Ususret Zagreb SEO Summitu, najvećoj SEO konferenciji u Adria regiji koja se održava 20. I 21.6., popričali smo s jednim od organizatora koji je ujedno i direktor Canonical SEO agencije, o tome što je SEO i zašto je bitan za moderno poslovanje.
Krešimir Ćorluka: Što je SEO i zašto je bitan za moderno poslovanje
Uskoro se u Zagrebu održava najveća SEO konferencija na ovim prostorima, Zagreb SEO Summit, na kojoj će predavati svjetska lica u toj branši poput Lily Ray, Dana Petrovića, Kylea Roofa, Feryja Kaszonija i mnogih drugih. Jedan od glavnih organizatora je Krešimir Ćorluka, direktor Canonical SEO agencije, a s njim smo pričali o tome što uopće je SEO i zašto je bitan za poslovanje na internetu.
Što je SEO
“SEO je proces optimizacije web stranica za tražilice poput Googlea, Binga i drugih, uz pomoć raznih strategija poput poboljšavanja sadržaja, tehničkih karakteristika web stranice ili povećanja broja linkova prema toj stranici s drugih stranica.
Jednostavnije rečeno, kada netko pretražuje (ili popularnije, “gugla”) nešto, posao nas SEO-sa je da stranica našeg klijenta izađe na prvu poziciju. Dakle, ako guglate “crvene tenisice”, moj je posao da je web stranica našeg klijenta prva stvar na koju vi kliknete i po mogućnosti da se tu ostvari i nekakva prodaja.
Još jedna stvar koju moram napomenuti je da se često u našim krugovima spominje pleonazam “SEO optimizacija” što bi doslovce značilo “Search Engine Optimization Optimization”. To me uvijek malo nasmije kad god to vidim, ali nije baš ispravno. Hrvatski naziv, nažalost, ne postoji.”
Zašto je bitan
“Što mislite koliko ste stvari kupili, u koliko restorana otišli, koliko putovanja zakazali i koliko usluga platili, a da je vaš prvi korak bio Google pretraga? Jako puno, po statistikama bi se moglo aproksimirati i na 100% i ne bismo bili puno u krivu.
Nitko od nas nije poseban u tome. Svi to radimo jer smo tako navikli tražiti informacije, najjednostavnije je. Nekad davno bismo možda pitali prijatelje za preporuku, a sada pitamo Google.
Ako imate svoju web stranicu i želite pristupiti toj gomili potencijalnih kupaca, a količina je stvarno ogromna (radi se o 40.000 pretraga svake sekunde), onda biste trebali poraditi na svom SEO-u.
SEO je nezaobilazan dio svake digitalne strategije jer, osim što povećava količinu neplaćenog (organskog prometa), dobar stručnjak će vašu stranicu prilagoditi i za korisničko iskustvo vaših potencijalnih kupaca te time povećati broj kupnji.”
Gdje naučiti više
“Ako želite naučiti više, svakako dođite na naš Zagreb SEO Summit gdje ćete upoznati na stotine stručnjaka, moći pogledati predavanja svjetskih lidera u industriji i naučiti neke strategije izvoditi i sami, bez tuđe pomoći, pogotovo ako budete išli na naše radionice.
Osim toga, možete se učlaniti u našu Facebook grupu SEO Hrvatska gdje često dijelimo savjete i odgovaramo na pitanja, a osim konferencije, organiziramo i manja, intimnija druženja.
A možete se javiti i našoj agenciji, The Canonical SEO Agency, kako bismo vidjeli možemo li vam pomoći.”
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa