Obavijesti

Promo sadržaj

Kaufland pokrenuo novo natjecanje za donaciju

Kaufland pokrenuo novo natjecanje za donaciju
2

Kaufland škola voća i povrća“ društveno je odgovoran projekt u sklopu kojeg će spomenuti trgovački lanac do kraja ove školske godine donirati preko 90 tona svježeg voća i povrća

Kaufland škola voća i povrća“ društveno je odgovoran projekt u sklopu kojeg  će spomenuti trgovački lanac do kraja ove školske godine donirati preko 90 tona svježeg voća i povrća. Ove godine projekt ima još veći cilj, a to je pronaći 39 partnerskih škola te do kraja iduće školske godine donirati gotovo 150 tona svježeg voća i povrća.

Projekt „Kaufland škola voća i povrća“ pokrenut je još prošle godine kada je ovaj trgovački lanac ostvario suradnju s 24 javne osnovne škole u Hrvatskoj. Od rujna 2017. nadalje, Kaufland tim školama svakog tjedna donira svježe voće i povrće, a sada je objavljeno i natjecanje za iduću školsku godinu.

Cilj novog natjecanja je obuhvatiti veći broj škola i za svaku poslovnicu Kauflanda pronaći jednu partnersku školu – njih 39! 

„Zadatak škola je prikupiti što više savjeta za zaštitu okoliša i barem jedan od njih kreativno prikazati. Postoji jasno definiran sustav bodovanja pa će škole za svaki savjet i prikaz, ovisno o vrsti i količini, dobiti određeni broj bodova. Vrlo nam je važno da su kriteriji mjerljivi, objektivni i transparentni“, pojašnjava Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija.

Koliko je prehrana u dječjoj dobi važna naglasila je klinička nutricionistica Klinike za dječje bolesti Zagreb Tena Niseteo, rekavši kako je iznimno važno u javnim školama djeci osigurati nutritivno kvalitetan obrok koji svakako uključuje i redovitu konzumaciju svježeg voća i povrća.

O zdravoj i uravnoteženoj prehrani potrebno je sve više govoriti u javnosti, stoga je značajna uloga u projektu „Kaufland škola ViP“ pripala ambasadorici projekta, poznatoj voditeljici Marijani Batinić. „Kao majka mogu i osobno potvrditi koliko je bitna redovita konzumacija svježeg voća i povrća. Mogu se samo u potpunosti složiti s Kauflandovim motom - djela, ne riječi – i apeliram na širenje svijesti o kvaliteti prehrane djece“, istaknula je Marijana Batinić.

S riječi na djela mogu odmah prijeći sve javne osnovne škole u Hrvatskoj prema natječajnim propozicijama koje se nalaze na linku www.kaufland.hr/skolavip i krenuti u osvajanje bodova za ovaj važan projekt kojim će, osim što će osigurati voće i povrće za svoje učenike, osloboditi vlastita sredstva za neke druge aktivnosti koje također smatraju važnima.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

10 godina borbe – Svjetski dan multiple skleroze
PROMO

10 godina borbe – Svjetski dan multiple skleroze

Izgubili su zdravlje, zbog dijagnoze mnogi i posao, a sada se boje kako će im uzeti i vozačke dozvole

Svježa hrana koja će vam uljepšati dan
PROMO

Svježa hrana koja će vam uljepšati dan

Kupnja novog hladnjaka može biti vrlo složen proces. Kako pronaći pravog? Novi Gorenje samostojeći hladnjaci zasigurno će vam ubrzati rad srca.
Kampanja “Juicy brine” predstavlja omiljeni voćni sok u inovativnom pakiranju
PROMO

Kampanja “Juicy brine” predstavlja omiljeni voćni sok u inovativnom pakiranju

Juicy stručnjaci već 25 godina brinu o kvaliteti sokova proizvedenih od najboljeg voća, a ususret rođendanu predstavljena je nova kampanja "Juicy brine" koja donosi omiljeni Juicy sok u modernom re-dizajnu i održivom pakiranju.