#BePresent kampanjom Huawei želi naglasiti potrebu da se ljudi u blagdanskom razdoblju odvoje od svojih mobitela te provedu to posebno vrijeme u godini sa svojim najbližima
Jednom godišnje, odvojite se od svog pametnog telefona…
Početak adventskog razdoblja i približavanje Božića, Huawei je odlučio iskoristiti kako bi ljude podsjetio na pravo značenje tog svima dragog blagdana čiji smisao leži upravo u druženju s najbližima, članovima obitelji i prijateljima. Uz današnji užurbani životni stil većine ljudi, svaki slobodan trenutak uistinu je poseban i treba ga iskoristiti na najbolji način, a to je i poruka koju Huawei želi poslati svojom #BePresent kampanjom.
Tijekom protekle godine Huawei je prodao više od 100 milijuna uređaja, a trećina svjetskog stanovništva koristi njegove proizvode i tehnološka rješenja. Najbrže je rastući proizvođač mobilnih uređaja, s velikim brojem zadovoljnih korisnika koji svakodnevno koriste njegove uređaje. No, upravo je popularnost današnjih mobitela uzrokovala da se ljudi sve teže odvajaju od svojih mobilnih uređaja – pa čak i tijekom božićnog razdoblja čime se gubi smisao tog najposebnijeg razdoblja u godini.
#BePresent kampanjom, Huawei želi potaknuti ljude da se tijekom blagdanskog razdoblja odvoje od svojih uređaja i da ovo posebno vrijeme provedu sa svojim najbližima. Njome naglašava i činjenicu da, bez obzira na velik značaj i važnost pametnih telefona u svakodnevnom životu svakog od nas, u božićnom razdoblju najveću pažnju moramo posvetiti članovima svoje obitelji i prijateljima.
Ključni element #BePresent kampanje je TV oglas s globalnim ambasadorom Huaweija i zvijezdom nogometnog kluba Bayern München Robertom Lewandowskim. Priča je to o malenom dječaku koji je jedini od članova svoje obitelji koji na Badnju večer iščekuje ponoć i dolazak Božića, dok su ostali zaokupljeni svojim uređajima. U jednom trenutku, svjetlost božićnog drvca privuče pozornost svih članova obitelji koji, potaknuti tim posebnim trenutkom, ostavljaju svoje uređaje i zajednički uživaju u tom čarobnom trenutku. Osim u Hrvatskoj, kampanja će se provoditi u još 25 zemalja sjeverne, srednje i istočne Europe.
Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2015. godini tvrtka je i treći najveći proizvođač mobilnih telefona na svijetu. Huawei ima 16 istraživačkih razvojnih centara (R&D) smještenih u SAD-u, Njemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.
Za više informacija posjetite: http://consumer.huawei.com/hr/
Za redovite informacije o Huawei Consumer Business Group, pratite nas na:
Facebook: facebook.com/HuaweiDevice
Twitter: twitter.com/HuaweiDevice
YouTube: youtube.com/HuaweiDevice
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilehrv/
Najbolje rangirana institucija za područje ekonomije i poslovne administracije
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...