Obavijesti

Promo sadržaj

Jeste li popili svoju čašu mlijeka?!

Jeste li popili svoju čašu mlijeka?!
4

Saznajte o mlijeku i mliječnim proizvodima važne pojedinosti, i to iz pera najboljih mljekarskih stručnjaka koji se svakodnevno bave novim znanstvenim spoznajama o mlijeku, toj jedinstvenoj hrani u životu svakoga od nas

Predstavljajući najnoviji broj časopisa "Mlijeko i ja" pružamo vam dragi čitatelji i ljubitelji mlijeka i mliječnih proizvoda mogućnost da se bolje informirate i saznate neke pojedinosti koje do sada možda i niste imali priliku doznati, ili ste ih propustili detaljno proučiti i opredijeliti se za odabir i nekih novih mliječnih proizvoda koji do sada nisu bili zastupljeni na vašim jelovnicima. 

Vjerujemo da se slažete s činjenicom da je mlijeko u životu svakog čovjeka katkad nezamjenjiva i zdrava hrana, a da mliječni proizvodi predstavljaju ukusan i visokovrijedan obrok za svaki dan, osobito kada je riječ o našim najmlađima. Znate li da su mlijeko i proizvodi od mlijeka, s naglaskom na sir, nezamjenjiv prirodan izvor za naš organizam toliko potrebnog kalcija?! Da su prirodan izvor visokovrijednih bjelančevina, velikog broja vitamina? Drugim riječima, da mlijeko sadržava sve što nam treba, ono je pravi rudnik hranjivih tvari. Mlijeko sadržava i specifičan mliječni šećer odnosno laktozu - saznajte po čemu je taj ugljikohidrat poseban!

Bezbroj je proizvoda od mlijeka prisutno na tržištu - ali znate li kako se proizvode primjerice jogurti, sir ili maslac? Znate li uopće što je to jogurt, a što kefir i koje su razlike među njima? Koji su to tehnološki procesi kojima mliječna industrija proizvodi visokovrijedne i zdravstveno ispravne proizvode? Koja je razlika između svježega i trajnog mlijeka? Koje su vrijednosti svakog od proizvoda, koji zdravstveni učinak oni mogu pružiti?

Znate li što možete iščitati iz deklaracije proizvoda? Da možete između ostalog saznati i njegovu hranjivu vrijednost, podatke koji su vam neophodni pri kontroli unosa masti, bjelančevina, ugljikohidrata ili pak soli, pa naravno i energetske vrijednosti?

Odgovore na sva ova pitanja i još više od toga pronađite u našem časopisu "Mlijeko i ja".

I zato i u ovom broju nađite pregršt zanimljivih tema - o fermentiranom mlijeku, kefiru, maslacu, vrhnju, sladoledu… koje će vas vjerujem još više potaknuti da mlijeko i mliječne proizvode uvrstite u svoju svakodnevnu prehranu.

Pročitajte članke i obogatite svoje znanje, podijelite ga sa svojim prijateljima i pohvalite se "To sam saznao/la u časopisu Mlijeko i ja"!

HRVATSKO MLIJEKO - svakodnevno na jelovnicima hrvatskih građana

Sigurni u kvalitetu hrvatskoga mlijeka, pozivamo potrošače da se okrenu proizvodima koji su plod ruku naših poljoprivrednih proizvođača, proizvedeni na našim čistim hrvatskim poljima, prerađeni u mljekarskim pogonima tradicionalno ugledne mljekarske industrije i moderniziranim obrtničkim objektima. 

U brizi za opstanak, naši se poljoprivrednici sve uspješnije prilagođavaju suvremenim zahtjevima proizvodnje mlijeka. Svakim danom sve je više educiranih i školovanih poljoprivrednika koji pridaju veliku važnost proizvodnji kvalitetnog mlijeka, temeljenoj na pravilnoj hranidbi i dobrobiti mliječnih krava, ovaca i koza, svjesni važnosti očuvanja okoliša i ekosustava. Ujedno su oni i opskrbljivači hrvatskih mljekara ovom plemenitom sirovinom, koji ju prerađuju u visokokvalitetne proizvode, strogo kontrolirane zdravstvene ispravnosti i vrijednih organoleptičkih svojstava, čiju kvalitetu potvrđuju brojne nagrade na domaćim i međunarodnim ocjenjivanjima kvalitete. 

Temelji povjerenja u kvalitetu našeg mlijeka, odnosno u naše proizvođače i prerađivače, nalaze se prvenstveno u nenarušenom, prirodnom skladu između prirode, životinje i čovjeka. Naša je domovina dosad sačuvana i neonečišćena, s prirodnim i zdravim okolišem, riznica obilne krepke krme, bilo s prirodnih ili kultiviranih livadnih ili oraničnih površina. Ovakve zemljopisne značajke i raznolikosti pokrenule su rano bavljenje naših ljudi mliječnim stočarstvom, odnosno mljekarstvom.

Poruka potrošačima - kupujte hrvatsko!

Davanjem prednosti domaćoj proizvodnji mlijeka i kupnjom hrvatskih mliječnih proizvoda omogućava se njezina konkurentnost i opstanak. Kod naših potrošača potrebno je stalno razvijati svijest i poštovanje prema proizvođačima, motivirajući ih i podupirući u ovim kriznim uvjetima potpune liberalizacije tržišta. Nikada ne zaboravimo da na hrvatskim poljima, gospodarstvima i u tvrtkama rade ljudi koji svojim radom, kao i svi drugi, pune proračun i pridonose zajedničkim društvenim potrebama. I ne samo to! Važno je, poštovani čitatelji, kupovati i ostale poljoprivredne proizvode s hrvatskih gospodarstava i iz hrvatskih tvornica.

Postupnim stjecanjem navike i povjerenja u kvalitetu domaćih proizvoda osjećat ćemo se društveno korisnijima i svjesnijima, prvenstveno kao aktivni i odgovorni sudionici u poticanju i napretku hrvatskoga gospodarstva. 

Naši domaći, hrvatski farmeri, i naši domaći, hrvatski prerađivači, svakoga se dana brinu da nama potrošačima osiguraju dovoljno mlijeka i mliječnih proizvoda, ali i svih drugih kategorija prehrambenih proizvoda, i to prema najvišim standardima sigurnosti i kvalitete hrane. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve