Kolekcija modne kuće Diadema za sezonu proljeće/ljeto 2018. nosi naziv „Pure romance“. Zaštitno lice nove kampanje je poznata voditeljica i model Jelena Glišić
Kolekcija proljeće/ljeto 2018. u modnoj kući Diadema
Kolekcija modne kuće Diadema za sezonu proljeće/ljeto 2018. nosi naziv „Pure romance“. Zaštitno lice nove kampanje je poznata voditeljica i model Jelena Glišić. U suradnji sa Jelenom, Diadema u svom prepoznatljivom stilu definira ženu kao urbanu, romantičnu i nadasve atraktivnu.
U dnevnoj kolekciji brenda Diadema ove sezone prevladavaju bogati cvijetni dezeni, naglašena gola ramena i povišen struk, dok se stilski vezeni detalji mogu vidjeti na lepršavim krojevima haljina, majica i tunika. S druge strane, kombinezoni su odjevni komadi zbog kojih je Diadema prepoznatljiva kao modni brend koji njeguje svoj identitet. Time ujedno kupcima omogućava da kroz modu izraze svoj stil, stav ili osobnost. Isto vrijedi i za senzualnu večernju kolekciju, koja je bogata modelima u 3D čipki, šljokicama i bisernim detaljima na izrazito atraktivnim modelima.
U nastavku možete pogledati galeriju najpopularnijih modela iz Diademe, koji se mogu naručiti na www.diadema.hr.
Otkrijte idealnu destinaciju za Uskrs i proljetne praznike
Obiteljska oaza u Amadria Park Hotelu Andrija i Dalmatinskom seluRegionalni uspjeh: nova emisija chefa Davida Skoke na 24Kitchen kanalu
Motor, loza, kuhačaBiovitalis® – Uspješna hrvatska obiteljska priča u branši kozmetike i dodataka prehrani
Tvrtka BIOVITALIS d.o.o. osnovana je 1996. godine i od tada njezin tim stručnjaka razvija i proizvodi prirodnu kozmetiku i dodatke prehrani koji doprinose zdravlju. Tvrtkom upravljaju supružnici Ivana Zagorec Kolednjak, magistra farmacije, i Stjepan Kolednjak, magistar ekonomije.