom raznim digitalnim formatima. Tako je A1 Hrvatska u svoje alate među prvima u Hrvatskoj ugradila chatbot i razne digitalne asistente koji automatiziraju odnos kompanije s korisnicima i zaposlenicima.

Kao tech kompanija moramo držati korak s novim tehnologijama u svim aspektima našeg poslovanja. Naravno, najbitnije je da to radimo s unaprjeđenjem i modernizacijom naših poslovnih sustava te ponuda prema korisnicima, ali je i vrlo bitan element naša prezentacija A1 brenda u javnosti. Zbog toga smo odabrali ovaj oblik digitalne reklame, koja donosi inovaciju u segmentu oglašavanja“, istaknula je Iva Ančić, rukovoditeljica odjela za brend, marketinške komunikacije i digitalno poslovanje A1 Hrvatske.

Ovaj jedini kutni LED ekran u Hrvatskoj, koji se nalazi na križanju kroz koje dnevno prođe više od 200 tisuća ljudi, postavio je Europlakat. Izradili su kreativno rješenje i integrirali ga na LED ekran na uglu križanja u središtu Zagreba. Ovaj oblik vanjskog oglašavanja zanimljiviji je prolaznicima od standardnih reklama jer uz animirane elemente stvara optičku iluziju uz koju komunikacija s ekrana naočigled izlazi iz njegovih okvira, poput objekata u realnom svijetu.

Uz već spomenute interne i eksterne chatbotove, kompanija u svojim promotivnim materijalima koristi kompjuterski generiran lik ambasadora Nikše, a svojim korisnicima već dvije godine nudi mogućnost kupovine u virtualnoj online poslovnici. Svi ti projekti mogući su zahvaljujući ažurnosti A1 Hrvatska, koja u portfelju usluga za privatne i poslovne korisnike nudi brojna napredna tehnološka rješenja, bez kojih ne bi bila ni moguća izrada takvih naprednih primjena novih tehnologija.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
PROMO

Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin

Pred nama je treći vikend adventskih zbivanja i ako još niste, pravo je vrijeme da istražite čaroliju Adventa u Varaždinu koji ove godine blista u svom najljepšem blagdanskom ruhu
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
PROMO

Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!

Koncertna dvorana Vatroslava Lisinskog bila je tri večeri za redom ispunjena emocijama, glazbom i pozitivnom energijom zahvaljujući klapi Intrade, koja je svojim izvedbama donijela dašak Dalmacije u srce Zagreba.
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa
PROMO

Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa

Amsterdam je prošlog tjedna bio domaćin nezaboravnog događaja – globalnog finala Heineken Star Quality programa, natjecanja koje okuplja najbolje barmene iz cijelog svijeta