Obavijesti

Promo sadržaj

Konzum i Mastercard i ove su godine udružili snage za djecu

Konzum i Mastercard i ove su godine udružili snage za djecu
1

U povodu Svjetskog dana hrane Konzum i Mastercard predstavili su svoju ovogodišnju suradnju, u okviru koje će se u razdoblju od 15. listopada do 15. studenoga, od svake transakcije provedene Mastercard i Maestro karticama u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske, dio sredstava odvajati za donaciju potrebitoj djeci u Hrvatskoj i Ruandi

VIDEO

Prikupljeni iznos će se u jednakom omjeru donirati Udruženju Djeca prva za pružanje pomoći socijalno ugroženim obiteljima u Hrvatskoj s djecom predškolske i školske dobi te UN-ovom Svjetskom programu za hranu (World Food Programme) u svrhu osiguravanja školskih obroka u Ruandi. 

Partnerstvo s Konzumom u Hrvatskoj nastavak je Mastercardovih aktivnosti u sklopu globalnog partnerstva sa Svjetskim programom za hranu te borbe protiv gladi školske djece u svijetu. Odabir najvećeg hrvatskog maloprodajnog lanca kao partnera bio je logičan izbor, jer je Konzum već dvije godine zaredom u Bruxellesu proglašen Najdonatorom u kategoriji trgovaca hranom u okviru inicijative europarlamentarke Biljane Borzan i koordinatora platforme Mreža hrane Zorana Grozdanova. U procesu doniranja hrane u Konzumu sudjeluje čitav tim ljudi koji ulaže iznimne napore kako bi se hrana pred istekom roka trajanja donirala potrebitima.

Koliko je potrebna pomoć socijalno ugroženima u Hrvatskoj pokazuju i podaci Eurostata prema kojima čak 27,9 posto građana živi na rubu siromaštva ili društvene isključenosti. S gotovo 1,2 milijuna stanovnika Hrvatska spada u sam vrh europskih zemalja s velikom opasnosti od siromaštva. Osim toga, prema rezultatima istraživanja o dječjem siromaštvu i strategiji nošenja sa siromaštvom hrvatskih kućanstava koje je proveo Ekonomski institut u Zagrebu, svako peto dijete u Hrvatskoj živi ispod granice siromaštva, dok je prema podacima UNICEF-a za više od 20.000 djece u zemlji jedini topli obrok koji pojedu tijekom dana onaj koji njihovi roditelji donesu iz pučke kuhinje. 

Problem siromaštva još je izraženiji u zemljama Trećeg svijeta, gdje Svjetski program za hranu ulaže velike napore u postizanje jednog od svojih glavnih ciljeva – suzbijanja gladi u svijetu do 2030. godine. Jedna od inicijativa kojima se to nastoji ostvariti je i ona u partnerstvu s Mastercardom, kojoj je cilj osiguravanje 100 milijuna školskih obroka u najugroženijim dijelovima svijeta. 

Zahvaljujući donaciji Konzuma i Mastercarda siromašnim obiteljima s predškolskom i školskom djecom moći ćemo zadovoljiti njihove najosnovnije životne potrebe. Doniranim sredstvima roditelji će moći kupiti neophodnu hranu i higijenske potrepštine, što im njihova redovna primanja nažalost ne omogućavaju, te na taj način svojoj djeci osigurati minimalne uvjete za zdrav rast i razvoj. Ovim putem zahvaljujemo Konzumu i Mastercardu što su prepoznali potrebe socijalno ugroženih obitelji u Hrvatskoj te ovom donacijom odlučili pomoći najpotrebitijim članovima našeg društva“, poručila je Sonja Vukadinović iz Udruženja Djeca prva.

Potrošačima se ne naplaćuje nikakav donacijski iznos na iznos njihove kupnje, a sav trošak donacije snose isključivo Konzum i Mastercard. Za više detalja posjetite stranice konzum.hr i mastercard.hr.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta