Obavijesti

Promo sadržaj

Kako je Zagi dobio bebu - Priča o novom odjevnom brandu za najmlađe Rođen u Zagrebu

Kako je Zagi dobio bebu - Priča o novom odjevnom brandu za najmlađe Rođen u Zagrebu
10

Zagreb kao vječna inspiracija – tim riječima mogla bi se opisati motivacija koja još od 2007. godine stoji iza prvog zagrebačkog streetwear branda From Zagreb With Love.

Prepoznatljivi gradski motivi poput stiliziranog grba grada, maskote univerzijade '87.g. - nezaboravnog Zagija – ili pak opjevane lijepe Mande i gornjogradske Coprnice na majicama i hoodicama vrhunske kvalitete imaju veliki broj poklonika koji neprekidno raste. Upravo zbog toga trojica prijatelja koji stoje iza branda – osnivač Karlo Rosandić, dizajner Petar Vukorepa i content creator Dejan Jeličić – osmislili su brand za najmlađe Rođen u Zagrebu, kao svojevrsni sestrinski brand matičnog From Zagreb With Love.

„Ideja za Rođen u Zagrebu nametnula se sama od sebe jer su nas mnogi pitali kad ćemo imati nešto za najmlađe naručujući naše proizvode, koji su do sad bili namijenjeni samo odraslima”, ističe Karlo Rosandić. Stoga je kreativni trojac godinu dana osmišljavao, dizajnirao i testirao motive i uzorke prije nego su dječje bodije, majice, hoodice i „slinčeke” s veselim motivima zagrebačkog štiha ponudili svijetu, šireći tako bazu svoje publike na roditelje tek rođenih u Zagrebu, ali i onih koji u njemu već neko vrijeme odrastaju – a to su vrtićanci i školarci. Tako je vjeverica Zagi postao roditelj i dobio malu plavu bebu Zagija, prvi dizajn iz nove Rođen u Zagrebu kolekcije, nedavno predstavljene ponajprije putem društvenih mreža branda, ali i na webshopu www.fzwl.shop/ruz. „Naša beba Zagi je mali fakinček u pelenama koji vrlo srčano ispija svoje mlijeko iz bočice i na taj način ističe stav branda, ali upućuje i na klince i klinceze s početnom zagrebačkom adresom”, pojašnjava Rosandić.

Uz bebu Zagija dizajner Petar Vukorepa osmislio je i dudu sa poznatom šestinskom „šarom” i grbom grada kao ukrasom. Simpatična duda neodoljivo podsjeća na licitarska srca i ostale takve ukrasne predmete, a posebno se ističe i logo branda koji objedinjava nekoliko elementa u jednu cjelinu – kolijevku kao simbol rođenja, srce kao simbol ljubavi i grb rodnog grada, sve začinjeno profiliranim dizajnerskim potpisom prilagođenim bebama i djeci. Vukorepa naglašava: „pri kreiranju loga i ostalih motiva vodili smo se mišlju dodatne zaštite najmlađih koji će nositi naše proizvode, pa su oni sačinjeni od kružnica i ostalih neoštrih grafičkih elemenata”. Upravo sigurnost beba i djece bila je osnovna ideja prilikom kreiranja prve linije Rođen u Zagrebu proizvoda, pa su tako svi motivi otisnuti neštetnim bojama na finom pamuku koji je ugodan i mek za bebe i djecu. Dodatni element sigurnosti je i izostanak „špagica” na jako traženim majicama s kapuljačama, pa roditelji ne moraju imati strah od mogućeg zapetljanja špagica prilikom igre ili drugih aktivnosti djece.

Da je kreativni trojac mislio na sve vidi se i iz same ponude motiva, koji su izrađeni posebno za dječake (rođen u Zagrebu) i djevojčice (rođena u Zagrebu). „Dodatno smo si „zakomplicirali život” izlaskom robe u dvije verzije, što je iziskivalo prilično zahtjevnu logistiku od nabavke robe do tiska motiva, no sad kad je brand i službeno vani na to gledamo kao na slatke muke”, ističu iz Rođen u Zagrebu. Već od same objave loga branda počeli su mnogobrojni upiti o cijeloj ponudi koja se može vidjeti u službenom webshopu i zasad je kupovina moguća samo online. Prve narudžbe već su isporučene i po početnom velikom interesu može se vidjeti kako Beba Zagi, šestinska Duda i logo branda na svijetloplavim i svijetlorozim bojama proizvoda počinju osvajati svoje najslađe poklonike.

Prilikom izrade prve kolekcije se – kao i u slučaju matičnog branda From Zagreb With Love – pazilo i na brojne detalje koji čine razliku, pa su tako svi proizvodi brendirani tkanom ušivnom etiketom s logom branda, što ih u startu čini vizualno atraktivnima i lako prepoznatljivima. „Naučili smo puno svih ovih godina vodeći brand, a jedna od tih stvari je i da ljudi cijene kad se potrudiš oko najsitnijih detalja kao što su brendiranje i pakiranje”, kaže Karlo Rosandić. Tako su za kupnju više Rođen/a u Zagrebu proizvoda proizvedene i posebne brendirane poklon-tube, i to u dvije varijante boja: svijetloplavoj i svijetlorozoj, predstavljajući idealne poklon setove za tek rođene bebe ili one malo odraslije mališane. Svime ovime From Zagreb With Love ekipa dokazuje da čvrsto stoji iza svog slogana „prvi na ulici” - od kreiranja prvog istinski zagrebačkog streetwear branda 2007. godine, do prve streetwear linije za najmlađe. „Planovi za budućnost su mnogi, no nikad ne izlazimo s njima dok dobro ne promislimo sve mogućnosti i potencijalne probleme prilikom proizvodnog procesa, ali možemo reći da se beba Zagi tek rodila i kreće odrastati, i mi ćemo je kreativno pratiti u tom procesu”, zaključuju iz ovog veselog branda, , a vi ih možete zapratiti i podržati na izuzetno aktivnim službenim društvenim mrežama poput Instagrama @from_zagreb_with_love i Facebooka @zagrebstreetwear .

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Do 2030. godine želimo uključiti 55 posto odraslih u cjeloživotno obrazovanje
PROMO

Do 2030. godine želimo uključiti 55 posto odraslih u cjeloživotno obrazovanje

O izazovima s kojima se Hrvatska suočava vezano za nedostatak radne snage razgovarali smo s Ivanom Vidišem, državnim tajnikom u Ministarstvu rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike RH
Zagrepčanin Fran Hodak uvjerljivo slavio protiv Slovaka Weissa
PROMO

Zagrepčanin Fran Hodak uvjerljivo slavio protiv Slovaka Weissa

Zagrebački teškaš Fran Hodak borio se protiv Slovaka Petera Weissa u četvrtfinalu Hell Boxing Kings turnira održanog 1. prosinca u mađarskom Miškolcu
Glazba i zabava tijekom cijelog tjedna na Europskom trgu: Peki Pele, Svemirko, brzeguze...
Promo

Glazba i zabava tijekom cijelog tjedna na Europskom trgu: Peki Pele, Svemirko, brzeguze...

Advent na Europskom trgu slovi kao mjesto gdje se može dobro i kvalitetno pojesti, cijene nisu pretenciozne, svaka kućica ima drugačiju ponudu, a zabava i glazba uvijek su u središtu zbivanja.