Lajtmotivi Janinih kampanja ove godine su bili briga i ciklus života | 24sata
Obavijesti

Promo sadržaj

Lajtmotivi Janinih kampanja ove godine su bili briga i ciklus života

Lajtmotivi Janinih kampanja ove godine su bili briga i ciklus života
6

Briga je došla kao nastavak Janine uloge brenda koji brine, a cilj je bio napraviti kampanju koja utjelovljuje brigu na intrizičan i ekstrinzičan način. Osim brige o sebi i vlastitom tijelu, Jana promiče i brigu o prirodi

Velika novost ove godine je Janino pakiranje koje poštuje prirodu: boce napravljene od recikliranog materijala i smanjene težine plastike čime je napravljen dodatan pozitivan pomak prema očuvanju prirode.

Janina  kampanja posvećena je prirodi i ciklusima života koje vidimo kroz živi svijet koji nas okružuje.  Priroda se konstantno okreće:  promjenama godišnjih doba, rastom biljaka… Isto tako funkcionira i naše tijelo u kojemu se događaju procesi koji  nas pokreću. Voda iz Janinog izvora putuje s 800 metara dubine te ostaje netaknuta do trenutka otvaranja boce.

 ''U kampanji Iz poštovanja prema prirodi postavili smo pitanje: što ćemo ostaviti iza sebe. To nas je potaklo da komunikaciju brenda usmjerimo upravo u smjeru brige i očuvanja. Shvatili smo da moramo biti ambasadori prirode i pomoći joj da se nastavi okretati dalje. Kako bismo bili vjerodostojni i u našim djelima, Janu predstavljamo u novom ruhu odnosno novoj 100% recikliranoj boci'', rekla je Vedrana Vlahović, Voditelj robne marke Jana.

Reciklirana plastika ili rPET podrazumijeva ponovnu uporabu plastike pri proizvodnji novih boca. Reuse ili ponovna uporaba, temelj je kružnog modela gospodarstva. Korištenje reciklirane plastike pomaže u smanjenju količine plastičnog otpada: u 2021. godini smanjit ćemo količinu plastike za 44 tone. Uz to, ovime se smanjuje emisija CO2 za čak 78%.

Ovaj korak prema boljoj i održivoj budućnosti potvrda je naše predanosti odgovornom i održivom poslovanju pri čemu potrošačima osiguravamo proizvod u ekološki prihvatljivijem pakiranju.

Da bi se stvari promijenile na bolje, samo treba netko tko će pokrenuti mlin, koji je i glavni element kampanje, a to će, kao i puno puta dosad, biti Jana.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Godinu dana prije punoljetnosti: Kako se rodio Weekend Media Festival
PROMO

Godinu dana prije punoljetnosti: Kako se rodio Weekend Media Festival

Nakon 17 godina, kraj ljeta bit će obilježen najvećim i najspektakularnijim Weekendom do sada, a jedna ulaznica omogućuje upad na sva tri festivala – Weekend.17, HR.Weekend i AI Weekend + extra Finance Weekend

Ekskluzivne fotografije: Livaja je spreman i fit, a kad je takav, sjajan je i u vezi i u vrhu napada
MNOGI ĆE SE IZNENADITI

Ekskluzivne fotografije: Livaja je spreman i fit, a kad je takav, sjajan je i u vezi i u vrhu napada

Livaja je fit, ne pamtimo ga ovako elegantnog od kad se vratio na Poljud. Potvrđuju to uostalom i fotografije koje smo snimili nakon utakmice u Radomlju. Ni traga višku kilograma o kojima se naveliko špekulira...
Studentica Nika otvorila bar u Vodicama inspiriran Tajlandom: 'Cijeđene lubenice su nam hit'
RADI, STUDIRA I SNIMA ZA TIKTOK

Studentica Nika otvorila bar u Vodicama inspiriran Tajlandom: 'Cijeđene lubenice su nam hit'

Beach bar Melon Bay otvorila je studentica novinarstva Nika Elez, a na ideju je došla kad je otputovala u Tajland i probala svoje najdraže voće u cijeđenom obliku