Obavijesti

Promo sadržaj

Kome su to Maja Šuput i Marijana Batinić izmamile osmijeh na lice ovaj Božić?

Kome su to Maja Šuput i Marijana Batinić izmamile osmijeh na lice ovaj Božić?
4

Zahvaljujući angažmanu zaposlenika Studenca i blagdanskih želja kupaca, akcijom „1200 osmijeha“ taj je trgovački lanac najsretnijim sudionicima uručio 1200 poklon-paketa s namirnicama za dva mjeseca

Maja Šuput i Marijana Batinić su ovih dana potpuno preuzele uloge glavnih pomoćnica Djeda Božićnjaka, pa su zato krenule i dijeliti vrijedne darove. Tako su izmamile osmijeh i nevjericu Kati Likević i Vjekoslavu Osvatić kojima su predale pakete iz Studenca.

Naime, prodavačice Studenca jučer su u isto vrijeme u 1200 prodavaonica diljem Hrvatske odabrale po jednog sretnika kojeg su njihovi kupci predložili kao osobu vrijednu darivanja, a među njima su bile i iznenađeni kupci Studenca kojima u poklone uručile Maja i Marijana. Naime, Katu Likević je za dar predložio njezin susjed Stefano Lukešić, a Vjekoslava Osvatića susjed Luka Maioni. Time je završila akcija „1200 osmijeha“ kojom će Studenac ovih blagdana svojim susjedima-kupcima pokloniti 1200 paketa ispunjenih prehrambenih i neprehrambenim proizvodima za dva mjeseca korištenja. A kako uz svako iznenađenje dođe uvijek i mali dodatak kao 'šlag na torti', tako je Studenac odlučio izabrati još 20 sretnika i to u svojoj aplikaciji Moj Studenac. Naime, kupci su u aplikaciji također mogli nominirati svoje najmilije, pa će i tih dodatnih 20 sretnika dobiti vrijedne pakete. Studenac je tako u tom veselom blagdanskom pothvatu povezao svoje zaposlenike, dobre želje kupaca i osmijehe onih koji drugima uljepšavaju svakodnevicu.

„Izmamiti 1200 osmijeha nije nimalo lak zadatak, ali uz vrijednu pomoć marljivih zaposlenika Studenca i naših vjernih kupaca uspješno smo proveli u djelo ovu toplu blagdansku priču. Naime, naše trgovine nisu isključivo prostorije za kupnju namirnica, već mjesta na kojima se svakodnevno ispisuju zanimljive životne priče i sklapaju prijateljstva. Upravo smo zato odlučili iskoristiti pozitivnu energiju koja u njima nastaje i uputiti je prema onima koji, pored naših djelatnika, imaju važnu ulogu u životima naših kupaca“, istaknula je Miranda Mladin, direktorica marketinga u Studencu.

Akcija je započela ispisivanjem božićnih čestitki u čemu su sudjelovali kreativni zaposlenici Studenca među njih 6000 diljem Hrvatske. Tako je svaki kupac proteklih tjedana u 1200 prodavaonica mogao pročitati iskrene želje za nadolazeće blagdane koje su im poželjeli njihovi najdraži djelatnici. Zaposlenici su time svakodnevnu interakciju pretočili u blagdanske želje, ali i na jedinstven način kupcima pružili priliku da pozitivan odnos koji svakodnevno grade pretvore u radost drugih. Naime, pored toplih emocija koje su prenesene iskrenim željama djelatnika, čestitke su postale i prijavnice kojima su kupci dobili priliku predložiti susjeda ili blisku osobu koje zauzimaju posebno mjesto u njihovim životima za osvajanje vrijednog paketa.

Studenac je ovom akcijom izmamio puno više od 1200 osmijeha. Osim što je njome razveselio sretne kandidate i njihove bližnje s kojima će zajedno provesti blagdane, ovom je toplom pričom ispunio srca svih onih koji su u njoj sudjelovali. Tako je na poseban način izmamio osmijehe na licima zaposlenika, kupaca, ali i zajednice u kojoj djeluje te na sebi svojstven način njihovom blagdanskom ozračju dao posebnu čar.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

10 godina borbe – Svjetski dan multiple skleroze
PROMO

10 godina borbe – Svjetski dan multiple skleroze

Izgubili su zdravlje, zbog dijagnoze mnogi i posao, a sada se boje kako će im uzeti i vozačke dozvole

Svježa hrana koja će vam uljepšati dan
PROMO

Svježa hrana koja će vam uljepšati dan

Kupnja novog hladnjaka može biti vrlo složen proces. Kako pronaći pravog? Novi Gorenje samostojeći hladnjaci zasigurno će vam ubrzati rad srca.
Kampanja “Juicy brine” predstavlja omiljeni voćni sok u inovativnom pakiranju
PROMO

Kampanja “Juicy brine” predstavlja omiljeni voćni sok u inovativnom pakiranju

Juicy stručnjaci već 25 godina brinu o kvaliteti sokova proizvedenih od najboljeg voća, a ususret rođendanu predstavljena je nova kampanja "Juicy brine" koja donosi omiljeni Juicy sok u modernom re-dizajnu i održivom pakiranju.