Obavijesti

Promo sadržaj

Jedan od najnovijih trendova u oglašavanju stigao je i u Hrvatsku

Jedan od najnovijih trendova u oglašavanju stigao je i u Hrvatsku
2

Na najprometnijem raskrižju u Zagrebu, Držićeve i Vukovarske, osvanula je prva hrvatska 3D reklama na jedinom kutnom LED ekranu u Hrvatskoj.

Riječ je o inovaciji u svijetu vanjskog oglašavanja koja pomoću naprednih projekcija prolaznicima stvara iluziju gledanja u trodimenzionalnu sliku koja izlazi iz reklamnog ekrana. Ove vrste oglašavanja su tijekom prošle godine oduševile posjetitelje Times Squarea u New Yorku, Piccadilly Circusa u Londonu i Seula u Južnoj Koreji, a sada ih imamo priliku doživjeti i u glavnom gradu Hrvatske.

Iza ove inovativne reklame stoji domaći teleoperator A1 Hrvatska, koji je u suradnji s Europlakatom napravio prvu naked eye 3D kreativu. A1 Hrvatska time nastavlja njegovati inovativnost u svojem poslovanju, pa tako i u oglašavanju. Jedan od poslovnih ciljeva kompanije jeste inovativnost, što pokazuje i pionirskim pristupom raznim digitalnim formatima. Tako je A1 Hrvatska u svoje alate među prvima u Hrvatskoj ugradila chatbot i razne digitalne asistente koji automatiziraju odnos kompanije s korisnicima i zaposlenicima.

Kao tech kompanija moramo držati korak s novim tehnologijama u svim aspektima našeg poslovanja. Naravno, najbitnije je da to radimo s unaprjeđenjem i modernizacijom naših poslovnih sustava te ponuda prema korisnicima, ali je i vrlo bitan element naša prezentacija A1 brenda u javnosti. Zbog toga smo odabrali ovaj oblik digitalne reklame, koja donosi inovaciju u segmentu oglašavanja“, istaknula je Iva Ančić, rukovoditeljica odjela za brend, marketinške komunikacije i digitalno poslovanje A1 Hrvatske.

Ovaj jedini kutni LED ekran u Hrvatskoj, koji se nalazi na križanju kroz koje dnevno prođe više od 200 tisuća ljudi, postavio je Europlakat. Izradili su kreativno rješenje i integrirali ga na LED ekran na uglu križanja u središtu Zagreba. Ovaj oblik vanjskog oglašavanja zanimljiviji je prolaznicima od standardnih reklama jer uz animirane elemente stvara optičku iluziju uz koju komunikacija s ekrana naočigled izlazi iz njegovih okvira, poput objekata u realnom svijetu.

Uz već spomenute interne i eksterne chatbotove, kompanija u svojim promotivnim materijalima koristi kompjuterski generiran lik ambasadora Nikše, a svojim korisnicima već dvije godine nudi mogućnost kupovine u virtualnoj online poslovnici. Svi ti projekti mogući su zahvaljujući ažurnosti A1 Hrvatska, koja u portfelju usluga za privatne i poslovne korisnike nudi brojna napredna tehnološka rješenja, bez kojih ne bi bila ni moguća izrada takvih naprednih primjena novih tehnologija.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Papa Siksto V. - "Božji urbanist" koji je od Rima napravio metropolu
PROMO

Papa Siksto V. - "Božji urbanist" koji je od Rima napravio metropolu

Matej Sunara istražuje arhitektonsku baštinu Pape Siksta V. u Rimu, koji je obnovio crkve, sagradio palače, fontane i vodovod, te popločao ulice radi bolje povezanosti grada

Fantastični okusi, vrhunski stručnjaci i nezaboravna zabava na Weekend Food Festivalu
PROMO

Fantastični okusi, vrhunski stručnjaci i nezaboravna zabava na Weekend Food Festivalu

Najbolji odabir okusa i sadržaja ove je godine u staru rovinjsku Tvornicu duhana privukao više od 2500 tisuće posjetitelja na treći po redu Weekend Food Festival.
Mister Dzirlo Čang Šlang – najprodavaniji čaj za reduciranje tjelesne težine
PROMO

Mister Dzirlo Čang Šlang – najprodavaniji čaj za reduciranje tjelesne težine

Hit Mister Dzirla Čang Šlang, najprodavaniji čaj za reduciranje težine na svijetu (89 milijuna kupaca, od toga milijun I dvjesto tisuća u hrvatskoj I sa tradicijom 42 godine prisustva), na zahtjev mnogobrojnih kupaca ponovno je dostupan na hrvatskom tržIštu!