Obavijesti

Promo sadržaj

Ljubitelji prirodnog u subotu izlaze iz ormara

Ljubitelji prirodnog u subotu izlaze iz ormara
2

Iz šture pozivnice koja nam je stigla građani se pozivaju na zagrebački Zrinjevac u subotu 12. svibnja točno u podne kako bi napokon digli svoj glas

U posljednje vrijeme hrvatska svakodnevica preplavljena je različitim prosvjedima, skupovima, marševima, hodovima… za i protiv svega i svačega. Najnoviji primjer bit će pomalo neobična povorka koja će, po riječima organizatora, slaviti prirodnost.

Iz šture pozivnice koja nam je stigla građani se pozivaju na zagrebački Zrinjevac u subotu 12. svibnja točno u podne kako bi napokon digli svoj glas. Iako nije do kraja jasno o čemu je riječ, iz transparenata te naziva okupljanja „Grejp je OK!“ može se zaključiti da postoje oni koji smatraju da ovaj gorkasti citrus zaslužuje više pažnje ili poštovanja.

Svakako ćemo provjeriti kako izgleda parada grejpova te što nam imaju za poručiti ljubitelji ovog voća i naturizma. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve