Obavijesti

Promo sadržaj

Kaufland: Ulaganje u zaposlenike je najbolje ulaganje

Kaufland: Ulaganje u zaposlenike je najbolje ulaganje
1

Brojni certifikati o izvrsnosti koje ovaj trgovački lanac dobiva iz godine u godinu pokazuju zašto je Kaufland u Hrvatskoj Top Employer

Iz godine u godinu, Kaufland u Hrvatskoj jedan je od najpoželjnijih poslodavaca, a brigom o zdravlju zaposlenika kontinuirano se bavi. Tome u prilog, između ostalih, govori i certifikat Tvrtka prijatelj zdravlja koji im je dodijeljen 2019. godine.

Kada je riječ o posebnim pogodnostima za zaposlenike, važno je spomenuti kako se trud i rad zaposlenika iznimno cijeni i stimulira. Tako je u protekle 3 godine Kaufland u nekoliko navrata povećavao primanja zaposlenika uz poseban fokus na nerukovodeća radna mjesta:

  • U 2019. godini uveli su neto nagradu, a ove godine taj je iznos dodatno uvećan za zaposlenike na nerukovodećim radnim mjestima. Nagrada u minimalnom iznosu od 1.800 kuna neto za puno radno vrijeme isplaćena je na račune zaposlenika u lipnju 2020.
  • U 2019. godini je i božićnica povećana na 1.800 kn.
  • Neto primanja zaposlenika u poslovnoj godini 2020. dodatno su uvećana od ožujka 2020. kroz mjesečni neto dodatak na plaću u iznosu od 300 kuna za sve zaposlenike na nerukovodećim radnim mjestima.
  • Za izniman trud u izvanrednim okolnostima izazvanim koronavirusom, svi zaposlenici prodaje i logistike primili su nagradu u iznosu od 1.500 kn.

Da su u Kauflandu zaposlenici na prvom mjestu potvrđuju i brojna priznanja iz područja upravljanja ljudskim resursima. Dobitnici su certifikata Poslodavac partner već četiri godine za redom, a ove godine postali su nositelji prestižnog međunarodnog certifikata Top Employer te se tako svrstali uz bok europskih kompanija s najboljim praksama u upravljanju ljudskim resursima. Potvrda dobrih praksi došla je i u obliku priznanja Izvrsnost u izazovima koju dodjeljuje neovisna kuća Selectio.

Posebno smo ponosni na certifikat Izvrsnost u izazovima, priznanje koje nam je dodijeljeno za kvalitetno upravljanje zaposlenicima u nepredvidljivim okolnostima. Protekle mjesece obilježile su iznimne okolnosti života i poslovanja, ali nam je drago što možemo reći da su nam naši zaposlenici uvijek bili i ostali na prvom mjestu. Uspješno smo se prilagodili novonastalim okolnostima, što potvrđuje i priznanje Izvrsnost u izazovima“, izjavila je Dunja Firšt, direktorica sektora Ljudski resursi Kauflanda Hrvatska.

Kaufland Hrvatska je kao maloprodajni lanac dio branše koja je u proteklim mjesecima bila pod velikim pritiskom u uvjetima koji su prepuni izazova. Posebno sam ponosan što smo očuvali sva radna mjesta i osigurali zaštitu zdravlja naših zaposlenika i kupaca. Osim toga, istraživanje Poslodavac prvog izbora ponovno nas je svrstalo među najpoželjnije poslodavce u Hrvatskoj. Ovogodišnje 13. mjesto potvrda je za izniman trud svih naših zaposlenika i korak unaprijed, ali još nismo dostigli svoj cilj. Daljnji razvoj naših zaposlenika i u budućnosti za nas će biti prioritet broj jedan“, zaključio je Patrick Rudat, predsjednik Uprave Kaufland Hrvatska.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve