Obavijesti

Promo sadržaj

Lanac dućana Tommy mijenja svoj vizualni identitet

Lanac dućana Tommy mijenja svoj vizualni identitet
5

U skladu s potrebom modernizacije poslovanja, te novim zahtjevima i potrebama tržišta, TOMMY započinje proces promjene i implementaciju novog vizualnog identiteta kompanije

Stari logotip koji smo koristili posljednjih 20-tak godina i koji je bio prepoznatljiv, biti će konceptualno moderniziran po načelima suvremenog dizajna, a novo osvježeno rješenje uvažava i nužnost prilagodbe promjenama na tržištu kao i novu razvojnu viziju kompanije.

TOMMY — identitet 01

Kontinuirano ulažemo u razvoj i modernizaciju poslovanja, a novi će vizualni identitet zasigurno doprinijeti boljem tržišnom pozicioniranju TOMMY branda koji je sinonim vrijednosti i povjerenja za naše potrošače, ali i za zaposlenike, poslovne partnere kao i za društvenu zajednicu.

Ovim iskorakom TOMMY će biti dodatno evaluiran kao vodeći hrvatski trgovački lanac koji prati trendove te prihvaća i primjenjuje suvremena poslovna rješenja.

Kako je do sada kroz društveno odgovorno poslovanje Tommy bio aktivno angažiran u podržavanju sporta i sportskih klubova u nekoliko sportova, odlučili smo široj javnosti prezentirati ovaj novi suvremeni logo upravo na jednoj sportskoj manifestaciji, nogometnoj utakmici, jadranskom derbiju između HNK Hajduk i HNK Rijeka, gdje će biti promoviran na novim dresovima splitskog kluba. Jadranski derbi na simbolični značaj povezuje strategiju razvoja Tommy prodajne mreže koja je dominantno pozicionirana upravo na jadranskoj obali.

Idejno rješenje i koncept realizirani su u suradnji s agencijom za kreativne komunikacije i branding CARLI+SOSA, koja je sudjelovanjem u ovom zahtjevnom projektu dobila priliku pokazati kreativnost i poduzetnost. Dajući šansu za poslovni razvoj mladim i poduzetnim ljudima, uvijek nastojimo biti dodatno društveno odgovorna kompanija

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku
PROMO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku

Aktivan obiteljski odmor želja je sve većeg broja gostiju, a u Hotelu Park Punat čeka vas pravi sportski spektakl!

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?
PROMO

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?

Riječanin Luka Matković utrkivat će se protiv Maxa Verstappena na Player 0.0 globalnom finalu!
Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija
PROMO

Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija

Isprobali smo svrdlo s karbidnim vrhom. Iako ga na gradilištima od milja zovu čarobnim štapićem, riječ je o priboru kojeg se pribojava svaka armirano-betonska konstrukcija.