Obavijesti

Promo sadržaj

Jeste li sreli prolaznike Zagreba u joga pozama ovih dana? Znate li za izazov?

Jeste li sreli prolaznike Zagreba u joga pozama ovih dana? Znate li za izazov?
7

Hrana koja brine o vama

Zdravlje je, složit ćemo se, jako važna stavka u našim životima. Zdravlje, složit ćemo se još jednom, uvelike ovisi o hrani koju jedemo. No, je li Mark Twain bio u pravu kada je rekao da je jedini način da sačuvaš zdravlje da jedeš ono što ne želiš, piješ ono što ne voliš i radiš ono što radije ne bi? Ako pitate stručnjake koji se kriju iza Podravkinih proizvoda, odgovor je jedno veliko i nutritivno izbalansirano ne. Sloganom Hrana koja brine o vama Podravka puni vaše kuhinjske ormariće proizvodima sa smanjenim udjelom šećera i soli koji su prilagođeni današnjem društvu i potrebom za zdravijim načinom života.

Jer smanjenjem soli hrana ne gubi na okusu. Štoviše, tek tada okus jela dolazi u fokus i tako manje soli zapravo donosi više začina u vaš život. Reguliranjem unosa šećera pazimo na svoje zdravlje i imamo jednu slatku brigu manje u životu. A proizvodi bogati proteinima pokazuju i dokazuju da i proteini mogu biti fini. Hrana koja nam pomaže da (p)ostanemo zdravi ne mora biti bezukusna niti dosadna, a uz Podravka proizvode i lako je dostupna.

No, to nije sve.

Ovdje nastupa i Podravkina Coolinarika, koja osim što već gotovo dva desetljeća stvara trendove, prati i nutritivnu strategiju kompanije te na svojim stranicama i društvenim mrežama nudi recepte za kreativna i nutritivno izbalansirana jela.

Zato su Coolinarika i Go2Digital pokrenuli digitalnu interaktivnu kampanju “Cool izazov”. Interaktivni ekrani postavljeni na tri lokacije u Zagrebu: u Arena Centru, na Trg Bana Josipa Jelačića i u Varšavskoj ulici pokreću se tako da ekran prolaznike poziva da dlanovima naprave simbol srca, zaštitni znak Podravke. Otvaranjem aplikacije na ekranu se pojavljuje zadani joga pokret koji je potrebno napraviti i što dulje ga zadržati. Nagrada za uspješno odrađenu vježbu je 7-dnevni je nutritivno izbalansirani meni by Coolinarika koji je sudionicima dostupan za preuzimanje preko QR koda ili putem e-mail adrese. U kampanju se uključilo više od 15.993 građana Zagreba – toliko ih je napravilo prikazani joga položaj, od kojih je njih više od 1000 ostavilo svoju e-adresu i preuzelo svoje zdrave recepte.

Osim što pratimo digitalne trendove, pratimo i užurban tempo svakodnevice naših potrošača. Upravo s receptima by Coolinarika uspjeli smo uhvatiti taj tempo i kod slučajnih prolaznika. Nagradili smo ih digitalnim menijem koji otkriva ukusna jela, praktična i brza za pripremu, a koja prate smjernice nutritivno izbalansirane prehrane. Svojim potrošačima smo na kreativan i interaktivan način pokazali da imamo hranu koja brine o njima, te pregršt ideja kako najbolje iskoristiti poznate okuse kojem se svi uvijek rado vraćaju.”, izjavila je Sanja Garaj Miloš, direktorica Korporativnog marketinga Podravke.

Biraj srcem, biraj zdravo!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Otvorena Mia poliklinika u Rijeci
PROMO

Otvorena Mia poliklinika u Rijeci

Stručnost i iskustvo Pronatal grupacije dostupni pacijentima iz Hrvatske, Slovenije i Italije

'Automobil  zapravo koristimo jedan sat na dan, a mjesečno nas stoji barem 500 eura'
PROMO

'Automobil zapravo koristimo jedan sat na dan, a mjesečno nas stoji barem 500 eura'

Među onima koji se, između ostalog, zalažu za stvaranje naprednih rješenja u području održive mobilnosti je i slovenska tvrtka Avant Car
Baby boom u Slavoniji i Podravini
PROMO

Baby boom u Slavoniji i Podravini

Već imaju jasličku, vrtićku i predškolsku grupu, a očekuju još dvadesetak prinova koje će dohraniti i pustiti u prirodu. U Dravskoj priči u Virovitičko-podravskoj županiji nikad nije dosadno