Obavijesti

Promo sadržaj

Lanac dućana Tommy mijenja svoj vizualni identitet

Lanac dućana Tommy mijenja svoj vizualni identitet
5

U skladu s potrebom modernizacije poslovanja, te novim zahtjevima i potrebama tržišta, TOMMY započinje proces promjene i implementaciju novog vizualnog identiteta kompanije

Stari logotip koji smo koristili posljednjih 20-tak godina i koji je bio prepoznatljiv, biti će konceptualno moderniziran po načelima suvremenog dizajna, a novo osvježeno rješenje uvažava i nužnost prilagodbe promjenama na tržištu kao i novu razvojnu viziju kompanije.

TOMMY — identitet 01

Kontinuirano ulažemo u razvoj i modernizaciju poslovanja, a novi će vizualni identitet zasigurno doprinijeti boljem tržišnom pozicioniranju TOMMY branda koji je sinonim vrijednosti i povjerenja za naše potrošače, ali i za zaposlenike, poslovne partnere kao i za društvenu zajednicu.

Ovim iskorakom TOMMY će biti dodatno evaluiran kao vodeći hrvatski trgovački lanac koji prati trendove te prihvaća i primjenjuje suvremena poslovna rješenja.

Kako je do sada kroz društveno odgovorno poslovanje Tommy bio aktivno angažiran u podržavanju sporta i sportskih klubova u nekoliko sportova, odlučili smo široj javnosti prezentirati ovaj novi suvremeni logo upravo na jednoj sportskoj manifestaciji, nogometnoj utakmici, jadranskom derbiju između HNK Hajduk i HNK Rijeka, gdje će biti promoviran na novim dresovima splitskog kluba. Jadranski derbi na simbolični značaj povezuje strategiju razvoja Tommy prodajne mreže koja je dominantno pozicionirana upravo na jadranskoj obali.

Idejno rješenje i koncept realizirani su u suradnji s agencijom za kreativne komunikacije i branding CARLI+SOSA, koja je sudjelovanjem u ovom zahtjevnom projektu dobila priliku pokazati kreativnost i poduzetnost. Dajući šansu za poslovni razvoj mladim i poduzetnim ljudima, uvijek nastojimo biti dodatno društveno odgovorna kompanija

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Kompare.hr korisnika nagradio novim automobilom – pogledajte video!
PROMO

Kompare.hr korisnika nagradio novim automobilom – pogledajte video!

Ugovorio je auto osiguranje i osvojio nagradu – potpuno novu Opel Mokku!
Samo u Oranžu: Dajemo ti kupon od 10 € za brend DiSiMi? uz još 117 € ostalih kupona
Ideja za Božićni poklon

Samo u Oranžu: Dajemo ti kupon od 10 € za brend DiSiMi? uz još 117 € ostalih kupona

Prilikom aktivacije digitalne godišnje pretplate Oranž dobivaš neograničen pristup cijelom sadržaju portala 24sata i dodatni kupon od 10 eura brenda DiSiMi? uz brojne druge pogodnosti koje dolaze u paketu
Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!
promo

Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!

Ispraćaj stare godine počinje 31. prosinca u 10 sati, a središnje slavlje je, naravno, odbrojavanje u podne, uz vatromet konfeta, nakon kojeg slijedi ljubavni valcer na otvorenom. Zbog sigurnosti djece, ali i četveronožnih ljubimaca, neće biti pirotehnike