Obavijesti

Promo sadržaj

Legendarni glumac Nikola Kojo snimio pravi filmski blockbuster!

Legendarni glumac Nikola Kojo snimio pravi filmski blockbuster!
9

Dva tjedna prije početka kino distribucije u Hrvatskoj donosimo vam najnoviji trailer za hit komediju STADO

Imamo novi filmski hit u regiji! Nakon što se započeo prikazivati u kinima, redateljski prvijenac legendarnog glumca Nikole Koje u srpskim je kinima u nepunih mjesec dana pogledalo preko 150 tisuća ljudi. Nedugo potom film je sa svojim kino životom započeo i u kinima diljem Bosne i Hercegovine gdje ga je do danas pogledalo skoro 20 tisuća gledatelja, a zavidne rezultate ova hit komedija postigla je i u makedonskim kinima. Film STADO u Hrvatskoj započinje se prikazivati za točno dva tjedna – od 12. siječnja, kada će i domaća publika imati priliku vidjeti film koji je u susjednim zemljama oduševio kritičare, a gledatelje dignuo na noge uz gromoglasni pljesak.

Ovim putem, dva tjedna prije početka službenog kino prikazivanja u Hrvatskoj, predstavljamo vam najnoviji trailer za ovaj pravi filmski blockbuster. Iako kino najava namjerno ne otkriva ono najbolje što film nudi iz nje se sasvim jasno može iščitati da se radi o filmu u kojem će se moći prepoznati svaki „običan“ čovjek. Uz Nikolu Koju koji je po prvi puta u svojoj bogatoj karijeri stao iza kamere, u komediji STADO glavne uloge su ostvarili Zoran Cvijanović, Nataša Ninković i Vesna Trivalić.

Glavni junaci komedije STADO su Kolja i Cveja, dvojica entuzijasta koji će pokušati pronaći financijska sredstva kako bi snimili pilot epizodu za svoju novu televizijsku seriju. Naravno, kao što to obično biva na filmu (ali i u stvarnom životu) njihov put do mogućeg uspjeha nikako neće biti posut ružama, pa će tako Kolja i Cveja biti prisiljeni napraviti puno neželjenih kompromisa kako bi ostvarili svoju ideju. Njih dvojica će se, u želji da naprave veliko umjetničko djelo, suočiti s ogromnim preprekama te u jednom trenutku biti prisiljeni i sklopiti pakt s „vragom“, a sve kako bi ostvarili osobni i financijski uspjeh...

Da se radi o pravom regionalnom hitu dokazuje i jedna od naših najboljih i najpoznatijih pjevačica, Nina Badrić, koja je skupa s Nikolom Kojom snimila glazbeni spot za svoju najnoviju pjesmu „Ljubav za tebe“, a koja je snimljena baš za potrebe filma. Upravo je taj glazbeni spot prošloga tjedna doživio svoju premijeru, a ako je zaključiti prema dosadašnjem broju pregleda na popularnom kanalu YouTube pjesma se slušateljima izrazito svidjela.

Komedija STADO jedna je od najambicioznijih filmskih produkcija s ovih prostora do danas. Osim što se radi o filmu čija je glavna tema jedna od onih s kojima se mnogi od nas istoga trenutka mogu poistovjetiti i što je okupio fantastičnu glumačku ekipu, film STADO poseban je i po tome što se radi o prvoj regionalnoj ko-produkciji u koju su uz producentsku kuću K12 uključeni i TV Prva, Filmski centar Srbije te Cineplexx – vodeći kino prikazivač jugoistočne Europe.

 

Hit komedija STADO u domaća kina dolazi 12. siječnja!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve