Na najprometnijem raskrižju u Zagrebu, Držićeve i Vukovarske, osvanula je prva hrvatska 3D reklama na jedinom kutnom LED ekranu u Hrvatskoj.
Jedan od najnovijih trendova u oglašavanju stigao je i u Hrvatsku
Riječ je o inovaciji u svijetu vanjskog oglašavanja koja pomoću naprednih projekcija prolaznicima stvara iluziju gledanja u trodimenzionalnu sliku koja izlazi iz reklamnog ekrana. Ove vrste oglašavanja su tijekom prošle godine oduševile posjetitelje Times Squarea u New Yorku, Piccadilly Circusa u Londonu i Seula u Južnoj Koreji, a sada ih imamo priliku doživjeti i u glavnom gradu Hrvatske.
Iza ove inovativne reklame stoji domaći teleoperator A1 Hrvatska, koji je u suradnji s Europlakatom napravio prvu naked eye 3D kreativu. A1 Hrvatska time nastavlja njegovati inovativnost u svojem poslovanju, pa tako i u oglašavanju. Jedan od poslovnih ciljeva kompanije jeste inovativnost, što pokazuje i pionirskim pristupom raznim digitalnim formatima. Tako je A1 Hrvatska u svoje alate među prvima u Hrvatskoj ugradila chatbot i razne digitalne asistente koji automatiziraju odnos kompanije s korisnicima i zaposlenicima.
„Kao tech kompanija moramo držati korak s novim tehnologijama u svim aspektima našeg poslovanja. Naravno, najbitnije je da to radimo s unaprjeđenjem i modernizacijom naših poslovnih sustava te ponuda prema korisnicima, ali je i vrlo bitan element naša prezentacija A1 brenda u javnosti. Zbog toga smo odabrali ovaj oblik digitalne reklame, koja donosi inovaciju u segmentu oglašavanja“, istaknula je Iva Ančić, rukovoditeljica odjela za brend, marketinške komunikacije i digitalno poslovanje A1 Hrvatske.
Ovaj jedini kutni LED ekran u Hrvatskoj, koji se nalazi na križanju kroz koje dnevno prođe više od 200 tisuća ljudi, postavio je Europlakat. Izradili su kreativno rješenje i integrirali ga na LED ekran na uglu križanja u središtu Zagreba. Ovaj oblik vanjskog oglašavanja zanimljiviji je prolaznicima od standardnih reklama jer uz animirane elemente stvara optičku iluziju uz koju komunikacija s ekrana naočigled izlazi iz njegovih okvira, poput objekata u realnom svijetu.
Uz već spomenute interne i eksterne chatbotove, kompanija u svojim promotivnim materijalima koristi kompjuterski generiran lik ambasadora Nikše, a svojim korisnicima već dvije godine nudi mogućnost kupovine u virtualnoj online poslovnici. Svi ti projekti mogući su zahvaljujući ažurnosti A1 Hrvatska, koja u portfelju usluga za privatne i poslovne korisnike nudi brojna napredna tehnološka rješenja, bez kojih ne bi bila ni moguća izrada takvih naprednih primjena novih tehnologija.
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa