Karlovačko ima novo, ledeno dobro pivo | 24sata
Obavijesti

Promo sadržaj

Karlovačko ima novo, ledeno dobro pivo

Karlovačko ima novo, ledeno dobro pivo

Dobro je znana činjenica da Hrvati praktički cijelu godinu provode u iščekivanju godišnjeg doba koje donosi dulje dane, preplanuli ten i laganiju odjeću

Dolazak ljeta u svima nama budi veselje kao rijetko što drugo. Karlovačko zna da je tomu tako i upravo smo zato osmislili novo rješenje u tekućem obliku.  

  

Pokretanje videa...

Karlovačko Ledeno 00:32

Karlovačko Ledeno novo je pivo iz Karlovačko obitelji proizvedeno najsuvremenijim metodama. Filtrirano je tik do točke smrzavanja što mu omogućuje da stekne savršenu pitkost i k tome zadrži puni okus piva uz manji postotak alkohola od 4%. Samu bocu krase atraktivan dizajn i etiketa s termo efektom, koja služi kao svojevrsni indikator idealne temperature konzumacije. Ledeno je savršeno za ljetne dane na plaži i večernja druženja među svojima.

Karlovačko Ledeno na tržištu se predstavlja kroz osvježavajujuću marketinšku kampanju i novi TV spot, čiju režiju potpisuje renomirani hrvatski redatelj Dalibor Matanić. On je, kao i ostatak ekipe, zaista uzbuđen što ima priliku prikazati kako se mi Hrvati hladimo u trenucima kad je svaka pomoć dobrodošla. Kroz humoristične trenutke iz ljetne svakodnevnice ljudi diljem države, u kampanji saznajemo da Ledeno služi kao univerzalno rješenje koje će potrošače poštedjeti svih onih neuspješnih pokušaja hlađenja. 

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

City Center one dobitnik Breeam certifikata
PROMO

City Center one dobitnik Breeam certifikata

Poznati shopping centri dobili su peticu za održivost!

Varaždinska festivalska sezona se „zagrijava“, biser sjevera Hrvatske je blizu
PROMO

Varaždinska festivalska sezona se „zagrijava“, biser sjevera Hrvatske je blizu

Posjet Varaždinu je uvijek dobra ideja, pogotovo u ljetnim mjesecima kada živost i vrevu na gradske ulice donose raznolika događanja i festivali.
Počela je nova INA nagradna igra: Mercedes GLA i Piaggio Beverly čekaju nove vlasnike
PROMO

Počela je nova INA nagradna igra: Mercedes GLA i Piaggio Beverly čekaju nove vlasnike

Od 15. svibnja počela je nova INA nagradna igra. S obzirom na to koliko kompanija brine o svojim vjernim kupcima, nagradnu igru skoro pa možemo nazvati i tradicionalnom.