Obavijesti

Promo sadržaj

Kampanja protiv korona virusa svjetski poznatog ilustratora

Kampanja protiv korona virusa svjetski poznatog ilustratora
8

Kampanja protiv korona virusa svjetski poznatog ilustratora Mirka Ilića nakon njujorških ulica krasi i zagrebačke

24. travnja 2020., Zagreb – Plakati Mirka Ilića, svjetski poznatog ilustratora, kojima je ovih dana upozorio Njujorčane na opasnost od pandemije Covida 19, sada će se u organizaciji tvrtke Belina moći vidjeti i na pedesetak mjesta u Zagrebu. Kampanja je u New Yorku započela početkom travnja, eskalacijom pandemije u Americi, a zajednički su je pokrenuli muzej Poster House, Print Magazine - jedan od najutjecajnijih svjetskih časopisa s područja grafičkog dizajna te organizacija For Freedoms. Jedan od deset dizajnera i ilustratora koje su pozvali na sudjelovanje bio je i Mirko Ilić.

„Vrlo često sudjelujem u društveno angažiranim akcijama, vjerojatno su me zato ljudi iz Poster Housea i Print Magazinea pitali da napravim plakat. Radio sam ga za građane New Yorka, koji je ovom pandemijom pogođen gore nego bilo koje drugo mjesto u svijetu. I ja sam odležao tjedan dana u krevetu, na sreću s lakšim simptomima. Zbog svega toga mi je bilo važno učiniti nešto da osvijestim građane New Yorka, a sada i Zagreba, Ljubljane, nadam se i drugih gradova.“, ovim je povodom izjavio Mirko Ilić, poznati ilustrator naših korijena.

Ilić je osim na uobičajenim lokacijama za oglašavanje, postere dao i sam tiskati te ih polijepio na lokacijama Manhattana, Bronxa i Queensa kako bi sugrađane upozorio na opasnost. Dizajn i ilustraciju plakata nadopunila je tipografija našeg najpoznatijeg stručnjaka za tipografiju, Nikole Djureka.

„Drago mi je da je Mirko Ilić koristio moju tipografiju Typonine, koju i inače često koristi i njome poslao poruku građanima New Yorka, ne samo neslužbenog središta svijeta, nego sada nažalost i glavnog pandemijskog žarišta. Damir Belina i ja uspjeli smo da uz pomoć Zagreb plakata poruka stigne i do naših građana te da tako barem malo pomognemo u ovoj situaciji u kojoj smo se našli.“, o svemu je rekao Nikola Djurek, dizajner i tipograf.

„Kao tvrtka Belina, u ovim teškim ljudskim i poslovnim vremenima nastojimo održati posao, ali i djelovati društveno odgovorno slanjem ovakvih poruka. Posebno nam je zadovoljstvo kada to mogu biti suvremeni i kvalitetni vizuali Mirka Ilića kao dio kampanje koja je krenula u New Yorku i sve nas ujedinila u borbi protiv korona virusa. Nakon što smo saznali za kampanju u New Yorku, nismo niti sekunde dvojili trebamo li ih tiskati i organizirati je i u Hrvatskoj. Kako je tisak velikih formata naša specijalnost, odlučili smo da u Zagrebu idemo s jumbo plakatima i nekoliko bigboarda površine 50 kvadratnih metara.“, izjavio je Damir Belina, izvršni direktor tvrtke Belina.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Baby boom u Slavoniji i Podravini
PROMO

Baby boom u Slavoniji i Podravini

Već imaju jasličku, vrtićku i predškolsku grupu, a očekuju još dvadesetak prinova koje će dohraniti i pustiti u prirodu. U Dravskoj priči u Virovitičko-podravskoj županiji nikad nije dosadno

Atauctus: Mlade snage u svijetu digitalnog marketinga
PROMO

Atauctus: Mlade snage u svijetu digitalnog marketinga

Digitalni marketing nije samo posao, već i strast za mnoge mlade poduzetnike poput Josipa Ukalovića, osnivača agencije za digitalni marketing Atauctus
Igrači NK Rijeke razveselili su svoje fanove na Favbetovom Meet&Greet eventu u Rijeci
PROMO

Igrači NK Rijeke razveselili su svoje fanove na Favbetovom Meet&Greet eventu u Rijeci

Navijači diljem svijeta sanjaju o trenutku kada će se približiti svojim omiljenim nogometašima, razmijeniti par riječi ili čak uhvatiti uspomenu u obliku fotografije