Slanje razglednica bilo je obavezni dio svakog ljetovanja, sve dok se nisu pojavile moderne tehnologije uz koje je fotografije s ljetovanja moguće u sekundi poslati u bilo koji dio svijeta
Kampanja za Pipi ponovo uzburkala duhove
Slanje razglednica bilo je obavezni dio svakog ljetovanja, sve dok se nisu pojavile moderne tehnologije uz koje je fotografije s ljetovanja moguće u sekundi poslati u bilo koji dio svijeta. Uobičajene, dosadne razglednice s idiličnim slikama s mora malo po malo nestaju i rijetki su oni koji ih još šalju.
Pipi, osvježavajuće piće poznato po promoviranju ljetne bezbrižnosti, odlučilo je vratiti slanje razglednica u modu. Naravno, da bi se tako nešto i dogodilo, bilo je potrebno osmisliti i razglednice koje bi ljudi poželjeli slati. I upravo tu je napravljen pun pogodak – umjesto idealiziranih slika s ljetovanja, Pipi razglednice prikazuju obične ljude u uobičajenim situacijama, opuštene i bezbrižne, bez uljepšavanja i prikrivanja nesavršenosti. Ilustracije savršeno odražavaju duh #bolimepipi filozofije i prikazuju ljude kakvi stvarno jesu.
No ove zanimljive i duhovite razglednice susrele su se s nepredviđenim teškoćama. Naime, prvi problem bio je s Facebook algoritmima koji prepoznaju nepoćudne sadržaje. Iako se na ovim razglednicima vide samo prikazi opuštenosti i ljetnog uživanja, Facebook ne dopušta njihovo oglašavanje. Unatoč tome, razglednice se u digitalnom svijetu već na veliko dijele među prijateljima.
Dok nerazumijevanje umjetne inteligencije za humor i zafrkanciju još i možemo shvatiti, neshvatljivo je ipak ponašanje ljudi koji nemaju nimalo duha i osjećaja za šalu. Pipi razglednice trebale su se besplatno dijeliti turistima na naplatnim kućicama na auto-putevima širom Dalmacije. Sigurno je da bi brojni turisti ove razglednice rado poslali ili zadržali kao simpatičan suvenir.
Nerazumnom birokratskom odlukom, ta je aktivnost zabranjena, bez uvjerljivog objašnjena zašto je #bolimepipi filozofija neprihvatljiva. Umjesto da zajedno radimo na poboljšanju turističke ponude i stvaranja pozitivne slike naše zemlje, mi još uvijek robujemo zastarjelom načinu razmišljanja i bojimo se pokušati nešto što odskače od uobičajenog.
Ipak, uz sve zabrane i poteškoće, razglednice su naišle na gotovo jednoglasno odobravanje i oduševljenje među potrošačima i čini se da će ovo ljeta biti vrlo tražena roba. Vjerujemo da će njihovo slanje zaživjeti, a ako ih još niste vidjeli, zabranjene razglednice možete pogledati ovdje.
Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku
Aktivan obiteljski odmor želja je sve većeg broja gostiju, a u Hotelu Park Punat čeka vas pravi sportski spektakl!Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?
Riječanin Luka Matković utrkivat će se protiv Maxa Verstappena na Player 0.0 globalnom finalu!Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija
Isprobali smo svrdlo s karbidnim vrhom. Iako ga na gradilištima od milja zovu čarobnim štapićem, riječ je o priboru kojeg se pribojava svaka armirano-betonska konstrukcija.