Obavijesti

Promo sadržaj

Jesmo li se ikada prestali bojati izvanzemaljaca?

Jesmo li se ikada prestali bojati izvanzemaljaca?
5

U beskrajnom prostranstvu svemira na jednom se planetu prije gotovo pet milijardi godina razvio život

VIDEO

Zemlju, „treći kamenčić od Sunca“, danas nastanjuje gotovo 7,5 milijardi ljudi. I svatko od njih (nas) u sebi nosi taj iskonski strah od nepoznatog, neobjašnjenog i nedefiniranog. I to ponajprije od onoga što je „gore“, iznad nas. Brojne nepoznanice i beskonačnost svemira idealna su polazišta za stvaranje niza teorija, mitova, nagađanja i priča temeljenih na pitanju „jesmo li sami u svemiru“.
I dok se astrofizičari, astrobiolozi i ostali znanstvenici bave istraživanjem svemira i mogućnostima života na nekom od planeta, čitava struja teoretičara vjeruje da su izvanzemaljci sudjelovali u razvoju drevnih civilizacija i ostavili tragove koje ni danas ne možemo objasniti ni racionalizirati. S druge strane, otkako smo počeli istraživati svemir ne samo sa Zemlje već i iz svemira samog (službeno, otprije 60-ak godina) i razvijati tehnologije gotovo nezamislivih mogućnosti, više nego ikada prije propitkujemo se o „malim zelenim“, naprednim inteligencijama koje čekaju svoj trenutak da nam se otkriju. Ili već jesu? 

Svako naše pitanje i pokušaj odgovora rađa neka nova pitanja. Gdje su? Jesu li već ovdje? Kako bi njihov dolazak utjecao na nas? Jesu li agresivni ili miroljubivi? Da, strah od nepoznatog i urođena znatiželja za otkrivanjem plodno su tlo za niz raznoraznih scenarija koje su potom popularizirale književnosti i filmska industrija u sprezi s medijima i senzacionalističkim pristupom temi.

Roman Rat svjetova G.H. Wellsa s kraja 19. stoljeća potaknuo je niz novih romana, filmova, serijala, predstava i rasprava o agresivnim inteligentnim bićima s drugog kraja svemira koji dolaze uništiti čovječanstvo i kolonizirati Zemlju. Orson Welles pokušao je 1938. izbezumiti Amerikance radio dramom o invaziji svemiraca, a Arthur C. Clarke, u svojoj knjizi Kraj djetinstva (1953.) piše o Overlordovima koji „miroljubivo“ preuzimaju Zemlju da bi potom otkrili svoje pravo lice. Za razliku od književnosti u kojoj postoji niz primjera kraja ili djelomičnog istrebljenja čovječanstva, filmska industrija se ipak više drži predložaka koji daju nadu: ljudska rasa pobjeđuje zločeste (uglavnom grozno-izgledajuće) izvanzemaljce ili upoznaje miroljubiva inteligentna bića koja lutaju svemirom da bi istraživala, ne osvajala (E.T.). Što se od toga krije u radnji najnovije serije Rat svjetova, adaptacije romana G.H. Wellsa? 

Može li se današnji, obični mali čovjek suprostaviti najnaprednijoj razarajućoj mašineriji do sada nepoznate izvanzemaljske civilizacije i može li iznaći način kako preživjeti u apokalitičnom svijetu? Može li ga strah od nepoznatog zaustaviti? Odgovore na ta pitanja naći ćete u ovoj novoj seriji nagrađivanog scenarista i producenta Howarda Overmana s odličnim Gabrielom Byrneom u glavnoj ulozi. Prve dvije epizode vas čekaju 31. listopada u 21:00h na kanalu FOX. I sasvim je u redu ako vas je strah...

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve