Kako proizvodne kompanije mogu pobijediti nove izazove u prodaji? | 24sata
Obavijesti

Promo sadržaj

Kako proizvodne kompanije mogu pobijediti nove izazove u prodaji?

Kako proizvodne kompanije mogu pobijediti nove izazove u prodaji?

Izdvojiti se, podići produktivnost i osigurati stalan rast neki su od najvažnijih ciljeva kojima teži svaka proizvodna tvrtka, a u posljednjih su godinu dana naročito teško dohvatljivi

Uz sve poteškoće koje su se pojavile u samom procesu proizvodnje, poput dobavljivosti sirovina, organizacije rada u tvornici i isporuke proizvoda, i prodaja je postala izazovna. Klasični kanali prodaje kao što su sajmovi, ali čak i prezentacije ili sastanci uživo u velikoj su mjeri i dalje onemogućeni. Drugačiji, kreativan pristup prodaji ključan je za privlačenje novih klijenata, ali i održavanje sistematiziranih odnosa s ciljem zadržavanja postojećih klijenata.

Upravo zbog kompleksnosti prodajnog procesa proizvodnih tvrtki u novim okolnostima HSM informatika odlučila je svoj sljedeći online event, Proizvodnja 2.0 - Novi izazovi u prodaji, posvetiti baš njima.

Budući da je najbolje učiti iz iskustva uspješnih tvrtki na ovaj smo online event pozvali neke od vodećih proizvođača u regiji. Josip Ergović, član uprave za komercijalne poslove Nexe grupacije s glavnim urednikom poslovnog tjednika Lider, Miodragom Šajatovićem, razgovarat će o njihovom iskustvu prodaje i proizvodnje u kriznim vremenima. U kratkom case studyju Sanja Hanižjar, voditeljica odjela analitike i prodajnih procesa Nexea objasnit će koji alati im pomažu da zadrže poziciju regionalnog lidera u proizvodnji građevinskog materijala i u budućim vremenima.

Drugi je gost njemačko-srpska tvrtka SCGM koja se između ostalog bavi industrijskim dizajnom, konstrukcijom alata i izradom plastičnih proizvoda. Sandra Čađenović, direktorica SCGM-a o trenutnom stanju poslovanja tvrtke pričat će s Danicom Stupar, izvršnom direktoricom Bizlifea. Kratki case study o tehnologijama koje koriste u vođenju poslovanja izložit će Suzana Nedeljković, voditeljica odjela prodaje u SCGM-u.

Koju ulogu u oporavku tvrtki imaju mediji i oglašavanje objasnit će Zoran Turković, direktor vodeće medijske kuće u Hrvatskoj, 24sata.

U cijeli event uvest će nas govornici iz HSM informatike, Jakov Urbanke, Director of Business Solutions, i Slaven Stojanović, Head of Sales. Njima će se pridružiti i Hrvoje Supić, Regional Vice President, Salesforce. Govorit će o tome kako tehnologija tvrtkama može biti od velike pomoći u ostvarenju zadanih ciljeva. Temu će zaključiti Paula Stražičić, konzultantica u HSMu, kratkom prezentacijom o tome što je potrebno za uspješan CRM projekt.

Event će se održati 13.4. s početkom u 10 sati. Broj mjesta je ograničen, a prijaviti se možete ovdje.

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

5 najčešćih pitanja vezano uz pojavu vlage ili plijesni u kući/stanu
PROMO

5 najčešćih pitanja vezano uz pojavu vlage ili plijesni u kući/stanu

Kupaonica, kuhinja, suterenski i podrumski prostori, ali zapravo u svim prostorima u kojima boravimo trebamo osigurati adekvatan protok zraka kako bi isključili mogućnost nastanka vlage, a time i plijesni

Savršena kombinacija: tanko i lagano prijenosno računalo s velikim zaslonom
PROMO

Savršena kombinacija: tanko i lagano prijenosno računalo s velikim zaslonom

Napravljeno od neobičnog materijala Ceraluminuma i sa superiornim mogućnostima umjetne inteligencije, ovo će prijenosno računalo osvojiti vaše srce
Dugoročna studija BMC otkrila kako ukloniti celulit
PROMO

Dugoročna studija BMC otkrila kako ukloniti celulit

BMC Complementary Medicine and Therapies je znanstveni časopis porijeklom iz Ujedinjenog Kraljevstva (Velika Britanija) koji izdaje izdavačka kuća BioMed Central