Obavijesti

Promo sadržaj

JGL tri puta bolji u Rusiji, dva puta u Hrvatskoj

JGL tri puta bolji u Rusiji, dva puta u Hrvatskoj
5

Domaća farmaceutska kompanija s globalnim dosegom u 2018. zabilježila rast brži od tržišta

Brendovi riječke farmaceutske tvrtke JGL, prema nezavisnim tržišnim podacima, postigli su odlične rezultate u 2018. godini, posebice na najvećim tržištima na kojima ova kompanija posluje - u Rusiji, Hrvatskoj, Ukrajini i Kazahstanu. U Rusiji JGL brendovi rastu tri puta brže od referentnog tržišta, u Hrvatskoj dva puta brže od tržišta OTC lijekova i medicinskih proizvoda, te deset puta brže u Ukrajini .

Primjerice, na ruskom tržištu Aqua Maris je dosegao 26 posto tržišnog udjela, dok je Meralys u segmentu nazalnih dekongestiva premašio sve postavljene ciljeve. Vrijedi istaknuti i rezultate Dramine, koja je povećala svoj tržišni udjel za 1,5 posto te dermatološkog portfelja, koji raste dvoznamenkastim stopama. 

S obzirom na političke rizike koji su prouzročili volatilnost tečaja rublje u 2018. godini, veliki uspjeh predstavlja daljnji rast tržišnih udjela naših brendova i ukupno dostizanje ciljeva poslovanja. Rezultat je to fokusiranog rada, prvenstveno na poboljšanju performansi prodajno-marketinških aktivnosti te optimizaciji zaliha na tržištima“, istaknuo je Mislav Vučić, glavni izvršni direktor JGL-a. 

Na domicilnom hrvatskom tržištu najbolje rezultate u dijelu bezreceptnog portfelja ostvarili su Meralys HA i Vizol S, sa značajno većim rastom od tržišnoga, dok je Aqua Maris i dalje tržišni lider u svom segmentu. Uspješni niz slijede Dramina i Reflustat, novi proizvod koji prirodno i učinkovito ublažava simptome žgaravice. 

Tržište koje je u prošloj godini riječkim farmaceutima donijelo najbolje rezultate je ukrajinsko tržište. Svi brendovi u Ukrajini ostvarili su pozitivan, dvoznamenkasti rast. Izdvajaju se Aqua Maris i Meralys sa 70 posto rasta, kao i odličan start oftalmološkog portfelja koji je u prvoj godini lansiranja ostvario rast od 80,5 posto. Sličan, pozitivan trend, oftalmološki portfelj tvrtke pokazuje i na referentnom tržištu Kazahstana, na kojemu je JGL ušao u područje oftalmika u drugom kvartalu 2018. godine. 

Ova je farmaceutska kompanija napravila snažan iskorak i u segmentu antialergika na svim spomenutim tržištima, kako u području nosa, tako i u području oka. Iz JGL-a poručuju kako su ovakvi rezultati, uz pozitivne reakcije korisnika koji pate od alergija, najbolji motiv za daljnji razvoj ovog područja.

Promjena trendova na najvažnijim tržištima JGL-ov je ključni uspjeh u 2018. godini. Rasli smo brže od tržišta i povećali svoje tržišne udjele, što nam je omogućilo da radimo na upravljanju cijenama, zalihama i troškovima te, posljedično, povećanju profitabilnosti i smanjenju zaduženosti. Zadovoljni smo postignutim i čvrsto vjerujemo da će nam 2019. donijeti nastavak dvoznamenkastog rasta.” zaključuje Mislav Vučić.

  1.   Hrvatska: IQVIA Sell-in; Rusija: DSM Sell-out; Ukrajina: SMD Sell-in
  2.   Hrvatska 10% vs 5%; Rusija 9% vs 3%; Ukrajina 42% vs 4%

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku
PROMO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku

Aktivan obiteljski odmor želja je sve većeg broja gostiju, a u Hotelu Park Punat čeka vas pravi sportski spektakl!

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?
PROMO

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?

Riječanin Luka Matković utrkivat će se protiv Maxa Verstappena na Player 0.0 globalnom finalu!
Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija
PROMO

Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija

Isprobali smo svrdlo s karbidnim vrhom. Iako ga na gradilištima od milja zovu čarobnim štapićem, riječ je o priboru kojeg se pribojava svaka armirano-betonska konstrukcija.