Obavijesti

Promo sadržaj

Kampanja koja spašava živote "Počeši s razlogom"

Kampanja koja spašava živote "Počeši s razlogom"
4

Novi rezultati kampanje za rano otkrivanje raka testisa Počeši s razlogom

Zajednička kampanja Kliničkog bolničkog centra Zagreb i Ožujskog piva Počeši s razlogom za rano otkrivanje raka testisa i ove godine bilježi uspjeh u broju spašenih života. I ovogodišnje aktivnosti kampanje potaknule su muškarce na važnost samopregleda i odlaska urologu za rano otkrivanje raka testisa.

Dokaz tome su 43 novo otkrivena slučaja raka testisa u drugoj godini kampanje. To znači da je od lansiranja kampanje u 2016. godini kod ukupno 89 muškaraca rak testisa otkriven u ranoj fazi čime je omogućeno i učinkovitije liječenje bolesnika.

Rezultate ovogodišnjih aktivnosti kampanje Počeši s razlogom komentirala je i dr. Marija Gamulin, voditeljica Referentnog centra Ministarstva zdravlja za liječenje tumora testisa i ekstragonadalnih germinativnih tumora i v. d. voditeljice Odjela za urogenitalne tumore Klinike za onkologiju KBC-a Zagreb: „Izuzetno smo zadovoljni što je kampanja i ove godine izazvala veliki interes muškaraca i primjećujemo kako ih se sve više odlučuje na odlazak urologu kada uoče promjene na testisima. Upravo smo zbog toga omogućili uspješno liječenje kod 89 muškarca kojima je rak testisa otkriven u ranoj fazi. To pokazuje da samo kontinuirana edukacija,  bolja informiranost o raku testisa i važnosti samopregleda mogu dugoročno doprinijeti manjem broju oboljelih muškaraca u fazi uznapredovale bolesti i time većoj stopi izlječenja.“

Donacija i aktivnosti u sklopu kampanje

Ožujsko pivo je u sklopu ove kampanje doniralo 500.000 kuna Referentnom centru Ministarstva zdravlja za liječenje tumora testisa i ekstragonadalnih germinativnih  tumora čime je centar opremljen medicinskom opremom s ciljem poboljšanja kvalitete liječenja bolesnikas rakom testisa.

Osim toga, unazad dvije godine su provedene četiri javnozdravstvene akcije u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Slavonskom brodu s ciljem pružanja direktnog kontakta javnosti s vodećim liječnicima KBC-a Zagreb. S radom i dalje djeluje Telefonsko savjetovalište pri Odjelu za urogenitalne tumore Klinike za onkologiju KBC-a Zagreb, u sklopu kojeg su liječnici Odjela za urogenitalne tumore Klinike za onkologiju KBC-a bili dostupni javnosti za sva dodatna pitanja o raku testisa te samopregledu kao prvom važnom koraku prema uspješnijem liječenju. Aktivna je i internetska stranica kampanje www.pocesisrazlogom.com na kojoj se mogu pronaći sve informacije o samopregledu testisa i raku testisa.

Veliki uspjeh i vrijednost ove kampanje potvrdila je i struka. Kampanja Počeši s razlogom, osim što je osvojila najprestižniju nagradu na ovogodišnjim Danima komunikacija – Effie, prošlogodišnja kampanja je ušla u finale međunarodnog europskog Effie natjecanja i tako postigla značajan uspjeh i posebno priznanje na području marketinških komunikacija u Europi.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve