Gavrilovićeva kampanja pokazuje da brandovi koji idu ukorak s vremenom moraju pronaći način za sljubljivanje tradicionalnog i modernog
Kampanja Iskušaj me predstavila Gavrilović u dosad najmodernijem ruhu
Može li bolje? Ovo bi se mogli zapitati svi brandovi koji su već godinama prisutni na određenom tržištu, a upravo se to pitanje našlo u fokusu nove kampanje za Gavrilović koji je Hrvatima poznat još od davne 1690.
Gavrilović paštete i salame su pouzdane, provjerene i omiljene među potrošačima, a u sklopu nove komunikacijske platforme Iskušaj me predstavljeni su njihovi novi okusi, novo ruho, kao i filozofija njihovog stvaranja.
Folklorni ansambl kao simbol hrvatske tradicije te mladi nekonvencionalni umjetnici kao znak novog i uzbudljivog savršeno opisuju ono što Gavrilović paštete i salame donose na tržište — dobro poznate vrhunske okuse uz moderne twistove, recepture i izgled.
Može li bolje? Može i mora. Zato iskušajte nove okuse, pogledajte novi spot i uživajte u putovanju kroz vrijeme uz Gavrilović.
Gavrilovic Iskušaj Me from Saatchi Croatia on Vimeo.
Kampanju potpisuje Saatchi & Saatchi Hrvatska, produkciju Val produkcija, a redateljska palica ide Bruno Anković.
U Našicama otvoren inovativan i jedinstven Pedagoški šumski centar „Šumski Radoznalci“
Pedagoški šumski centar „ŠUMSKI RADOZNALACI“ je jedinstveni Centar u Hrvatskoj, lociran u srcu prirode, u Našicama. To je mjesto gdje djeca, u manjim skupinama, iskustveno uče kroz igru u prirodi, u okruženju predivnih šuma i cvjetnih livada.Velika analiza zadovoljstva zaposlenika u 2023.
“Da ja vodim ovu tvrtku, donosile bi se drugačije odluke”: Hrvati su na poslu najzadovoljniji suradnjom s kolegama, ali nisu lojalni svom poslodavcuFavbet novom inicijativom pomaže boksačkim klubovima diljem hrvatske
Podrška lokalnim klubovima za rast I razvoj mladih boksačkih talenata