Prilika života za osmero hrvatskih poduzetnika bio je projekt „Startaj Hrvatska” koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca
Kandidati projekta „Startaj Hrvatska” u direktnoj prodaji pokazali svoje vještine
Uz podršku stručnog tima SPAR-a Hrvatska usavršili su svoje proizvode i SPAR-u dostavili naručene količine. Sada je došlo vrijeme da u direktnoj prodaji kupcima u INTERSPAR hipermarketu osobno predstave svoje proizvode.
Upravo će o prodajnim rezultatima i prodajnim vještinama vrijednih poduzetnika, njihovom zalaganju, motivaciji i suradnji na kraju ovisiti tko će od njih potpisati ugovor sa SPAR-om Hrvatska i čiji će proizvod postati HIT proizvod 2020. Na raspolaganju su imali 90 minuta, a dočekalo ih je i iznenađenje - tajni kupci, poznati hrvatski poduzetnici. Oni su kandidatima na licu mjesta udijelili savjete, pružili podršku i ohrabrenje kako bi što lakše savladali zadatak.
Prvi proizvod koji se borio za pažnju kupaca bila je Spara, kolač visoke energetske vrijednosti s rokom trajanja od 75 dana. Neretvanska suha smokva, sušene marelice, grožđice, bademi i orasi, rogač i čokolada Sparu čine iznimno ukusnom, a malo likera i džema od limuna dodaju specifičnu notu. Osmislila ga je Deana Miletić, a u ostvarenju sna pomaže joj Ivana Perić koja se ovom prilikom i okušala u direktnoj prodaji. Njen tajni kupac bio je hrvatski poduzetnik i investitor Hrvoje Prpić. „Ivana je puna energije i zna pristupiti ljudima. Jednostavno je ne možete odbiti”, poručio je nakon susreta s Ivanom.
U direktnoj prodaji okušala se i Jasna Karavanić sa svojom mješavinom začina Jaggety. Ova mješavina začina sadrži više od 50 posto sušenog povrća – mrkvu, korijen celera, korijen pastrnjaka, poriluk te list peršina uz dodatak himalajske soli i kurkume. Jasna Jaggety izrađuje ručno od namirnica s domaćih OPG-ova. „Jasna je jako dobro istražila tržište. Sada bi više trebala koristiti priču oko bakine kuhinje jer je fenomenalna“, komentirao je Vedran Sorić, direktor prodaje u SorbeL grupi i Jasnin tajni kupac.
Diana Prpić se kupcima predstavila Batelom, jedinstvenim namazom od ekološkog batata s obiteljskog OPG-a. Batela dolazi u dvije varijante. Jednobojna je napravljena od narančastog batata i čokolade, uz dodatak javorovog sirupa i kokosova ulja te ne sadrži alergene. Dvobojna Batela uz narančasti batat sadrži i bijeli, a uz tamnu čokoladu, sadrži i pripravak s okusom bijele čokolade te mljevene bademe i dodatak bourbon vanilije. „Diana je prirodno srdačna, vidi se da živi za svoj proizvod i to je veliki adut u njenoj prodaji”, zaključila je Mirjana Kolar, stručnjakinja za razvoj biznisa, brendova i karijera, Dianin tajni kupac.
Goran Čipčić je nakon mjeseci napornog rada predstavio svoju Zorinu mast. Pripravlja se prema tradicionalnoj recepturi Goranove bake Zore, od sastojaka uzgojenih i pripremljenih kod lokalnih, domaćih proizvođača i prerađivača s područja Dalmacije. Zorina mast nosi ime po Goranovoj baki koju on želi učiniti ponosnom. „Goran ima izvrstan pristup kupcu i odlučan je u prodaji. Iznimno je uporan, a upravo ta upornost čini razliku”, istaknuo je Goranov tajni kupac Davorin Štetner, poduzetnik i poslovni anđeo.
U sljedećoj epizodi „Startaj Hrvatska” svoje vještine pokazat će i ostalih četvero kandidata. Proizvodi se mogu pronaći i kupiti na posebnim „plavim policama” u svim INTERSPAR i odabranim SPAR supermarketima na 51 lokaciji diljem Hrvatske. Svaka kupnja čini razliku i utječe na to koji će kandidat odnijeti titulu HIT proizvoda 2020.
Najbolje rangirana institucija za područje ekonomije i poslovne administracije
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...